2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
چگونه سنگ و سرامیک کف خانه را در خانه تکانی تمیز و براق کنیم

چگونه سنگ و سرامیک کف خانه را در خانه تکانی تمیز و براق کنیم

برای تمیز کردن کف خانه‌ها که البته این روزها بیشتر سرامیک و سنگ است روشی را به شما آموزش می‌دهیم که می‌توانید به طور کامل خانه را براق کنید. با این روش که برایتان گفته می‌شود می‌توانید سنگ‌های دیوار را هم تمیز کنید.

دوات آنلاین-بسیاری از خانم‌هایی که فرزند کوچک دارند روی نظافت کف خانه حساسیت زیادی دارند چراکه بچه‌ها بیشتر روی زمین بازی می‌کنند و ممکن است میکروب‌ها و آلودگی‌های زمین به آنها منتقل شود. ضمن اینکه کثیفی ناشی از بازی کردن بچه‌ها هم سرامیک و سنگ‌ها را نامرتب و مات می‌کند.

 

برای تمیز کردن کف خانه‌ها که البته این روزها بیشتر سرامیک و سنگ است روشی را به شما آموزش می‌دهیم که می‌توانید به طور کامل خانه را براق کنید. با این روش که برایتان گفته می‌شود می‌توانید سنگ‌های دیوار را  هم تمیز کنید.

 

اگر خانه شما با سنگ مخصوصا سنگ‌های گرانیت کار شده‌ است بهترین راه برای تمیز کردن آن الکل است. چرا که الکل باعث می‌شود نه تنها میکروبها از بین برود بلکه سنگ‌ها بسیار براق می شود. البته توجه داشته باشید الکل خالی به سنگ‌ها صدمه وارد می‌کند.

برای تهیه مایع مناسبی که بتوانید به راحتی و  در سریع‌ترین زمان ممکن سنگ‌ها و سرامیک‌های  خانه را تمیز کنید. یک فنجان الکل را در دو لیوان آب گرم بریزید و نصف قاشق غذاخوری هم مایع ظرفشویی جرم زدا به آن اضافه کنید.

 

بعد با تی روی سنگ‌ها بکشید.

 

با سرعت متوجه براق شدن و تمیزی آن می‌شوید. توجه داشته باشید.

 

به هیچ وجه نباید از جرم‌زدا یا پاک کننده‌‌های اسیدی استفاده کنید چون سنگ را خراب  و آن را به شدت مات می‌کند.

 

البته از الکل هم زیاد استفاده نکنید در  هر دو بار  نظافت فقط یکبار از الکل استفاده کنید و از فرچه نیز به هیچ وجه استفاده نکنید.

 

دستمالهای میکروفایبر استفاده کنید تا سرعت کار شما را بالا ببرد.

 

حتما از آب گرم استفاده کنید زیرا با سرعت بیشتری کثیفی‌ها را از روی سنگ‌ها پاک می‌کند.

 

توجه داشته باشید هنگام تی کشیدن حتما دم‌پایی روفرشی استفاده کنید. تماس مستقیم الکل آن هم به دفعات با پوست می‌تواند آسیب جدی به بدن شما وارد کند بنابراین بهتر است در معرض مایعی که برای تمیز کردن درست کرده‌اید قرار نگیرد.

 

بعد از اینکه کف را تمیز کردید تا چند دقیقه پنجره  را باز بگذارید تا کاملا خشک شود در این مدت هم بهتر است روی سنگ‌ها راه نروید تا رد پای شما روی آن نماند.

 

الکل یک میکروب‌زدای قوی است بنابراین می‌توانید از تمیزی سنگ‌ها کاملا مطمئن شوید.

 

این روش سرعت شما را در تمیزکاری سنگ و سرامیک بالا می‌برد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.