2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بیوگرافی کامل آریا عظیمی نژاد داور مسابقه عصرجدید

بیوگرافی کامل آریا عظیمی نژاد داور مسابقه عصرجدید

آریا عظیمی‌نژاد، آهنگ‌ساز بسیار موفقی است که در واقع استعداد موسیقیایی‌اش را پدرش کشف کرد. تار اولین سازی بود که آریا عظیمی‌نژاد آموخت و پدرش هم اولین استاد او بود و البته ساز تخصصی عظیمی‌نژاد است. او که متولد سال 52 است و یک فرزند پسر دارد زندگی‌اش را از راه آموزش موسیقی و آهنگ‌سازی اداره می‌کند.

دوات آنلاین-آریا عظیمی‌ نژاد موسیقی‌دانی است که این روزها به‌عنوان داور در مسابقه عصرجدید حاضر شده نامش به سر زبانها افتاده‌است اما به طور معمول آهنگ ساز‌ها برعکس خوانندگان کم دیده می‌شوند اما این به معنای آن نیست که اصلا دیده نمی‌شوند بلکه دیده شدن این قشر بنابر کارهای ماندگاری که انجام می‌دهند متفاوت است. 

 

آریا عظیمی‌ نژاد، آهنگ‌ساز بسیار موفقی است که در واقع استعداد موسیقیایی‌اش را پدرش کشف کرد.

 

تار اولین سازی بود که آریا عظیمی‌نژاد آموخت  و پدرش هم اولین استاد او بود و البته ساز تخصصی عظیمی‌نژاد است. او که متولد سال 52 است و یک فرزند پسر دارد زندگی‌اش را از راه آموزش موسیقی و آهنگ‌سازی اداره می‌کند.

آریا عظیمی‌ نژاد دانش آموخته رشته موسیقی از دانشگاه آزاد است و موسیقی را به صورت آکادمیک نیز آموخته است.

 

او سازنده قطعات تاثیر گذار زیادی بوده و آهنگ‌ساز فیلم‌هایی چون میم مثل مادر و طلا ومس بوده‌است.

 

او  نزد اساتید نام‌آوری مثل جلال ذوالفنون، فرهاد فخرالدینی و مصطفی کمال‌پورتراب، هنر آموخته است و از فعالیت‌های محوری‌اش، حفظ و اشاعه موسیقی نواحی است.

 

معروف‌ترین اثر عظیمی نژاد که مردم آن را بسیار شنیده‌اند موسیقی سریال پایتخت است که موسیقی محلی و ساده‌ای دارد.

 

آریا عظیمی‌ نژاد درباره موسیقی و اینکه چرا موسیقی هایی که می‌سازد بسیار تاثیرگذار است می‌گوید: موسیقی زمانی تاثرگذار و ماندگار می‌شود که در اوج فاخر بودن ساده هم باشد و مردم عادی بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. در یک کلام موسیقی بایدبتواند حال آدمها را خوب کند.

موفقیت های آریا عظیمی نژاد فقط در عرصه داخلی نیست او در سال 83  مقام دوم  جشنواره موسیقی بریتانیا را در رشته فولکلور بین المللی با تکنولوژی سه تار بدست آورد، و با جاسلین پوک آهنگساز و پیانو نواز مشهور بریتانیایی آشنا شد و در چند پروژه نیز با هم همکاری داشتند.

 

عظیمی نژاد موفق شد چندین قطعه برای فیلم‌های خارجی هم بسازد.

 

زبان ساده و فاخر و گویایی که آریا عظیمی نژاد در موسیقی‌هایش استفاده می‌کند مهمترین دلیل موفقیت اوست.

 

گفته می‌شود آریا عظیمی نژاد در زندگی شخصی خود فردی بسیار صبور و ساکت است. او بسیار کم صحبت می‌کند و حجب اخلاقی که دارد مانع از برون‌ریزی خشم اوست .

 

او تنهایی را به معاشرت‌های زیاد ترجیح می‌دهد و کمتر در جمع حاضر می‌شود اما برای دوستان و خانواده‌اش وقت زیادی می‌گذارد.

 

 آریا عظیمی نژاد در کنار رویا نونهالی، امین حیایی و سید بشیر حسینی داوری مسابقه عصرجدید را برعهده دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
لیلا 1399/05/09
😔😔😔😔
محمدرضا 1399/01/16
با سلام استاد عظیمی نژاد اصالتشون کجاییه؟
یه اریایی دو اتیشه 1398/07/07
خیلی..عاشقتم عشق جانم از خدا میخام همیشه سایت بالا سر خانوادت باشه و بازم خیلی..مرسی بابت لایکت در 31 شهریور98 ..از طرف یکی از فن دو اتیشت که خیلی.عاشقته
حدیثه 1398/06/22
اقا اریا شما عالی هستید من امیدوارم که برای یک لحظه که شده شمارو ببینم برای شما ارزوی سلامتی وخوشبختی دارم
ناشناس 1398/05/24
سلام من دختر 11ساله هستم که پدرم به علت بیماری اعصاب و روان نمی تواند کار کند ودو بار در تیمارستان بستری شده و ما نیاز به کمک داریم ودر خانه پدرشان زندگی می کنیم واز شما عاجزانه در خواست کمک داریم
a.a 1398/05/17
آقای عظیمی نژاد من خیلی شما رو دوست دارم وآرزوم دیدن شماست واز نظر من شما بهترین داور برنامه ی عصر جدید هستید ومن برای شما آرزوی خوشبختی و سلامتی و موفقیت می کنم راستی من یکی از طرف دار های پرو پا قرص شما هستم
ابوالفضل 1398/05/08
اقای عظیمی نزاد شما یکی ازبهترین داور برنامه عصر جدید هستین و همیشه من دوستتون دارم امیدوارم در کنار خانواده سلامت خوش وخرم باشید
رویا 1398/04/24
با سلامآقای عظیمی ناد را من خیلی دوس دارم انشالله همیشه سالم و شاد باشین.واقعا داور منطقی هستین آرزومه شما را از نزدیک ببینم یا تلفنی حرف بزنم
فاطمه 1398/04/23
باسلام اقای عظمیی نژاد برنامه عصر جدید خیلی خوب
ناشناس 1398/04/23
سلام خداروشکر

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.