2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
 فال روزانه و فال تولد یکشنبه 5 اسفند

فال روزانه و فال تولد یکشنبه 5 اسفند

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

آشنایی‌ات با آدم‌ها جدید باعث می‌شود حال و هوایت عوض شود. این آشنایی را به فال نیک بگیر. ممکن است از این دوستان تازه منفعتی نصیبت شود. البته هرگز چشم‌بسته به کسی اعتماد نکن و قبل از این‌که آنها را باور کنی درباره‌شان خوب تحقیق کن و رفتار و گفتارشان را زیر نظر داشته باش.

 

اردیبهشت

لازم نیست حتما یک کار خیلی بزرگ انجام بدهی. همین که کارهای عقب مانده خرده ریز را انجام بدهی هنر بزرگی کرده ای. بی‌دلیل وقتت را به بطالت نگذران. آستین بالا بزن و همان کارهای کوچک را شروع کن. یادت باشد به چند نفری از اطرافیان‌ات هم مدت زیادی است تلفن نزده‌ای.

 

خرداد

زندگی به نظرت تکراری و یکنواخت شده است. هر روز سر ساعتی بیدار می‌شوی. تا شب کارهای مشابهی انجام می‌دهی و بعد دوباره خواب  دوباره روز از نو و روزی از نو. خب مگر فقط تو این طوری هستی؟ 99 درصد مردم دچار این اتفاق هستند. دلیل اصلی‌اش هم این است که خودشان برای تحول در زندگی‌شان کاری نمی‌کنند. این تحول حتما نباید خیلی بزرگ و چشم‌گیر باشد. اضافه کردن برنامه‌هایی مثل پیاده‌روی، استخر، تماشای فلیم در سینما و... می‌تواند تغییرات زیادی در روحیه‌ات ایجاد کند.

 

تیر

از بازی‌های آنلاین پرهیز کن. در خرید و فروش‌های آنلاین هم خیلی احتیاط کن. حتما وارد سایت‌های معتبر شو و تا جنسی را تحویل نگرفته‌ای پولی نده. به نظر می‌رسد کلاهبرداران اینترنتی در کمین باشد. حواس‌ات را خیلی جمع کن.

 

مرداد

چرا سعی نمی‌کنی چیزهای تازه‌ای یاد بگیری؟ مثلا زبانی جدید. سخت است. خب چیزهای ساده‌تر. مثلا چرا تاریخ نمی‌خوانی. باور کن هم اطلاعات و دانش‌ات بالا می رود و هم با ایجاد تنوع در زندگی روحیه‌ات بهتر می‌شود. نگو وقت نداری. اگر بخواهی وقت پیدا می‌کنی.

 

شهریور

آفرین بر تو. سعی کن همیشه سرزنده و پرانرژی باشی. حتی اگر سختی‌هایی را تجربه می‌کنی یک لبخند کوچک نه تنها باری به دوش‌ات اضافه نمی‌کند بلکه در روحیه خودت هم بسیار تاثیرگذار است. با دیگران مهربان‌تر از قبل باش اما اجازه نده از تو سوء‌استفاده کنند.

 

مهر

قرار نیست آدم‌ها همه مشکلات‌شان را با تکیه بر تجارب و دانش خودشان حل کنند. چون در این صورت ممکن است خیلی جاها مرتکب اشتباه شوند و از چاله به چاه بیفتند. مشاوران روان شناس و افراد خبره در امور مختلف خیلی بهتر می‌توانند به شما کمک کنند تا گره زندگی‌تان را حل کنید.

 

آبان

این فقط خودت نیستی که گاهی اوقات حوصله نداری یا احساس خستگی می‌کنی. این شرایط برای بقیه هم پیش می‌آید. پس سعی کن آنها را درک کنی. اگر کسی از اطرافیان‌ات در خودش فرو رفته است زیاد از او پرس‌وجو نکن. بگذار در حال خودش باشد. اگر مشکل خاصی باشد و بخواهد خودش در زمان مناسب به تو خ واهد گفت.

 

آذر

منتظر شانس ننشین. بزرگ‌ترین شانس تو خودت هستی. اگر بخواهی منتظر بمانی تا شرایط تغییر کن می‌بنی عمرت تمام شد  وهیچ کاری نکردی. این خودت هستی که باید بر شرایط غلبه کنی. تو هم توانایی این کار را داری و هم این‌که آنقد رهوش‌ات بالا هست که بتوانی اوضاع را به بهترین شکل مدیریت کنی. پس معطل نکن.

 

دی

در مواجهه با آدم‌های خوش‌زبان که خیلی راحت توجه تو را جلب می‌کنند کمی هوشیار باش. زود به آنها اعتماد نکن. شاید تمام رفتارشان فقط یک زبان‌بازی حرفه‌ای باشد تا تو را فریب بدهند و گمراه‌ات کنند. این آدم‌ها در سر راهت قرار خواهند گرفت. پس کاملا هوشیارانه برخورد کن.

 

بهمن

اوضاع آرام است و همه چیز طبق روال سابقه ادامه دارد. تو هم از این آرامش لذت ببر البته اجازه نده آرامش به سکون تبدیل شود بلکه سعی کن همیشه خودت را پرانرژی نگه داری. نکته بسیار مهم این است که بتوانی دانش‌ات را به روز کنی. مخصوصا در این دوره و زمانه که هر روز اتفاقی تازه رخ می‌دهد.

 

اسفند

کمی بیشتر برای خانواده‌ات وقت بگذار. سعی کن رابطه‌ات را با آنها دوستانه‌تر کنی. بزرگترین سرمایه تو در زندگی خانواده‌ات است. پس قدرشان را بدان و تا می‌توانی به آنها خوبی کن. اگر قصد داری تغییری در دکوراسیون خانه‌ات بدهی حتما نظر بقیه را هم بپرس.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 5 اسنفد: امسال سال تحول و تغییرات بزرگ است. رو به پیشرفت حرکت خواهی کرد البته شاید این حرکت کمی کند باشد اما مهم این است که گام‌هایت را محکم و مطمئن برداری. اصلا شتابزدگی برایت خود نیست و ممکن است پشیمانی به بار بیاورد. پس در هر قدم مطمئن باش جای پایت سفت است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.