2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
قصاص مردی که همسر سابقش را کشت

قصاص مردی که همسر سابقش را کشت

ما زندگی خوبی داشتیم تا اینکه یکی از دوستان همسرم در زندگی ما دخالت کرد و باعث اختلاف من و همسرم شد اختلافات ما ادامه داشت تا اینکه سه سال قبل از هم جدا شدیم اما من همچنان او را دوست داشتم

دوات آنلاین-مردی که چهار سال قبل همسر سابقش را به قتل رسانده بود در زندان رجایی شهر قصاص شد.

 

به گزارش جوان، صبح روز بیست و یکم آبان سال ۱۳۹۳ بود که ماموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو با تماس تلفنی شهروندی از قتل زن جوانی در خانه‌اش باخبر و راهی محل شدند.

 

مأموران پلیس در محل حادثه که یک مجتمع مسکونی در یکی از خیابان های نیروی هوایی بود با جسد خونین زنی در راه پله های این مجتمع رو به رو شدند که با اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

 

نخستین بررسی ها حکایت از این داشت مقتول لحظاتی قبل در جدال با شوهر سابقش به نام ایرج به قتل رسیده و قاتل هم پس از حادثه از محل گریخته است.

 

یکی از ساکنان مجتمع که موضوع را به مأموران خبر داده بود، گفت: مقتول مدتی است در این مجتمع مسکونی تنهایی زندگی می کند. در این مدت گاهی شوهر سابقش ایرج به خانه اش رفت و آمد داشت تا اینکه حدود ساعت 8صبح با صدای درگیری از خواب بیدار شدم. صدا از خانه مقتول که همسایه دیوار به دیوار ما است به گوشی رسید. وقتی در را باز کردم ایرج را دیدم که چاقوی بزرگی در دست دارد و به سرعت از پله ها پایین می رود. ثانیه هایی بعد صدای دلخراش زن همسایه را شنیدم و وقتی به پایین پله ها رفتم، دیدم او خونین روی پله ها افتاده است. ایرج با دیدن من به سرعت از مجتمع فرار کرد که من موضوع را تلفنی به مأموران پلیس و اورژانس خبر دادم.

 

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه مأموران به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران جست‌وجو برای دستگیری قاتل را آغاز کردند تا اینکه دریافتند ساعت ۱۲ ظهر روز حادثه ایرج خودش را به مأموران پلیس تسلیم کرده است.

 

متهم پس از انتقال به اداره پلیس با اظهار پشیمانی به قتل همسر سابقش اعتراف کرد.

 

وی گفت: ما زندگی خوبی داشتیم تا اینکه یکی از دوستان همسرم در زندگی ما دخالت کرد و باعث اختلاف من و همسرم شد اختلافات ما ادامه داشت تا اینکه سه سال قبل از هم جدا شدیم اما من همچنان او را دوست داشتم و عاشقش بودم به همین سبب خیلی تلاش کردم او را به زندگی مشترکمان برگردانم اما فایده‌ای نداشت.

 

وی ادامه داد: امروز ساعت8 صبح به خانه او رفتم تا با هم صحبت کنیم اما او گفت قصد دارد یا چند نفر از دوستانش که یکی از علت های اصلی اختلاف ما یودند به سافرت برود که دوباره مثل همیشه با هم مشاجره لفظی کردیم. وقتی مشاجره ها بالا گرفت، گفت از من متنفر است و به هیچ عنوان قصد ندارد با من زندگی کند و از خانه خارج شد .در حالی که به شدت عصبانی شده بودم به داخل آشپزخانه رفتم یک چاقو برداشتم و او را دنبال کردم تا اینکه پایین راه پله ها با ضربات چاقو او را به قتل رساندم پس از این فرار کردم اما چند ساعت بعد از کارم پشیمان شدم و به کلانتری رفتم و خودم را معرفي کردم.

 

متهم پس از تحقیقات تکمیلی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه و به جرم قتل عمد همسر سابقش به قصاص محکوم شد.

حکم دادگاه پس از تأیید در یکی از شعبه های دیوان عالی کشور برای اجرا به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد تا اینکه در نهایت قاتل پس از سیر مراحل قانونی اجرای حکمش چند روز قبل در زندان رجایی شهر قصاص شد. بدین ترتیب پرونده قتل همسر سابق برای همیشه بسته شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.