2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
معرفی ارزان‌ترین و بهترین مراکز خرید پوشاک و لباس عید در تهران

معرفی ارزان‌ترین و بهترین مراکز خرید پوشاک و لباس عید در تهران

این گزارش مختص افرادی است که به دنبال صرفه‌جويي بيشتر هستند و با مرکز خریدهای اقتصادي آشنایی ندارند. مرکز خریدهای معرفی شده در این گزارش با مناسب‌ترین قیمت به عرضه پوشاک میپردازند.

دوات آنلاین-این گزارش مختص افرادی است که به دنبال صرفه‌جويي بيشتر هستند و با مرکز خریدهای اقتصادي آشنایی ندارند. مرکز خریدهای معرفی شده در این گزارش با مناسب‌ترین قیمت به عرضه پوشاک میپردازند.

 

خرید از نمایندگی برندها مخصوصا انواع خارجی آنها در این روزها برای خیلی‌ها به صرفه نیست. قیمت پوشاک زمستانی و گرم هم که در بازار اول فصل از تب بالایی برخوردار بوده و خیلی از مشتریان را از خرید ناامید کرده است. برای رفع این مشکل ما تمام مناطق تهران را زیر پا گذاشتيم و مناسب‌ترین مراکز خرید شهر را برایتان شناسایی کردیم.

 

این مراکز خرید از نظر قیمت، کیفیت و ساعت کاری از بهترین‌های شهر محسوب می‌شوند. بیشتر لباس‌های عرضه شده در این فروشگاه‌ها متفرقه یا تولید داخل است که از نظر طراحی و کیفیت در سطح نسبتا بالایی قرار دارند. قیمت آنها نیز نسبت به سایر مراکز خرید و فروشگاه‌های شهر مناسب‌تر بوده و تنوع قیمت برای اکثر مشتری‌ها راضی‌کننده است. این مرکز خریدها مربوط به پنج منطقه از شهر است که بیشترین آمار خرید و فروش را دارد.

 

بازار دوم

خرید از بازار همیشه محاسن خاص خود را دارد اما محدودیت زمانبندی و دسترسی نه چندان آسان آن برای همه دو نکته منفی برای این مرکز خرید به حساب می‌آید. بازار دوم نازی‌آباد اما رقیب جدی‌ برای بازار بزرگ تهران است. اگر به مسیر نسبتا دور آن توجه نکنید اولین نکته مهم باز بودن فروشگاه‌ها و مراکز خرید این بازار تا پاسی از شب است و این یعنی یکی به نفع کارمندان و کسانی که تا عصر سر کار هستند. نکته بعدی تنوع محصولات از نظر سن، طراحی، کیفیت و قیمت است. بدون شک تنوع و کیفیت محصولات در بازار دوم رتبه بالاتری نسبت به بازار بزرگ تهران دارد.

 

در این بازار می‌توانید انواع لباس‌های زنانه، مردانه، نوجوان و بچگانه را در دسترس داشته باشید. علاوه بر آن می‌توانید انواع لباس‌های خانگی، مانتو، کیف و کفش را خریداری کنید.

 

خیابان جمهوری

همیشه لباس‌هایی که با واسطه کمتر به مشتریان عرضه می‌شوند قیمت‌های مناسب‌تری دارند. خیابان جمهوری مرکز خریدهای بسیار زیادی دارد که در بیشتر آنها لباس‌های موجود همین ویژگی را دارند. بیشتر این پوشاک تولید داخل هستند و خیلی از آنها در فروشگاه‌های همان تولیدی‌ها عرضه می‌شوند. از میدان جمهوری تا چهارراه ظهیر الاسلام مراکز خرید زیادی وجود دارد که می‌توانید در هر کدام از آنها انتخاب‌های اقتصادی داشته باشید. مرکز خرید شانزه لیزه، پروانه، کمپانی و کوچه برلن از مهم‌ترین این مراکز هستند. فروشگاه‌های چهارراه امیر اکرم و کوچه برلن نیز اکثرا پوشاک زمستانی را مستقیما عرضه می‌کنند.

 

برای لباس‌های خانگی بهتر است یا به فروشگاه‌های چهار راه امیر اکرم بروید یا تولیدی‌های کوچه برلن را انتخاب کنید. برای خرید انواع لباس‌های بافتنی و گرم نیز بهتر است به مراکز خرید معرفی شده سربزنید و با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید خریدتان را انجام دهید. خیابان جمهوری بعد از حافظ و نرسیده به سعدی نیز فروشگاه‌های مناسبی را برای انتخاب لباس‌های مردانه دارد. برای خرید یک پلیور بافتنی مردانه در خیابان جمهوری می‌توانید از 30 تا 100 هزار تومان هزینه کنید.

 

برای یک مدل زنانه آن نیز از 30 تا 60 هزار تومان هزینه نیاز دارید. یک پالتوی زنانه در این منطقه از 80 هزار تومان و یک کاپشن مردانه از 70 هزار تومان هزینه دارد. البته بهتر است خیلی به برندهای روی لباس‌ها توجه نکنید چراکه اکثرا تولید همین تولیدی‌های داخلی هستند.

 

میدان ولیعصر

در مرکزی‌ترین نقطه شهر هم می‌توانید خریدهای اقتصادی انجام دهید به این شرط که از انتخاب برندهای معروف صرف نظر کنید و به برندهای متفرقه و ناآشنا قانع باشید. مرکز خرید کیش و کویتی در میدان ولیعصر از جاهایی هستند که می‌توانید خریدهای متنوعی از لباس‌های مردانه و زنانه در آنجا انجام دهید. اگرچه در هیچ کدام از این مراکز برندهای معتبر دیده نمی‌شود اما تنوع پوشاک آنها از نظر طراحی، کیفیت و قیمت برای مشتریان راضی‌کننده است. می‌توانید انواع کاپشن، پالتو، شلوارهای جین و کتان، بلوز و پلیور را در این دو مرکز خرید در دسترس داشته باشید.

 

علاوه بر این مراکز خرید فروشگاه‌های متفرقه‌ای هم در نزدیکی میدان ولیعصر وجود دارند که لباس‌های آنها معمولا تولید داخل و با قیمت‌های مناسب است. بین این فروشگاه‌ها بیشترین انتخاب برای خانم‌ها وجود دارد ضمن اینکه تنوع طراحی و قیمت‌های آنها نیز بسیار زیاد است. از میدان ولیعصر تا سه راه فاطمی‌ بورس مهمی‌ برای کفش‌های چرمی ‌ایرانی زنانه و مردانه محسوب می‌شود. اگرچه قیمت آنها نسبت به بورس‌های اصلی مثل باغ سپهسالار و خیابان فردوسی کمی ‌گران‌تر است اما کیفیت‌ها و میزان تنوع این کیف و کفش‌ها نسبت به منطقه مناسب است.  

 

اگر در هر زمان از سال قصد خرید لباس دارید بد نیست با کلیلک روی لینک زیر نگاهی به جدیدترین و شیک‌ترین پوشاک زنانه با قیمت مناسب که دیجی کالا برای فروش گذاشته است، بیندازید.

 

خرید آنلاین شیک‌ترین و جدیدترین پوشاک زنانه با قیمت مناسب

 

 میدان هفت حوض

اگر در شرق تهران زندگی می‌کنید یا دسترسی به آن برای‌تان ساده است لطفا بازار هفت حوض را از دست ندهید. تمام لیست خریدتان را می‌توانید در فروشگاه‌ها و مراکز خرید هفت حوض تامین کنید بدون اینکه مسافت زیادی را تا مرکز خریدهای دیگر شهر بروید و برای این کار کلی وقت و هزینه از دست بدهید. این بازار تنوع زیادی از نظر قیمت دارد و هر خانواده با هر میزان درآمدی که داشته باشند می‌توانند از آن خرید کنند. اتفاقی که در خیلی از مرکز خریدها ممکن نیست. همان موضوع عرضه بدون واسطه برای برخی فروشگاه‌های این منطقه هم وجود دارد علاوه بر اینکه خیلی از فروشنده‌ها معتقدند سود کمتر، مشتری بیشتری به همراه دارد و با این اتفاق می‌توانید از فرصت به خوبی استفاده کنید.

 

از انواع پالتو و کاپشن رسمی‌ و اسپورت زنانه و مردانه تا کت و شلوارهای تک و رسمی‌ در این بازار موجود است. برای خرید انواع لباس‌های زمستانی، خانگی در هر سن و سایزی در این بازار با محدودیت روبه‌رو نمی‌شوید. خرید یک دست لباس مردانه یا زنانه زمستانی را در این منطقه می‌توانید با مبلغی کمتر از 100 هزار تومان انجام دهید. لباس‌های سایز بزرگ را هم می‌توانید در چندین و چند فروشگاه این منطقه پیدا کنید. برای خرید کیف و کفش زنانه و مردانه آن هم مناسب فصل می‌توانيد انتخاب‌های زیادی را در این منطقه داشته باشید. با توجه به طراحی و کیفیت هزینه‌ها نیز متفاوت است. 

 

ویژه تمام طول سال: انواع مدل‌های جدید و با کیفیت پوشاک مردانه را که دیجی کالا برای فروش گذاشته است می‌توانید با کلیلک روی لینک زیر پیدا کنید.

 

خرید آنلاین شیک‌ترین و جدیدترین پوشاک مردانه با قیمت مناسب

 

خیابان گیشا

در غرب تهران مرکز خریدهای زیادی وجود دارد که در کمترین فاصله از هم قرار دارند اما مناسب بودن یا نبودن آنها نسبت به تعداد مشتری‌ها مشخص می‌شود. خیابان گیشا و مرکز خرید نصر یک بازارچه مناسب برای غرب نشین‌های تهرانی است که می‌توانند با قیمت‌هایی مناسب‌تر از قیمت‌های منطقه خریدشان را انجام دهند. شاید بیشترین خرید جین، پالتو و کاپشن در این خیابان انجام ‌شود آن هم به دلیل تنوع طراحی و عرضه تقریبا بدون واسطه که باعث می‌شود لباس‌ها قیمت‌های مناسب‌تری داشته باشند. کپی‌برداری از طراحی برندهای معروف برای بیشتر کفش و لباس‌ها آن هم با قیمت پایین‌تر یکی از دلایلی است که باعث محبوبیت کالاهای این محدوده شده.

 

خیلی از افراد از آنجا که نمی‌توانند هزینه زیادی را برای خرید برندهای معتبر پرداخت کنند با هزینه کمتر یک نمونه مشابه آن را تهیه می‌کنند. اسم خیلی از برندها روی جین‌ها، کیف و کفش‌های این فروشگاه‌ها به چشم می‌خورد که تمام آنها کپی از طرح اصلی است با هزینه مناسب‌تر. در فروشگاه‌های خیابان گیشا و مرکز خرید نصر می‌توانید انواع لباس‌های زنانه و مردانه مخصوص فصل را با قیمت‌های مناسب‌تر از منطقه خریداری کنید.

 

منبع: هفت صبح

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.