2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
فیلم پایتخت شب سال تحویل پخش می‌شود

فیلم پایتخت شب سال تحویل پخش می‌شود

سریال پایتخت 6 نوروز 98 پخش نخواهد شد اما تهیه کننده این سریال خبر داده قرار است نوروز 98 فیلم یک قسمتی پایتخت ساخته و شب تحویل سال از تلویزیون پخش شود.

دوات آنلاین-سریال پایتخت 6 نوروز 98 پخش نخواهد شد اما تهیه کننده این سریال خبر داده قرار است نوروز 98 فیلم یک قسمتی پایتخت ساخته و شب تحویل سال از تلویزیون پخش شود.

 

الهام غفوری گفت:  لازم است بگویم که ما برای نوروز امسال تصمیم داریم که یک فیلم برای پایتخت بسازیم که انشاالله شب سال تحویل از تلویزیون پخش می‌شود. باتوجه به اینکه موقعیت ساخت سریال فراهم نبود، در حال تلاش هستیم که با ساخت فیلم پایتخت، یک عیدی به مردم در شب سال تحویل بدهیم.

 

غفوری ادامه داد: این کار قطعی شده و قرارداد آن بسته شده است ولی با توجه به زمان محدودی که پیش رو داریم، مشکل ما جمع کردن بازیگران و قصه است که اگر خدا بخواهد تا هفته آینده به طور قطعی مشخص خواهد شد.

 

وی همچنین درباره گروه بازیگران فیلم سینمایی پایتخت نیز توضیح داد: همان تیم قبلی در این سری نیز حضور دارند و بازیگر تازه‌ای که بخواهیم عهده‌دار نقش اصلی شود به کار اضافه نخواهد شد. به هر حال مدل پایتخت به صورتی است که اگر بازیگری هم به کار اضافه شود، جزو بازیگران فرعی بوده و تیم کلی تغییر نخواهد کرد.

 

غفوری افزود: در این فیلم نیز شخصیت بائو که در یکی از سری‌های سریال توسط محمدرضا علیمردانی ایفا می‌شد نیز حضور ندارد.

 

این تهیه‌کننده در پایان درباره فعالیت‌های سینمایی خود نیز توضیح داد: بعد از فیلم قسم، در حال صحبت برای ساخت سینمایی پایتخت نیز هستیم ولی این موضوع هنوز در حد مذاکره بوده و نمی‌توان درباره آن به‌طور قطعی صحبت کرد.

 

منبع: ایلنا

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.