2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
چگونه در برنامه عصر جدید شرکت کنید؟

چگونه در برنامه عصر جدید شرکت کنید؟

قسمت‌های زیادی از این برنامه ضبط شده است اما اگر عصر جدید شرکت‌کنندگان جدید را پذیرفت برای شرکت در این مرحله باید یک ویدئوی حداکثر 5 دقیقه‌ای از خودتان برای سایت این برنامه بفرستید.

دوات آنلاین-اگر شما هم وسوسه شده‌اید استعدادتان را در برنامه عصر جدید به نمایش بگذارید اول از همه بدانید قسمت‌های زیادی از این برنامه ضبط شده است اما اگر عصر جدید شرکت‌کنندگان جدید را پذیرفت برای شرکت در این مرحله باید یک ویدئوی حداکثر 5 دقیقه‌ای از خودتان برای سایت این برنامه بفرستید.

 

مهم است بدانید برنامه عصر جدید هیچ محدودیت سنی ندارد و زنان و مردان و دختران و پسران در هر سنی می‌توانند در آن شرکت کنند امام باید در یکی از زمینه‌های هنری، ورزشی و سرگرمی استعداد ویژه‌ای داشته باشند.

 

همچنین شما می‌توانید به صورت گروهی در این برنامه شرکت کنید.

 

ویدئویی که برای برنامه عصر جدید می‌فرستید حتما علاوه بر کیفیت صدا و تصویر مناسب باید به صورت افقی ضبط شده باشد و اول یا آخر کلیپ فرد خودش را معرفی کند و این جمله را بگوید که "این ویدیو جهت شرکت در برنامه عصر جدید تهیه می‌شود. "

 

آدرس سایت برنامه عصر جدید هم این است: https://asrejadid.ir/

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.