2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
چطور یک پیراهن مردانه مناسب انتخاب کنیم

چطور یک پیراهن مردانه مناسب انتخاب کنیم

قد استاندارد پیراهن طوری است که وقتی روی شلوار قرار می‌گیرد کمربند را کاملا می‌پوشاند، پیراهن نباید طوری باشد که وقتی آن را تن می‌کنید کمربندتان مشخص باشد در این صورت آن پیراهن کوتاه است.

دوات آنلاین-پیراهن مردانه استاندارد پیراهنی است که دقیقا اندازه تن فرد باشد، آستین‌ها از مچ دست بلندتر یا کوتاه‌تر، یقه روی گردن نه پایین‌تر و نه بالاترباشد و دکمه‌ها هم به راحتی بسته شود و تنگ یا گشاد نباشد.

 

قد استاندارد پیراهن طوری است که وقتی روی شلوار قرار میگیرد کمربند را کاملا می‌پوشاند، پیراهن نباید طوری باشد که وقتی آن را تن می‌کنید کمربندتان مشخص باشد در این صورت آن پیراهن کوتاه است. پیراهن کوتاه یا پیراهن بلند اصلا مناسب نیست و باید سعی کنید پیراهنی انتخاب کنید که اندازه قد آن استاندارد باشد.

اگر سر آستین روی استخوان بزرگ مچ قرار بگیرد یعنی قد آستین پیراهن استاندارد است اما اگر بالای استخوان مچ باشد کوتاه است و اگر روی دست قرار بگیر است بلند است. قد آستین تان باید طوری باشد که وقتی روی آن کت میپوشید حدود دو سانت از سرآستین از آستین کت بیرون بزند.

پیراهنی که مناسب شما باشد باید دکمه هایش به راحتی بسته شود و نوار دکمه ها صاف روی خط وسط سینه قرار بگیرند، پیراهن تنگ پیراهنی است که دکمه ها به سختی بسته میشوند و فاصله بین دکمه ها باز میماند همچنین پیراهن گشاد هم روی کمرتان موج دار می ایستد و نوار دکمه ها روی یک خط صاف قرار نمیگیرد بلکه موج دار می ایستد.

 

یقه پیراهن تان باید طوری باشد که گردن تان را به آرامی لمس کند البته بدون هیچ فشاری، یقه ای که به گردن فشار وارد کند تنگ است و یقه ای که گردن را لمس نکند گشاد است.

 

اگر برش حلقه آستین دقیقا روی محل اتصال شانه و بازو قرار بگیرد یعنی سایز پیراهن تان استاندارد است اما اگر برش حلقه آستین بالای شانه باشد یعنی این پیراهن تنگ است و اگر برش حلقه آستین پایین تر از شانه باشد و حالت افتاده به خود بگیرد یعنی این پیراهن گشاد و بزرگ است.

 

منبع: namnak.com

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.