2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
فال روزانه و فال تولد 20 بهمن

فال روزانه و فال تولد 20 بهمن

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

شما امروز خیلی کار دارید، اما دیگران از مسئولیت هایتان اطلاعی ندارند و نمی دانند باید وظایفتان را انجام دهید. کار کردن زیاد هیچ اشکالی ندارد، اما اجازه ندهید نیاز شما برای جلب توجه و دیده شدن مانع از سازندگی تان بشود! متعادل بودن همیشه ایده خوبی است. اگر شما تا موقعی که کاملا کارهایتان را تمام نکرده اید سکوت اختیار نکرده و حرف بزنید، مورد توجه واقع شدن و بازخوردهای مثبت به شما کمک می کند.

 

اردیبهشت

اگر از ابتدا وارد عمل نشوید، ممکن است که بعد ها بابت حسادت هایی که به شما می شود، تحت فشار قرار بگیرید و اذیت شوید، پس بهتر است که از همان ابتدا جلوی این مساله را بگیرید.یک بحث و دعوای بچگانه و احمقانه، ممکن است باعث شود که حال شما دگرگون شود و تاثیرات منفی رویتان بگذارد.سعی کنید هیچ وقت به شایعات دامن نزنید، که خیلی زود پشیمانی به بار خواهد آورد.

 

خرداد

از انجام کارهای اضافی و پذیرش پروژه های بیشتر اجتناب کنید، که با این کار سلامتتان را نیز به خطر می اندازید.ممکن است در مورد کار و حرفه تان با چالش هایی مواجه شوید، اما مطمئن باشید که با توکل بخداوند به راحتی همه را پشت سر خواهید گذاشت.

 

تیر

در تله ای گیر افتاده اید. اگر چه دوست دارید که به تنهایی این مشکل را حل کنید اما توصیه و نصیحت های دیگران می توانند راهنمای خوبی برایتان باشند. اگر چه ممکن است نیرویی شما را مدام به عقب هل دهد اما به اراده و هدف خود اعتماد کنید و با انگیزه به جلو حرکت کنید. موفقیت های اخیر شما اعتماد به نفس تان را زیاد کرده به طوری که دوست دارید با سرعت هر چه تمام تر مسیرتان را طی کنید. اما بهتر است که تعادل را رعایت کنید و آرام قدم بردارید.

 

مرداد

اجازه ندهید ترس و یا خشم‌تان کنترل رفتار و فکر شما را در دست بگیرند. شما دارید در موقعیت حساسی قرار می گیرید که شما را ملزم به گرفتن تصمیماتی مهم در رابطه با مسیر حرفه ای‌‌‌تان خواهد ساخت. شاید با خودتان فکر کرده باشید که هنوز وقت آن نرسیده است که بخواهید اقدامی در این رابطه بکنید، اما راستش را بخواهید دیگر وقتی برای از دست دادن ندارید و باید هرچه سریعتر تصمیم خود را گرفته و آن را عملی کنید.

 

شهریور

بهبود مهارت های شما باعث ایجاد موفقیت خواهد شد. حتی اگر کاری انجام می دهید که از آن لذت نمی برید، تلاش ویژه ای کنید تا بهترین کاری که می توانید را بکنید. هر چیزی را که می خواهید به کار ببرید و تمرین کنید. همچنین روز خوبی برای فرصت های تحقیقاتی برای آموزش و پرورش شما است. شغل شما به طور کامل و بی چون و چرا از حمایت بی قید و شرط برخوردار نخواهد بود؛ بنابراین، از اقدام به انجام تعهدات جدید پرهیز کنید تا از شکست ها و ناامیدی ها اجتناب کنید.

 

مهر

بهتر است امروز را در خانه بماند. از طرفی خیلی خسته هستید و به استراحت نیاز دارید. از طرفی مدتی است به اندازه کافی به محیط خانه خود رسیدگی نکرده‌اید. دست به کار شوید و همراه سایر اعضای خانواده دست به سر و گوش خانه انجام بدهید. یکسری کارهای عقب مانده هم دارید که حتما آنها را پیگیری کنید.

 

آبان

شرط اساسی و صالی یک ازدواج موفق این است که دو طرف یکدیگر را به‌خوبی بشناسند. پس اسیر احساسات نشوید و قبل از هر تصمیمی سعی کنید طرف مقابل را بشناسید و ببینید چقدر با او هم‌عقیده و هم‌سلیقه هستید. طبیعی است که در برخی موضوعات با هم اختلاف نظر داشته باشید اما باید بر سر یکسری اصول کلی فهم و درک مشترکی داشته باشید.

 

آذر

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید و نگاهی به دور و برتان می اندازید احساس می کنید که خانه تان به شدت به تغییراتی هر چند کوچک نیاز دارد. حالا که سال نو هم دارد از راه می رسد و مهمان های زیادی از راه دور و نزدیک به دیدنتان خواهند آمد و رفت و آمد زیادی در انتظارتان است بد نیست همزمان با خانه تکانی عید به فکر اضافه کردن برخی اشیای تزیینی و یا خلاص شدن از شر برخی وسایل اضافه و به درد نخور باشید.

 

دی

امروز روز خوبی برایتان خواهد بود، از این جهت که با افراد زیادی در ارتباط خواهید بود و همکاری های موفقیت آمیزی را با آنها به سرانجام خواهید رساند. امروز برای شروع کار تازه برنامه‌ریزی کنید، اگر چه یک ماه اول همه چی برایتان سخت خواهد بود اما پس از آن روی غلطک می افتید و رفته رفته به آرزوهایتان رنگ واقعیت می دهید.

 

بهمن

قبل از انجام هر کاری باید درباره آن اطلاعات لازم را کسب کنید. نباید صرفا با توجه به گفته یکی دو نفر دست به کاری تازه بزنید. این روش در واقع بی‌گدار به آب زدن است و عاقبت خوبی ندارد. پس قبل از این‌که تصمیم قطعی خود را بگیرید با کارشناسان مشورت کنید.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 20 بهمن: در سالی که پیش رو دارید موقعیت‌هایی برایتان پیش می‌آید که وارد شغل یا رشته‌ای جدید شوید. قبل از این کار همه جوانب را بسنجید. در ضمن تمام دارایی خود را روی کار جدید سرمایه‌گذاری نکنید تا اگر شکست خوردید به نقطه زیر صفر نروید. در هر کاری خیلی محتیاط عمل کنید. در ضمن روابط خانوادگی را هرگز فراموش نکنید. اطمینان داشته باشید اعضای خانواده‌تان خیلی می‌توانند به شما کمک کنند.

 

اسفند

دلخوری‌ها را کنار بگذارید. مدتی است با یکی از دوستان یا اقوام دچار چالش هستید. هر چند فکر می‌کنید مقصر اصلی او است. شما برای آشتی قدم پیش بگذارید. اطمینان داشته باشید آن شخص در آینده به شما کمک بزرگی خواهد کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.