2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بیوگرافی کامل سید بشیر حسینی ، داور مسابقه عصر جدید

بیوگرافی کامل سید بشیر حسینی ، داور مسابقه عصر جدید

در بیوگرافی کانال تلگرامش با تصویر یک پروانه آبی‌رنگ نوشته: «در جست‌وجوی حق و حقیقت»

دوات آنلاین-دکتر بشیر حسینی داور عصر جدید شاید نسبت به دیگر داوران این مسابقه کمتر شناخته شده باشد. در این مطلب با بیوگرافی بشیر حسینی آشنا خواهید شد.

 

بشیر حسینی در بیوگرافی کانال تلگرامش با تصویر یک پروانه آبی‌رنگ نوشته: «در جست‌وجوی حق و حقیقت» و سوابقش را این‌طور توضیح داده: ‏‏«مدیر گروه علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات دانشگاه صداوسیما، رئیس شورای سیاست‌گذاری المپیاد بین‌المللی سواد رسانه‌ای، مشاور ‏دانشگاهی و استعدادیابی و جوان برگزیده کشور سال ۱۳۸۵.»

 

سیدبشیر حسینی متولد 15 آذر ۱۳۶۰ است، تحصیلات حوزوی را تا سطح ۲ ادامه داده، فوق‌لیسانس حقوق و دکترای فرهنگ و ‏ارتباطات از دانشگاه امام صادق(ع) دارد و مرتبه علمی‌اش «استادیار» است.

 

از ۶‏ شهریور همین امسال، سمت‌هایی که در تلگرام نوشته را ‏به انضمام مدیریت گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار به عهده گرفته است.

 

بشیر حسینی ، داور مسابقه عصر جدید به دلیل همین سوابق و احتمالا تنظیم سوپاپ ‏اطمینان در برنامه‌ها، یکی از محبوب‌ترین میهمان‌های برنامه‌های تلویزیونی است.

 

او پیش از داوری در عصرجدید، میهمان ثابت برنامه ‏‏«رسانش» از شبکه امید سیما بود، در ایام جام‌جهانی هم در برنامه «زابی‌واکا» از تلویزیون اینترنتی آیو بود، در یکی از برنامه‌های ‏‏«اکسیر» فرزاد حسنی بحث مفصلی درباره فضای مجازی داشت و در همین دو هفته گذشته در برنامه «هفت» از سینمای ‏ایران و نقش فیلمسازان انتقاد کرد: «برخی هنرمندان ما فقط ادعای مردمی بودن دارند ولی با ساخت برخی فیلم‌ها کام مردم را تلخ می‏کنند‌. هنرمند ما وجه مردمی بودن را فراموش کرده و از مردم دور شده است.» احتمالا اینکه در ابتدای عصرجدید می‌گوید می‌خواهد ‏‏«عاشقانه و جدی» داوری کند، به تسلطش به زبان فرانسه برمی‌گردد!

 

تنها دکتر حاضر در عصرجدید، در تلگرام کانالی را مدیریت می‌کند که تا امروز کمتر از ۳۰۰ نفر عضو دارد، اینستاگرامش نیز با ۷ ‏هزار دنبال‌کننده هنوز شلوغ نیست، ولی موج کامنت‌ها آغاز شده و در هفته‌های آینده ادامه خواهد داشت.

 

او کتاب‌های «۱۵۰ ‏هشتگ» (با موضوع سواد رسانه‌ای) و «مهارت‌هایی برای خواندن، دیدن و شنیدن در شبکه‌های اجتماعی» را به بازار فرستاده و با این ‏همه مخالف فیلتر شدن شبکه‌های اجتماعی است: «اگر بر رسانه‌ها امیر نشویم، زیردستشان اسیر می‌شویم. با فیلترینگ اینستاگرام دو ‏قشر از این شبکه می‌روند، نخست مذهبی‌ها که دیدن سایت فیلتر شده را حرام می‌دانند و دوم جامعه سنتی. فیلترینگ تلگرام بزرگترین ‏خدمت را به ضد انقلاب کرد و آنها را در این پیام‌رسان با مردم تنها گذاشت.» حسینی درباره داوری‌اش در عصرجدید هم تاکنون این نظر ‏را نوشته: «ما ٧نفر رو داوری می‌کنیم و ٧٠میلیون نفر ما رو! امیدوارم لذت ببرید، تأمل بکنید و تعامل بکنیم. عصرجدید، مسابقه ‏حرفه‌ای‌هاست. استعدادهای تازه و تازه‌کار باید اول با پشتکار، ابتکار و نمونه‌کار حرفه‌ای بشن و بعدش قدم روی چشم‌هامون بذارن. ما به ‏قابلیت رقابت استعداد ایرانی در سطحِ جهانی اعتقاد و اعتماد داریم و سطح توقعاتمون رو پایین نمیاریم.»‏

 

منبع: شهروند

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
سعید گودرزی 1398/03/28
با سلام خدمت آقای دکتر سید عزیز و محبوب و دوس داشتنی شما بسیار انسان فهمیده و باسوادی هستید من به عنوان یک ایرانی و یک لر به شما آقای دکتر افتخار میکنم و شاید باور نکنید من آرزو دارم حتی برا یک بارم شده از نزدیک شما رو ببینم ولی میدونم شما انقدر گرفتار و مشغله کاری دارید ک چنین افتخاری نصیب من نمیشه ولی خدا وکیلی من شما رو به شهر زیبای بروجرد دعوت میکنم اگر روزگاری فرصتی داشتید با آقای عظیمی نژاد و آقای حیایی ک واقعا این دونفر مردان بزرگ و دوست داشتنی هستند تشریف بیاورید من به همراه خانواده ام پسر و دخترم ک عاشق شما هستند سنی ندارن ولی خیلی شما ها رو دوس دارند با کمال میل در خدمتون هستیم اگر افتخار دادید چشامونو فرش راهتون میکنیم هزاران بار تشکر از همه شماها و آقای احسان علی خانی عزیز و دوست داشتنی تو رو خدا من چه شباهای تا صبح برنامه شماها رو نگاه کردم ولذت بردم حتما به تمام دوستان عصر جدید سلام منو برسونید بگید ک من از دیار فرزانگان از شهر آیت الله العظمی بروجردی از شهر استاد اوستا از شهر استاد زرین کوب و...به همشون حتما سلام گرم منو برسونید ضمنا آقا شایان پسرم عاشق آقای امین حیایی و دخترم هانیه عاشق حرف زدن آقای عظیمی نژاد هستند.منتظر دیدار شماها هستیم با کمال میل افتخار میکنیم تشریف بیاورید درضمن خانم بنده خدمت خانم رویا نو نهالی سلام زیادی دارن و میگه به ایشون بگید خدا وکیلی شیر زن و باکمالتی و دوست داشتنی و مدافع بانوان به هر حال اینو بدونید ما دوستون داریم و چندین بار به جز تلویزیون برنامه شما رو از فضای مجازی نگاه میکنم .درضمن در آخرم یه چیزی بهتون بگم من شغلم طوری ک با جرم و جنایت مبارزه میکنم برنامه شما وقتی ک پخش میشه و واقعا تو اون ساعتای ک پخش میشه ما کاهش جرم داریم علتش اینه ک انقدر جذابیت داره همه مشغول تماشا کردن هستن.بازم ممنون به امید دیدار شما با خانواده محترم و دوستان در بروجرد
ناشناس 1398/03/24
سلام ، من امروز بخشی ازبیوگرافی آقای حسینی رو که دربرنامه عصرجدید گفتن شنیدم بسیاشیواوجامع ومانع وموردتحسین من هستند
فهیم 1398/01/31
مهارت با استعداد فرق میکنه. کسی که 10 سال میره کلاس بازیگری و استاد بازیگری شده و میاد نقش بازی میکنه اونجا و شما هم 4 تا رای مثبت بهش میدین استعداد نداره بلکه مهارت کسب کرده. اما کسی که با اینه نقاشی میکشه استعداد و هوش ذاتی رو داره وبااید استعدادش تقویت شه. اقای بشیر حسینی شما فوق العاده اید
1398/01/28
خیلی منطقی وعلمی داوری مکنن خیلی هم بامزه اس
طیبه سادات موسوی 1398/01/24
سلام من ازایشون راضی هستم .خواهش می کنم ی شماره به من بدید باهاشون کار واجب دارم .من از اراک هستم
ندا 1398/01/20
باسلام خدمت استاد حسینی با متانت صحبت کردن وعالمانه حرف زدنتون عالیه افتخار میکنیم به شما هموطن گرامی مرسی
فاطمه 1398/01/19
خیلی علمی صحبت می کند
رسول 1398/01/18
واقعا اقای حسینی بامزه و بانمکن
1398/01/18
باسلام وخسته نباشید.مملکت ماباوجودانسان های بزرگ وشریفی مثل شماهیچ غمی نداره.خداقوت.یاعلی
1398/01/18
شما استاد درس ارتباطات و فضای مجازی در دوره مربیگری عملیات روانی و جنگ نرم بنده در دانشگاه شهیدسپهبد صیاد شیرازی ارتش واقع در بزرگراه ارتش بودید. خوشحالم ک شما را در برنامه عصر جدید دیدم.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.