2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
معرفی لباس عید برای خانم‌ها طبق مد نوروز 98

معرفی لباس عید برای خانم‌ها طبق مد نوروز 98

شما میتونین کت و دامن و کت و شلوار هاتون رو به هر رنگی که دوست دارید سفارش بدین و بپوشین. بهتره که توی عید، رنگ های شاد و روشن رو انتخاب کنین.

دوات آنلاین-اگر می‌خواهید امسال عید طبق مد روز لباس بخرید و بپوشید پیشنهادهای زیر را بخوانید تا ببینید کدام یک از آنها مطابق میل و سلیقه شما است. همه این پیششنهادها از جمله مدهای نوروز 98 است.

 

کت و دامن

کت و دامن ها هم مثل کت و شلوار، حالت رسمی و شیکی دارن و خیلی برای مراسم عصر مثل عید دیدنی، مناسب و قشنگه. کت و دامن ها رو میتونین با جوراب شلواری ست کنین و با مانتو مناسب و نازک روی اون، تیپ شیک و مد روزی رو داشته باشین. نکته ی مهم اینه که شما میتونین کت و دامن و کت و شلوار هاتون رو به هر رنگی که دوست دارید سفارش بدین و بپوشین. بهتره که توی عید، رنگ های شاد و روشن رو انتخاب کنین.

 

جامپ سوت یا سرهمی

جامپ سوت ها یا همون سرهمی ها که شومیز و شلوار به هم متصل هست، برای عید دیدنی کاملا گزینه ی مناسبیه. جامپ سوت ها چون تک رنگ هستن، ست کردن لباس های دیگه و کیف و کفش باهاش راحت تره و سریع تر میتونین به نتیجه برسین.. این جامپ سوت ها رو میتونین مدل ها و رنگ هایی که دوست دارین سفارش بدین که من چند مدل رو براتون گذاشتم. خوبی این جامپ سوت ها اینه که چون شلوار داره، شما دغدغه ی پوشوندن پاهاتون رو هم ندارین.

 

پیراهن های مد روز

میدونین که امسال لباس هایی که آستین های کلوش و بزرگ داشتن خیلی مد شد. این مد هم توی مانتو و پالتو ها بود و هم توی لباس ها و پیراهن های مجلسی. توی عید چون دید و بازدید زیاده، باید به لباسمون دقت کنیم که مرتب و شیک و به خصوص مد روز باشه. برای همین انتخاب پیراهنی که آستین کلوش داره باعث میشه که به روز و شیک به نظر برسین. این پیراهن ها رو میتونین با جوراب شلواری ست کنین یا روی اون ها مانتو بلند بپوشید که پاهاتون رو بپوشونه.

 

عینک مناسب

بعضی افراد تصور می کنند عینک آفتابی تنها مختص تابستان است. اما باید بدانید هوای ابری و زیبای بهار نیز نیازمند عینک آفتابی می باشد. اگرچه عینک آفتابی را در خارج از مهمانی ها استفاده می کنید، اما وجود آنها برای تکمیل کردن استایل تان کاملا ضروری خواهد بود. برای انتخاب عینک آفتابی مناسب بهار، بهتر است عینک هایی که رنگ های روشن دارند را مورد استفاده قرار دهید. این عینک های شیشه رنگی که مدتی است بسیار ترند شده اند، استایل شما را بسیار خاص و کلاسیک خواهند کرد.

 

شلوار مناسب

در انتخاب شلوار، دست تان نسبتا باز است. می توانید از شلوارهای کتان، پارچه ای یا پنبه ای و کشی استفاده کنید. اگر باز هم استایل های اسپرت تر را ترجیح می دهید، می توانید از شلوارهای کتان جذب استفاده کنید. اما از آنجاکه تمام آیتم هایتان را تا حدودی رسمی انتخاب کرده اید، بهتر است از انتخاب شلوار جین های پاره و بیش از حد اسپرت صرف نظر کنید. اگر اعتیاد شدیدی به پوشیدن شلوار جین دارید، می توانید شلوار جین های ساده و جذب را امتحان کنید. در مورد رنگ شلوار نیز کمی جسورانه تر عمل کرده و رنگ هایی به غیر از مشکی و سورمه ای را هم امتحان کنید.

 

کفش مناسب

آیتم نهایی استایل تان، کفش های شما هستند. انتخاب کفش مستقیما به مدل کت یا مانتویی که قرار است برای عید بپوشید بستگی دارد. اگر کت های رسمی را انتخاب کرده اید، کفش پاشنه بلند برای شما کاملا مناسب خواهد بود. اگر قصد دارید مانتو یا کت های کمی اسپرت تر به تن کنید، می توانید دیگر مدل های کفش را هم در گزینه هایتان قرار دهید. اما تا حد ممکن از پوشیدن کتونی برای عید خودداری کنید!

 

اکسسوری مناسب

یکی از مواردی که به آن کمتر توجه می شود، اکسسوری است. اکسسوری می تواند استایل شما را تا حد زیادی جذاب کرده و به آن جزئیات جذاب و هیجان انگیزی بدهد. برای مثال می توانید از یک بند عینک زیبا و مناسب رنگ لباس هایتان استفاده کرده یا یک گوشواره و گردنبند خاص و چشمگیر بیاندازید. از دیگر اکسسوری های جذابی که می توانید برای عید استفاده کنید می توان یک تل یا گیره سر زیبا، یک کیف مناسب با استایل تان و یا یک کمربند برروی شلوار فاق بلند تان را نام برد.

 

منبع: زندگی آنلاین

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.