2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
معرفی داوران برنامه عصر جدید

معرفی داوران برنامه عصر جدید

رویا نونهالی، آریا عظیمی‌نژاد، سیدبشیر حسینی و امین حیایی تیم داوران عصر جدید را تشكیل می‌دهند.

دوات آنلاین-رویا نونهالی، آریا عظیمی‌نژاد، سیدبشیر حسینی و امین حیایی تیم داوران عصر جدید را تشكیل می‌دهند.

 

رویا نونهالی: او بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر است كه مخاطبان تلویزیون او را عمدتا با نقش ناتاشا، زن خلافكار متفاوت تلویزیون در مجموعه تلویزیونی «خواب و بیدار» می‌شناسند. با این حال او در سینما هم چند نقش به یاد ماندنی در كارنامه دارد و نیز برنده دو سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر برای فیلم‌های «عروسی خوبان»‌ و «بوی كافور، عطر یاس» شده است.

 

آریا عظیمی‌نژاد: او احاطه و اشراف ویژه‌ای به موسیقی‌های اصیل و محلی كشور دارد و تاكنون با خوانندگان مختلفی همكاری و آلبوم موسیقی روانه بازار كرده است. با این حال چیزی كه عظیمی‌نژاد را بیشتر به مخاطبان می‌شناساند، موسیقی‌های تیتراژی است كه او برای فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی مختلف ساخته است. از محبوب‌ترین این تیتراژها، تیتراژ مجموعه نمایشی «پایتخت» به كارگردانی سیروس مقدم است.

 

سیدبشیر حسینی: این چهره جوان، استاد دانشگاه در حوزه سواد رسانه‌ای و تكنولوژی است. او كه كارشناسی ارشد رشته حقوق و دكترای فرهنگ و ارتباطات را از دانشگاه امام صادق(ع) گرفته است، از جمله كارشناسان و فعالان در زمینه پژوهش‌های مرتبط با رسانه‌ها و فضای مجازی محسوب می‌شود.

 

امین حیایی: حیایی نیازی به تعریف و معرفی ندارد و از بازیگران محبوب و شناخته‌شده در طول یكی دو دهه اخیر است. بازیگری كه عمده نقش‌هایش چه در سینما و چه تلویزیون طنز بوده‌ است، با این حال چند كار جدی هم در كارنامه دارد و داوری این مسابقه تلویزیونی، تجربه‌ای جدید برای این بازیگر كهنه‌كار محسوب می‌شود.

 

چیزی كه در این میان قدری قابل توجه می‌نمایاند، خالی بودن جای یك داور ورزشی در برنامه است؛ داوری كه بتواند استعدادهای ژیمناستیك و ورزشی شركت‌كنندگان را بهتر و موشكافانه‌تر بررسی کنند. ناصر كریمان مدیر گروه اجتماعی شبكه 3 در گفت‌وگو با جام‌جم توضیح می‌دهد: نكته‌ای كه در انتخاب داوران مدنظرمان بود، این بود كه این افراد زمان حضور در برنامه را داشته باشند. عصر جدید ـ همان‌طور كه علیخانی در قسمت اول برنامه هم توضیح داد- استعدادهای هنری، فرهنگی و سرگرمی شركت‌كنندگان را به چالش می‌كشد و با توجه به این‌كه ما برنامه «ستاره‌ساز» با موضوع استعدادیابی ورزشی را هم در شبكه در دست تولید داریم، تصمیم گرفتیم بررسی و داوری استعدادهای ورزشی را با حضور داوران ورزشی به آن برنامه بسپاریم.

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
M# like 1398/03/16
ما نمیتونیم برای هر رشته ای یه داور بیاریم در ضمن تا امروز اریا معقولانه انتخاب کرده بود نه بر اساس احساسات یا هر چی که شما اسمش رو میزارید
زهرا 1398/02/17
من عاشق سید بشیر هستم
وحید طاهرپناهی 1398/01/25
سلام . بزرگترین و مهمترین اشکالی ک بر داوران وارده اینه که نوع نگاه ایشان به شرکت کنندگان نگاه انتقام جویانه هست . مخصوصأ کسانی ک به دلایلی اجراها و برنامشون را ضعیف انجام میدن آریا و چنان محکم و با حالت بدی به آژیر و یا همان دکمه ضربدر ضربه میزنه ک انگاری طرف از افراد داعشه . نکته بعدی اینکه داوران محترم مخصوصأ آریا و دکتر بشیر یادتون باشه هدف کشف استعداده نه سوزاندن استعدادها . آریای عزیز در چند صحنه فرد شرکت کننده رو به مسخره گرفتند . شما فقط داور هستید و نظر بدید . همین !!! اون شرکت کننده ی خانم که با هر دو دست نقاشی میکشید و شما رأی منفی بهش دادید واقعأ به عقل و منطق شما شک باید کرد .
1398/01/20
با سلام داورا مشکل ندارن اتفاقا خیلی خوب داوری میکنن مخصوصا دکتر که با سواد و تحصیلات عالیه یه وزنه سنگینی برای این برنامه هستن البته همشون عالین موفق باشید ان شاالله
سعیدویسی 1398/01/19
بجزامین‌حیایی‌بقیه‌داوراخیلی‌جوگیرهستن
Maryam 1398/01/11
متأسفم برای این داوران به جز آریا عظیمی نمونه بی عدالتی در ایران خلاصه شده در برنامه عصر جدید آقا احسان نزارید با این داوران بیسواد محبوبیت و حرفه کاری شما زیر سوال بره
1398/01/11
نمیشه برای هر رشته ای یه داور اورد
مائده 1398/01/10
والا بشیر و آریا عشقن اصلا گلن مخصوصا بشیر حسینی البته باید بهش گفت پیشی ملوس وقتی دستشو میزاره زیر چونش
مهدی 1398/01/09
داورها راعوض کنید بدرد این کار نمیخورن سطح برنامه راپایین آوردن
مرتضی 1398/01/07
آخه واقعا اینا در حد داوری هستند؟

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.