2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
نقشه‌پلید برای جلب‌توجه شوهر پولدار

نقشه‌پلید برای جلب‌توجه شوهر پولدار

زن جوانی که احساس می کرد شوهرش به او بی اعتنا است برای تنبیه او مرد غریبه ای را اجیر کرد که همین موضوع شوهرش را تا پرتگاه مرگ کشاند.

دوات آنلاین-زنی که برای جلب توجه شوهر پولدارش دو مرد غریبه را برای کتک زدن شوهر خود اجیر کرده، می گوید با این کار قصد جلب توجه داشته است.

 

به گزارش جوان اختلاف های بین زوجین که در بسیاری از خانواده ها به چشم می خورد گاهی اوقات با تدبیر و استفاده از مشاوران خانوادگی به راحتی حل می شود، اما در این میان زن و شوهری هم پیدا می شوند که برای حل این اختلاق ها دست به کارهای غیرقانونی و به دور از عقل می زنند.

 

زن جوانی که احساس می کرد شوهرش به او بی اعتنا است برای تنبیه او مرد غریبه ای را اجیر کرد که همین موضوع شوهرش را تا پرتگاه مرگ کشاند.

 

این پرونده ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۲۳ فروردین ماه امسال با شکایت زن جوانی از دو مرد ناشناس به اتهام سرقت خانه اش و ضرب و جرح شوهرش در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

زن جوان گفت: ساعتی قبل فرزندم را برای درمان به مطب پر دم و وقتی به خانه برگشتم با پیکر نیمه جان شوهرم رو به رو شدم و به هم ریخنگی خانه نشان می داد سارقان به خانه دستبرد زده و طلاهایم را که بیش از 50میلیون تومان ارزش دارد، سرقت کرده اند. بعد هم شوهرم را به بیمارستان منتقل کردم.

 

شوهر او هم بعد از درمان گفت: من رستوران بزرگی در شمال تهران دارم ۱۰ دقیقه پس از اینکه همسر و فرزندم از خانه بیرون رفتند به حمام رفتم که صدای باز شدن قفل در به گوشم رسید. ثانیه هایی بعد دو مرد نقابدار چاقو به دست به داخل حمام آمدند و مرا به شدت کتک زدند و به اتاق خواب بردند. آنها می خواستند قرص پودر شده ای را به من بخورانند که الان فهمیدم قرص برنج بوده اما من مقاومت کردم که پودر روی فرش ریخت و مقداری هم به زور به من خوراندند و بعد هم با چاقو ضربه ای به دستم زدند و در حالی که نیمه هوش بودم از خانه فرار کردند.

 

با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی قریب احمدزاده، بازپرس شعبه ۳ دادسرای ناحیه ۳۴ برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

بررسی های مأموران نشان داد با توجه به اینکه سارقان خشن کلید خانه را در اختیار داشته اند به احتمال زیاد افراد آشنایی هستند.

 

از سوی دیگر مأموران پس از بررسی فیلم دوربین های مدار بسته دریافتند دو مرد نقابدار با خودروی ام وی ام از محل حادثه فرار کرده اند، بنابراین مأموران صاحب خودرو را که مرد جوانی به نام یاور بود، بازداشت کردند.

 

در حالی که متهم در بازجویی ها جرم خود را انکار می کرد مأموران دریافتند همسر متهم با همسر مرد زخمی دوست است و رفت و آمد دارد.

 

بنابراین مأموران همسر شاکی را هم برای تحقیق بازداشت کردند.

 

همسر شاکی در بازجویی ها اعتراف کرد که یاور را برای تنبیه شوهرش اجیر کرده است.

 

وی گفت: شوهرم مرد پولداری است، اما اصلا به فکر من و فرزندم نیست و فقط مشغول پول در آوردن است به طوریکه من از دست او خسته شده بودم تا اینکه در آرایشگاه زنانه با زن جوانی آشنا شدم. پس از اینکه با او درد دل کردم و گفتم قصد دارم شوهرم را تنبیه کنم او شوهرش را به نام یاور برای تنبیه شوهرم به من معرفی کرد و من هم مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به او دستمزد دادم. روز حادثه کلید یدک خانه را در اختیار او گذاشتم و پودر قرص برنج هم به او دادم تا به زور به شوهرم بخورانند تا قدر مرا بداند.

 

 پس از اعتراف زن جوان، یاور هم به جرم خود اعتراف کرد.

 

وی گفت: زن جوان از من خواست شوهرش را به شدت کتک بزنم و به او پودر قرص برنج بدهم و من هم با یکی از دوستانم نقشه را اجرا کردم.

 

همزمان با ادامه تحقیقات از متهمان، مأموران در تلاشند تا همدست وی را بازداشت کنند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.