2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
تجاوزبه‌دخترثروتمندتوسط‌دوست پدر

تجاوزبه‌دخترثروتمندتوسط‌دوست پدر

این دختر طی شکایتی مدعی شد پسر مورد علاقه اش به او تجاوز کرده است او گفت: من و کیان در یک عروسی با هم آشنا شدیم او باپدرم کار میکرد و با هم مراورده مالی داشتند اما پدرم از رابطه ما خبری نداشت.

دوات آنلاین-دادگاه در حال بررسی ادعای دختری است که پسری جوان را متهم بهتجاوز کرده اما پسر می گوید به خاطر اختلاف مالی که با پدر دختر داشته قربانی شده است.

 

به گزارش دوات آنلاین این دختر یک سال قبل وقتی ۱۷ ساله بود طی شکایتی مدعی شد پسر مورد علاقه اش به او تجاوز کرده است.

 

او گفت: من و کیان در یک عروسی با هم آشنا شدیم. او باپدرم کار میکرد و با هم مراورده مالی داشتند اما پدرم از رابطه ما خبری نداشت تا اینکه یک روز من و کیان با هم دعوا کردیم و رابطه ما تمام شد.

 

روز حادثه یک نفر از پشت به من حمله کرد و دستهایم را از پشت بس.ت بعد متوجه شدم او کیان است. کیان من رابه خانه برد و مورد تعرض قرار داد.

 

وقتی از دستش رها شدم تصمیم گرفتم شکایت کنم اما او گفت از من عکس و فیلم دارد و اگر این کار را بکنم عکسها را همه جا پخش می کند.

 

بعداز گفته های این دختر مرد جوان بازداشت شد. او ادعای دیگری را مطرح کرد و گفت: هیچ عکس و فیلمی در کار نیست و من اصلا به این دختر تجاوز نکردم. من با پدر این دختر دوست بودم  و مراوده مالی داشتم. ما با هم به اختلاف برخوردیم. او نتوانست ادعایش را ثابت کند و پولی از من بگیرد بعد هم دخترش از من شکایت کرد. این پدر و دختر قصد انتقام گیری دارند.

 

با این حال مرد جوان بازداشت شد. او صبح دیروز در شعبه ۸ دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت و یکبار دیگر اتهام را رد کرد و گفت: من را متهم کردند که تجاوز کرده‌ام این حرف دروغ است من قبول دارم با آیناز ارتباط داشتم اما این موضوعی بود که پدرش به خوبی می‌دانست و همه خانواده‌اش در جریان بودند بعد از اختلاف مالی که بین من و پدرش اتفاق افتاد او با من درگیر شد و از هم جدا شدیم و بعد از اینکه جدا شدیم او اتهام تجاوز به من زد در حالی که چنین اتفاقی نیفتاد و من با این دختر ارتباط نداشتم.

 

دختر شاکی نیز گفت: من به اختلاف مالی پدرم با این جوان کاری ندارم او به من تجاوز کرد و حالا که می‌گوید با پدرم اختلاف داشته فهمیدم که برای گرفتن انتقام از پدرم این کار را کرده است.

 

با توجه به مدارک موجود در پرونده و دفاعیات متهم هیات قضات برای تصمیم گیری در این خصوص وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.