2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
تجاوزبه‌دختردانشجو در حاشیه خیابان

تجاوزبه‌دختردانشجو در حاشیه خیابان

آن مرد گوشه ای ایستاد و از من خواست با او رابطه داشته باشم. او یک ساعت من را شکنجه داد و من هم نتوانستم مقاومت کنم

دوات آنلاین-دختردانشجویی که مورد تعرض قرارگرفته است در جلسه دادگاه حاضر شد و جزییات راتوضیح داد.

 

به گزارش دوات آنلاین دخترجوان که با کمک مسوولان خوابگاه محل تحصیلش شکایت کرده است گفت: شب بازی ایران و پرتغال بعد از اینکه بازی را با دوستانم دیدم تصمیم گرفتم به خوابگاه برگردم. من دانشجوی کارشناسی ارشد هستم و به همین خاطر هم در خوابگاه بودم. در مسیر برگشت به دلیل اینکه اتوبوس نبود تصمیم گرفتم با سواری به خوابگاه بروم. سوار یک پراید سفید رنگ شدم. دو مسافر دیگر هم بودند آنها کمی جلوتر پیاده شدند و راننده یکدفعه تغییر مسیر داد. من هم اعتراض کردم و گفتم که مسیر را نباید تغییر دهد. آن مرد گوشه ای ایستاد و از من خواست با او رابطه داشته باشم. او یک ساعت من را شکنجه داد و من هم نتوانستم مقاومت کنم بعد به زور من را سوار ماشین کرد و مقابل  خوابگاه پیاده کرد بعد هم رفت.

 

این دختر گفت: من شماره ماشین را برداشتم. خیلی حالم بد بود. آنقدر بدحال شدم که مسوولان خوابگاه متوجه شدند و من هم مجبور شدم واقعیت را بگویم بعد از اینکه واقعیت را گفتم آنها کمک کردند که شکایت کنم.

 

بعد از گفته های این دختر ماموران با توجه به شماره پلاک مرد جوان را شناسایی و بازداشت کردند بعد ازبازداشت متهم وی به تعرض اعتراف نکرد و مدعی شد اصلا دختر جوان را نمی شناسد.

 

با توجه به مدارک موجود از جمله نظریه پزشکی قانونی که آثار تعرض به دختر را مورد تایید قرار داده بود  پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 

متهم صبح دیروز پای میز محاکمه رفت و این بار قبول کرد که دختر دانشجو را می شناسند.

 

این مرد گفت: این دختر به عنوان مسافر سوار ماشین من شد بعد به من پیشنهاد کرد با هم رابطه داشته باشیم و من قبول نکردم از من درخواست  پول کرد چون با او رابطه نداشتم عصبانی شده و از من شکایت کرده و قصد اخاذی دارد.

 

دختر شاکی نیز گفت: همه مسوولان خوابگاه دیدند که من با چه حالی وارد دادگاه شدم و این موضوع صورتجلسه شد این مرد به من تعرض کرده است.

 

بعد از گفته های متهم و سایر مدارک موجود در پرونده قضات برای تصمیم گیری وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
علی حسینی 1397/11/30
کمترین مجازات این کثافت اعدامه نبودن چنین کثافتهایی باعث آرامش جامعه است

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.