2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
جنایت با تصورخیانت‌عروس خانواده

جنایت با تصورخیانت‌عروس خانواده

متهمان که دو برادر هستند بعد از دستگیری ادعا کردند پیامکی برایشان ارسال شده که نشان می‌‌داد همسر برادرشان با مقتول و برادرش رابطه داشته‌ است.

دوات آنلاین-دو برادر که تصور می‌کردند همسر برادرشان با مردی رابطه دارد آن مرد را به قتل رسانده و برادر مقتول را هم زخمی کردند.

 

به گزارش دوات آنلاین متهمان که دو برادر هستند بعد از دستگیری ادعا کردند پیامکی برایشان ارسال شده که نشان می‌‌داد همسر برادرشان با مقتول و برادرش رابطه داشته‌ است.

 

آبان ماه  سال 94 به دنبال کشته شدن پسر 24ساله ای به نام سینا این پرونده در دستور کار ماموران پلیس  ورامین قرار گرفت. شواهد نشان می داد این پسر به ملاقات با دو برادر رفته بود که کشته شد.

 

به این ترتیب دو برادر به نام های آرش و امین بازداشت شدند و به قتل اعتراف کردند. آنها گفتند سینا را کشتیم چون با زن برادر دیگرمان در ارتباط بود.

 

به دنبال بازسازی صحنه  و اعترافات انجام گرفته از سوی دو متهم دو برادر در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه رفتند.

 

در ابتدای جلسه مادر قربانی در حالی که اشک می ریخت روبه روی هیات قضایی ایستاد و گفت: این دو برادر با نقشه از پیش طراحی شده پسرم را به بیابان کشاندند و او را با 17 ضربه چاقو کشتند. من برای آنها حکم قصاص می خواهم.

 

سپس آرش متهم ردیف اول در جایگاه قرار گرفت و ضمن قبول اتهام  گفت: در خانه پدرم نشسته بودم که پیامکی از شماره  ناشناسی به دستم رسید که در آن نوشته شده بود  در  بام خانه کبوتر نشسته است. همان لحظه متوجه شدم فردی که پیامک فرستاده قصد داشته مساله مهمی را به من بگوید به پشت بام رفتم چیزی ندیدم ، خانه پدری من به صورت آپارتمانی است و هرکدام از ما که ازدواج می کنیم پدرم یک واحد برای ساکن شدن به ما می‌دهد. در راه برگشت از پشت بام به منزل برادرم  رفتم. برادر بزرگم با همسر و فرزندش در آنجا زندگی می‌کرد. وقتی در زدم زن برادرم هراسان در را باز کرد و گفت مهمان دارد. به همین خاطر به طبقه پایین برگشتم. شب دوباره پیامک ناشناسی به دستم رسید در آن پیامک که فحاشی رکیکی داشت گفته بود که زمانی که من در پشت بام بودم سینا و سپهر برادرش در خانه برادرم میهمان زن برادرم بوده اند. از خواندن این پیامک شوکه شدم و ماجرا را با برادر دیگرم امین در میان گذاشتم.

 

متهم ادامه داد: من و امین وقتی از دختر خردسال برادرم  به نام آنیتا دراین باره پرسیدیم او به گریه افتاد. چون سینا و سپهر از دوستان صمصیمی مان بودند با آنها تماس گرفتم و گفتم برای یک گپ دوستانه و دورهمی باهم بیرون برویم آنها هم قبول کردند. سرقرار حاضر شدیم  و آنیتا را هم با خود سر قرار بردیم. آنیتا  از دیدن دو پسر جوان بار دیگر به گریه افتاد. مطمئن شدیم آنها در خانه برادرم بودند و با آیدا زن بردارم رابطه داشتند. من چاقو کشیدم و به سمت سینا و سپهر حمله کردم. سپهر فرار کرد اما سینا را با17ضربه چاقو کشتم. برادرم در قتل دستی نداشت.من ضارب هستم و گفته ‌های سپهر درباره برادرم واقعیت ندارد.

 

وقتی نوبت دفاع به امین رسید حرف های برادرش را تایید کرد و گفت: من هیچ ضربه ای به سینا نزدم. پیامک‌ها برای آرش فرستاده شده بود و به همین خاطر هم خیلی عذاب وجدان داشت.

 

سپس سپهر  که به اتهام شرکت در نزاع در دادگاه حاضرشده‌بود گفت: سینا نقاش ساختمان بود و در یک مغازه کار می کرد. او هیچ رابطه پنهانی با زن برادر آرش و امین نداشت . این دو برادر من و سینا را به بهانه به بیابان کشاندند و زدند،ما اصلا آیدا را نمی‌شناختیم و علت اینکه آرش و امین به ما حمله کردند را هم نمی‌دانستیم. در آن لحظه من فقط خواستم خودم را نجات دهم متوجه نشدم با برادرم چه کردند.

 

 در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و جواد را به قصاص و برادرش را به زندان محکوم کرد. سپهر نیز همچنین به خاطر شرکت در درگیری به زندان و شلاق محکوم شد. این حکم مورد اعتراض متهمان قرار گرفت اما اعتراض‌ها رد شد و حکم در دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.