2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
فال روزانه و فال تولد سه‌شنبه 30 بهمن

فال روزانه و فال تولد سه‌شنبه 30 بهمن

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

چرا به توانایی‌های خودت شک داری؟ مگر نه این‌که تا کنون خیلی از کارهای مهم زندگی‌ات را پیش برده و به نتیجه رسانده‌ای؟ پس شک و دودلی‌ات برای چیست؟ تو هم پشتکار کافی داری و هم توانایی و هوش استعداد پس اینقدر دست دست نکن و کاری را که دوست داری شروع کن.

 

اردیبهشت

تا به حال به این فکر کرده ای که چقدر خرج‌های اضافی می‌کنی؟ واقعا نیاز است این طور پول‌ات را هدر بدهی؟ بهتر نیست کمی برنامه‌ریزی‌شده‌تر خرج کنی و کمی از پول‌ات را برای فرداها نگه داری؟ پس بر وسوسه خودت برای خرید کالاهای غیرضروری غلبه کن.

 

خرداد

این روزها حسابی سرت شلوغ است و وقت سرخاراندن نداری. این کاملا قابل فهم است اما اعضای خانواده و دوستان صمیمی‌ات هم سهمی از وقت و زندگی تو دارند و نباید به بهانه کار آنها را نادیده بگیری و دل شان را بشکنس. لطفا کمی فشارها را تحمل کن اما با خانواده‌ات مهربان‌تر باش و با آنها خوش بگذران. این طوری برای خودت هم خوب است.

 

تیر

هیچ چیزی در زندگی مهم‌تر از این نیست که آدم شب سرش را راحت روی بالش بگذارد. حالا ممکن است از نظر مالی سختی‌هایی هم وجود داشته باشد اما لااقل آرامش داری. پس به امید پول بیشتر آرامش خودت را خراب نکن. ممکن است در راهی بیفتی که اصلا به صلاح‌ات نباشد.

 

مرداد

هر کسی ممکن است در طول زندگی به روزهایی برسد که واقعا احساس خستگی کند و به قول معروف کم بیاورد اما هیچ وقت فراموش نکن سختی‌هایی که امروز می‌کشی برای داشتن فردای بهتر است. پس مقاومت کن و طاقت‌ات را بالا ببر. مطمئن باش روزی خواهد رسید که از ثمره این تلاش‌ها را خواهی دید.

 

شهریور

ایراد گرفتن از دیگران کار راحتی است. چون هیچ انسانی بی‌عیب و نقص نیست و خیلی ساده می‌توان بدی‌ها و نقص‌های دیگران را زیر ذره‌بین برد و بزرگ کرد اما آیا واقعا خودت انسانی کامل هستی و هیچ عیب و ایرادی در رفتار و گفتارت نداری؟ بهتر نیست به جای این‌که همیشه دیگران را متهم کنی به فکر رفع نقص‌های خودت باشی؟

 

مهر

خیلی از آدم‌ها فقط ادعای الکی دارند و آنقدر که نشان می‌دهند و حرف می‌زنند آدم توانایی نیستند. پس وقتی با کسی مواجه می‌شوی که یکسره از خودش تعریف می‌کند و توانایی‌هایش را به رخ‌ات می‌کشد خودت را نباز. تو نیاز به ادعا نداری چون واقعا می‌توانی از عهده خیلی کارها بربیایی. هرگز به خودت شک نکن.

 

آبان

درست است که مشکل مالی داری و خیلی گرفتاری اما این دلیل نمی‌شود نیازمندان را از یاد ببری. در هر شرایطی می‌توانی به اندازه توان‌ات به دیگران کمک کنی. مدت‌ها است صدقه نداده‌ای و این اصلا خوب نیست. امروز حتما صدقه‌ای کنار بگذار. اثر مثبت این کار به خودت برمی‌گردد.

 

آذر

هیچ‌وقت آدم‌های غریبه‌ای را که نمی‌نشناسی به حریم خصوصی‌ات راه نده. منظور هم حضور فیزیکی آنها است که نباید این افراد را وارد خانه‌ات کنی و هم حضور مجازی. یعنی در مراودات خودت در شبکه‌های اجتماعی خیلی باید احتیاط کنی چون خیلی‌ها به قصد سوء‌استفاده وارد این شبکه‌ها می‌شوند و چهره‌های دروغین از خودشان نشان می‌دهند.

 

دی

مریضی برای همه هست حتی برای تو. پس اول از همه قدر سلامت امروزت را بدان و دوم این‌که سعی کن از بیماری‌ها پیشگیری کنی. به نظر می‌رسد اصلا به خورد و خوراک‌ات توجه نداری و کلی مواد مضر در رژیم غذایی‌ات است. بهتر است مدتی یک رژیم سالم بگیری و به خودت برسی.

 

بهمن

موبایل ساخته شده تا در خدمت ما باشد نه این که ما در خدمت آن باشیم. به نظر می‌رسد به استفاده بیش از حد از تلفن همراه‌ات معتاد شده‌ای و نمی‌توانی آن را کنار بگذاری. شاید خودت متوجه نباشی اما این کار هم به خودت و هم به رابطه با اطرافیان‌ات ضربه می‌زند. از همین امروز سعی کن استفاده از موبایل را برای خودت محدود کنی.

 

فال تولد

ضمن تبریک به تمام متولدین 30 بهمن:امسال برایت سال خوبی خواهد بود به موفقیت‌ها و پیروزی‌هایی دست پیدا می‌کنی البته توقع نداشته باش این موفقیت‌ها آنقدر بزرگ باشد که تبدیل به یک ابرقهرمان شوی اما همان پیروزی‌های کوچک روی آینده‌ات خیلی تاثیر می‌گذارد. فقط یادت باشد در موقعیت‌های جدید حتما اول تحقیق و بررسی کنی و بعد تصمیم بگیری چون اگر در تصمیم گیری دچار خطا شوی ممکن است کلا به بیراهه بروی.

 

اسفند

همه چیزهای لازم برای خوشبختی را داری از خانواده خوب گرفته تا شغل و امکانات اولیه برای زندگی معمولی و ساده. به جای این‌که همه‌اش به فکر کمبودها و نداشته‌هایت باشی سعی کن از داشته‌هایت لذت ببری وگرنه به تدریج آنها را هم از دست خواهی داد.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.