2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
سختی‌های المیرا دهقانی برای بازی در نقش یاسمن در سریال لحظه گرگ و میش

سختی‌های المیرا دهقانی برای بازی در نقش یاسمن در سریال لحظه گرگ و میش

اولین چالش، بازی کردن در کاری بود که تاریخش تاریخ روز نبود و مربوط به گذشته بود. هرچند در این سریال تقریبا تاریخ معاصر روایت می شود اما با این حال فکر می کنم در این سی سال فرهنگ عامه مردم و حتی فرهنگ لغات به شدت دستخوش تغییر شده است

دوات آنلاین-المیرا دهقانی با بازی در نقش یاسمن در سریال گرگ و میش توانست توجه‌ها را به خود جلب کند. توضیحات این بازیگر جوان را درباره سریال لحظه گرگ و میش بخوانید:

 

المیرا دهقانی بازیگر نقش یاسمن در سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان که این شب ها روی آنتن شبکه سه سیما می رود درباره این نقش گفت: کار کردن با همایون اسعدیان تجربه لذت بخشی بود از این جهت که او شرایطی را در پشت صحنه فراهم می کند تا بازیگر بتواند روی کارش تمرکز کند.

 

وی افزود: همایون اسعدیان هر ایده و نظری را قابل بحث می دانست و تا جایی که خللی به درام و کلیت کاراکتر وارد نمی کرد می پذیرفت و دست بازیگر را باز می گذاشت.

 

این بازیگر جوان درباره سختی های ایفای یکی از نقش های اصلی در این سریال تاریخی بیان کرد: این کار برای من فراز و نشیب های زیادی داشت اما از بازیگری در سریال لحظه گرگ و میش لذت بردم.

 

وی ادامه داد: تنها چیزی که در طول یک سال و چند ماه فیلمبرداری مرا تحت فشار قرار می داد، دوری از خانواده بود چراکه خانواده ام تهران نبودند و من تقریبا هر روز می بایست سر صحنه حاضر می شدم و وقت نمی کردم آنها را ببینم.

 

دهقانی درباره تلاش هایش برای رسیدن به نقش در این سریال گفت: به نظر من اولين مرجع برای بازیگر فيلمنامه است كه به او كمك مى كند شناسنامه و خصوصيات اخلاقى و رفتارى كاراكتر را در ذهن خود بسازد. بعد از آن كارگردان است كه فرم كلى كار را در ذهن دارد و مى تواند بازيگر را به سمت و سوى درست هدايت كند. علاوه این موارد، تك تك عوامل مى توانند در ساختن يك كاراكتر، الهام بخش بازيگر باشند مانند طراح گريم، طراح لباس، صحنه و... . جدا از همه اين موارد، تحقيقات ميدانى از نسلى كه در آن دوره زندگی کردند تا ديدن فيلم ها و سريال هاى مربوط به آن زمان براى من راهگشا بود.

 

دهقانی افزود: اولین چالش، بازی کردن در کاری بود که تاریخش تاریخ روز نبود و مربوط به گذشته بود. هرچند در این سریال تقریبا تاریخ معاصر روایت می شود اما با این حال فکر می کنم در این سی سال فرهنگ عامه مردم و حتی فرهنگ لغات به شدت دستخوش تغییر شده است و کاراکتر یاسمن در اتمسفری نفس می کشد که از زمین تا آسمان با امروز ما فرق دارد. از طرفی چالش بازی کردن در سن های مختلف یکی از سخت ترین تجربه های بازیگری ست که با تمرین و استفاده از تکنیک ها می توان مقداری از مسیر را رفت.

 

بازیگر سریال لحظه گرگ و میش در نهایت بیان کرد: تا الآن واكنش ها مثبت بوده و فكر مى كنم كه مردم سريال و نقش ياسمن را دوست دارند و پذيرفته اند. اميدوارم كه در ادامه هم اين روند ادامه پيدا كند.

 

منبع:صبا

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.