2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بیوگرافی کامل زهرا بیرامی دختر ژله‌ای که در برنامه عصر جدید با حرکات ژیمناستیک همه را متعجب کرد+ عکس‌های شگفت‌انگیز

بیوگرافی کامل زهرا بیرامی دختر ژله‌ای که در برنامه عصر جدید با حرکات ژیمناستیک همه را متعجب کرد+ عکس‌های شگفت‌انگیز

زهرا فقط به ژیمناستیک علاقه ندارد بلکه او کلا دختری ورزش دوست است و شنا، فوتبال و کاراته از دیگر ورزش‌های مورد علاقه‌اش است.

دوات آنلاین-زهرا بیرامی دختر 9 ساله‌ای است که با حضور در مسابقه عصر جدید همه را شگفت‌زده کرد. او حرکات عجیب ژیمناستیک انجام داد و انعطاف بدنی‌اش به حدی بود که انگار استخوان ندارد.

 

زهرا بیرامی به دختر ژله‌ای و همچنین دختر بی‌استخوان معروف شده و نگاه‌ها را با حضور در برنامه عصر جدید به خود خیره کرده است.

این دختر متولد روز دوم فروردین سال 89 است و هنوز جای پیشرفت زیادی دارد.

 

زهرا بیرامی این توانایی خود را مدیون پدرش است. این خانواده ساکن تبریز هستند و پدر زهرا در فروشگاهی که طبقه پایین خانه‌شان بود کار می‌کرد. پدر صبح تا شب دخترش را از نوزادی ورزش می‌داد و حتی وقت‌هایی که مشتری در فروشگاه نبود به خانه می‌رفت و به تمرین با دخترش می‌پرداخت.

پدر زهرا بیرامی برای این‌که دخترش بدنی منعطف داشته باشد  از نوزادی او هر روز سه بار با روغن زیتون پاهای زهرا را مالش می داد و شروع به باز و بسته کردن پاهاش میکرد.

آقای بیرامی به اسپوتنیک گفته است همیشه وقتی زهرا بیدار بود با او ورزش می‌کرد. شب هنگام نیز وقتی زهرا به خواب فرو میرفت، پاهای او را باز و بسته می کرد تا جایی که زهرا گاهی شب ها با پاهای ۱۸۰ درجه تا صبح می خوابید.

پدر اعجوبه ژیمناستیک عنوان می کند من آنقدر زهرا را برعکس نگه داشته بودم و یا میچرخاندم که ديگه دستانم از کار میافتاد و زهرا همچنان مشتاق ادامه بازی بود.

او در ادامه می گوید:" من بیشتر شبها تا صبح وقتی زهرا میخوابید نیز زهرا رو ورزش میدادم وبيشتر وقتها تا صبح پا باز میخوابید اونهم بیشتر از صد و هشتاد درجه.

اعضای خانواده بیرامی با کارهای پدر مخالف بودند و عقیده داشتند این کارها باعث می‌شود کودک آسیب ببیند اما پدر زهرا به کارش ادامه داد و بالاخره کار تا آنجا بالا گرفت که مادر زهرا گفت قصد طلاق دارد البته موضوع در نهایت به خوبی و خوشی فیصله پیدا کرد.

زهرا از دو سالگی به کلاس ژیمناستیک رفت. البته تا سه ماه پدر او هر روز همراهش می‌رفت و با زهرا فقط بازی می‌کرد تا این‌که زهرا به محیط باشگاه عادت کرد. بعد از آن زهرا تا یک سال سه روز در هفته و بعد از آن هر روز به باشگاه می‌رفت.

زهرا سه ونيم سال داشت که توجه یک مستندساز را جلب کرد و فیلمی از او ساخته شد.

زهرا فقط به ژیمناستیک علاقه ندارد بلکه او کلا دختری ورزش دوست است و شنا، فوتبال و کاراته از دیگر ورزش‌های مورد علاقه‌اش است. زهرا بیرامی همچنین از طرفداران تیم فوتبال تراکتورسازی است و بازی‌های این تیم را دنبال می‌کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
اندیا 1402/10/07
من چون خودم ژیمناستیک کار حرفه ای هستم از نظرم خیلی ساده است حالا یک کوچولو انتاف خوبی داره برای کسی که ژیمناستیک کار هست این چیز ها ادی حالا با یکم انتاف بیشتر از نظر من خوبه ساده است
ناشناس 1400/09/05
آفرین
ثنا از تبریز 1399/05/26
بااین ۱ سال ازمن بزرگه و هم همشریمه خیلی دوست دارم
معصومه 1398/06/01
زهرا خیلی نترس وشجاعه ازنظرمن که خیلی باهوش وبااستعداده وعالیه
ناشناس 1398/04/07
از نظر من این دختر عالی من یکی از طرفدار هاش هستم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.