2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
دادگاه خانواده؛ شوهرم نگفته بود قبل از من زنی را صیغه کرده بود

دادگاه خانواده؛ شوهرم نگفته بود قبل از من زنی را صیغه کرده بود

از ابتدای زندگی مشترک، با همسرم مشکل داشتم او از همان ابتدا دروغ و پنهان کاری را به رو راستی ترجیح داده و هرگز نگفته بود که قبل از من زن دیگری به عنوان صیغه در زندگی او بوده است

دوات آنلاین-«طلاق توافقی»، این جمله‌ای بود که وقتی با راضیه سر صحبت را باز کردم به زبان آورد. با این که یک سال نمی‌شود از زندگی مشترک ۱۶ ساله‌اش دست کشیده است ولی می گوید پشیمان نیست و اگر چه بهای سنگینی پرداخته ولی راهی جز طلاق توافقی نداشته است.

 

بعد از 16 سال زندگی مشترک چرا تصمیم به جدایی گرفتید؟

از ابتدای زندگی مشترک، با همسرم مشکل داشتم او از همان ابتدا دروغ و پنهان کاری را به رو راستی ترجیح داده و هرگز نگفته بود که قبل از من زن دیگری به عنوان صیغه در زندگی او بوده است و بعد از دو سال زندگی مشترک متوجه شدم.

 شش ماه با همدیگر مشکل داشتیم اما پدر و مادرها پا درمیانی کردند و دوباره به خانه امیر برگشتم اما پنهان کاری او به این جا ختم نشد. ابتدا فکر می کردم که فقط به قلیان اعتیاد دارد اما اعتیاد به مواد مخدرش را هم علنی کرد که قهر کردم و به خانه پدرم برگشتم و باز هم بزرگان فامیل من و امیر را آشتی دادند  به شرط این که او مواد را ترک کند. او به کمپ رفت اما همه حرکاتش دروغ بود حتی از کارش اخراج شد و اعتیاد را ترک نکرد و چون خسته شده بودم موضوع طلاق را بعد از 15 سال زندگی مشترک به میان آوردم.

 

چه زمانی تصمیم به جدایی گرفتید؟

یک سال پیش. پیشنهاد طلاق از طرف من بود. مدتی به دلیل اختلاف ها از هم جدا زندگی می کردیم تا شاید وضعیت بهتر شود اما تمایلی به برگشت نداشتم و از همه چیز گذشتم و طلاق را انتخاب کردم.

همه چیز را از دست دادم از جمله مهریه، حتی اموالی را که به نامم بود به اسم همسرم زدم و فقط توانستم بچه ام را پیش خودم نگه دارم، در کل به خاطر بچه ام تصمیم به طلاق توافقی گرفتم.

 چندین بار مشاوره رفتم اما دیگر فایده ای نداشت چون سنگ بنای زندگی با دروغ و پنهان کاری گذاشته شده بود، البته با همه کارهای امیر کنار آمدم اما اعتیادش را نمی توانم تحمل کنم.

امیر، عاشق من بود و چندین بار به خواستگاری من آمد اما خانواده ام به دلیل اسم و رسم او و خانواده اش کوچک ترین تحقیقی نکردند و در کمتر از یک هفته مراسم عقد برگزار شد و بعد از یک ماه زندگی مشترک مان را شروع کردیم که کاش در آن زمان برادر یا پدرم تحقیق می کردند تا حالا در دادگاه نبودم. حالا هم تنهایی را به این زندگی دروغین امیر ترجیح می دهم.

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.