2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
با این 10 روش در سریع‌ترین زمان ممکن لاغر شوید

با این 10 روش در سریع‌ترین زمان ممکن لاغر شوید

حدود 25 -30% از کالری موجود در پروتئین در هر دوره هضم و گوارش سوخته می شود این درحالی است که این عدد برای کربوهیدرات ها تنها 6 -8% است.

دوات آنلاین-اگر تصمیم قطعی خودتان را برای لاغر شدن گرفته‌اید و می‌خواهید زود به نتیجه برسید 10 روش ساده لاغری را در زیر بخوانید.

 

1- بیشتر پروتئین بخورید!!

حدود 25 -30% از کالری موجود در پروتئین در هر دوره هضم و گوارش سوخته می شود این درحالی است که این عدد برای کربوهیدرات ها تنها 6 -8% است.

 

2- حرکت های ترکیبی داشته باشید:

برای کاهش وزن تنها به سراغ ورزش هایی که برایتان انجام آنها راحت تر است نروید بلکه ترکیبی از حرکات سخت را هم به تمرین ورزشی خود راه دهید.

 

3- شوق و ذوق قرض بگیرید:

همیشه شروع کار کمی سخت است و داشتن شوق و ذوق برای ورزش مانند یک محرک عالی عمل می کند به همین دلیل برای شروع تماشایی فیلم هایی که ورزش و انجام تمرینات ورزشی در آن با هیجان دیده می شود توصیه می شود.

 

4- بشقاب شامتان را خلوت کنید:

همانطور که قبلا گفته بودیم اصلا نباید شام را از وعده های غذایی خود حذف کنید بلکه باید رنگ و لعاب آن را تغییر دهید که به جای رنگ قرمز گوشت و لعاب و چربی از رنگ سبز سبزیجات استفاده کنید.

 

5- سالادتان را در سرکه غرق کنید:

خوردن سالاد باید یک پایه ثابت وعده های غذایی شما باشد که اضافه کردن سرکه سیب به آن تاثیر فوق العاده خواهد داشت.

 

6- تنبل نباشید:

نشستن در پای تلویزیون و یا کامپیوتر به خصوص بازی های کامپیوتری به دلیل شکل فیزیکی بدن در آن حالات افزایش سایز کمر و شکم را تشدید می بخشد.

 

7- قبل از غذا آب بنوشید:

یک لیوان پر از آب اتاقک شکم شما را تا حدی پر کرده و جای خالی زیادی برای ورود غذا باقی نمی گذارد.

 

8- دندان هایتان را بیشتر مسواک کنید:

محققان ژاپنی به تازگی دریافته اند که مردانی که دفعات مسواک زدن به دندان هایشان و زمان آن در آنها بیشتر است لاغر تر هستند.

 

9- هر روز صبحانه بخورید:

تحقیقات اساتید دانشگاه هاروارد و بوستون نتیجه ای جالب داشته که طبق آن افراد به خصوص کودکانی که صبحانه به طور مرتب مصرف نمی کنند 35 تا 50% بیتشر به اضافه وزن دچار می شوند.

 

10- از غذاهای بسته بندی شده دوری کنید:

تمام مواد غذایی که به صورت بسته بندی در واقع صنعتی تولید و عرضه می شوند با افزایش سریع قند خون قدرت شما برای ورزش و دویدن بهتر را تا حد قابل توجهی کم می کنند.

 

منبع: نمناک

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.