2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
فال روزانه و فال تولد پنج‌شنبه 18 بهمن

فال روزانه و فال تولد پنج‌شنبه 18 بهمن

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

امروز آغاز دوره هیجان انگیزی در زندگی شما است. می توانید رابطه های جدیدی را آغاز کنید و آماده ایجاد تغییرات اساسی در سبک زندگی و طرز فکر خود هستید. حتی شاید این تغییرات به محل زندگی شما نیز سرایت کند و خانه خود را عوض کنید. از امروز همه چیز به سمت بهتر شدن پیش می رود. در رابطه عاشقانه خود نیز هیجانات بسیاری را تجربه خواهید کرد. از امروز دید شما به زندگی و رابطه تان تغییر می کند و بسیار از آن لذت خواهید برد.

 

اردیبهشت

تصمیمی در گذشته گرفته اید که احساس می کنید اشتباه بوده است، بهتر است که این افکار را دور بریزید زیرا بهترین تصمیم را گرفته اید. کافی ست کمی منتظر بمانید تا نتیجه مطلوب را دریافت کنید. چیزی شنیده اید که فکر کنید که عشق زندگی تان آنطور که باید با شما صادق نیست اما با گذشت زمان می فهمید که سوتفاهمی بیش نبوده است و شما اشتباه کرده اید. به زودی یکی از گره های زندگی تان که در مورد مسائل مالی ست، باز و نیمی از نگرانی های شما برطرف می شود.

 

خرداد

انرژی امروز شما از ارتباطات و رویکردهای تان پشتیبانی می کند و همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. شما نیاز به یک دوست صمیمی و نزدیک و شنونده دارید، تا به حرفهایتان با دل و جان گوش دهد. ممکن است که یک بازی یا کار ناعادلانه شما را ناراحت کند، قبل از اینکه در این باره واکنش نشان دهید، ابتدا تمام حقایق را در نظر بگیرید.

 

تیر

با تضعیف روحیه و وارد کردن افکار منفی به ذهنتان شجاعت خود را برای حفظ آرزوها و رسیدن به اهداف تان از دست میدهید، سعی کنید که آنها را دور کنید و مثبت ها را جایگزین نمایید. فرم فیزیکی و سلامتی و انرژی شما عالی و خوب پیش خواهد رفت.برخی از مشکلات مالی ممکن است برایتان اتفاق بیفتد، که کاملاً غیر منتظره هستند.بهتر است که قبل از ایجاد چنین مسائلی، از ولخرجی و خرج های بی مورد جلوگیری کنید.

 

مرداد

اخیرا به یکی از نزدیکان خود بدبین شده‌اید و احساس می‌کنید حرف‌هایش چندان صادقانه نیست و سعی دارد موضوعی را از شما پنهان کند. این بدبینی را از خود دور کنید. شک و سوء‌ظن خوره‌هایی هستند که روح و روان‌تان را نابود می‌کنند. کمی مثبت‌اندیشی بد نیست. مطمئن باشید با تمرکز روی افکار منفی خودتان بیش از هر شخص دیگری لطمه خواهید خورد.

 

شهریور

با افزایش اعتماد به نفس تان می توانید از هر شرایط دشواری که پیش رویتان است رهایی یابید. بنابراین به خود و توانایی هایتان اعتماد کنید و مسیرتان را تا انتها بروید. سعی کنید در مورد مسائل و مشکلاتتان خیلی احساسی برخورد نکنید. از فکر کردن بیش از اندازه نیز دوری کنید. ریسک کنید و به جلو قدم بر دارید. مطمئن باشید که اتفاقاتی دور از انتظار برایتان خواهد افتاد. اگر می‌خواهید مشکل شما با فردی حل شود، سعی کنید با گفتگو و به آهستگی نظر او را به خود جلب کنید.

 

مهر

به ظاهرتان کمی بیشتر برسید. شیک‌پوشی خیلی مهم است و اصلا لازم نیست برای شیک بودن لباس‌های گرانقیمت خرید. مطمئن باشید وقتی با ظاهری آراسته در انظار ظاهر می‌شوید خیلی راحت می‌توانید اعتماد دیگران را به دست بیاورید و کارهایتان را پیش ببرید. مراقب سلامتی‌تان هم باشد. مخصوصا سرماخوردگی از بیماری‌هایی است که این روزها ممکن است به آن مبتلا شوید.

 

آبان

امروز مجبورید ساعتهای زیادی را پای تلفن و صحبت کردن و سروکله زدن با دیگران بگذرانید. این کار اگر چه خستگی و کلافگی دارد اما نتیجه آن خوب است. شاید برای گرفتن پاسخی که می خواهید لازم نباشد راه دوری بروید، یکی از دوستان تان در کاری که شما می خواهید آغاز کنید، تجربه دارد و به موفقیت های زیادی نیز رسیده است، بهتر است از او کمک بگیرید. دوستی به سمت تان می آید و بار دیگر خاطرات گذشته را برایتان زنده می کند. در برخورد با او این بار منطقی تر عمل کنید.

 

آذر

زمان زیادی از روز را صرف تماشای سریال‌ها می‌کنید. این کار باعث می‌شود از برنامه‌های دیگر زندگی‌تان غافل شوید. به جای این‌که وقت خود را پای تلویزیون هدر بدهید از خانه بیرون بروید و کمی قدم بزنید. تلفن زدن به دوستان و دیدار با آنها توصیه‌ای است که نباید پشت گوش بیندازید. مخصوصا این‌که چند نفر از اطرافیان‌تان از شما بابت بی‌توجهی‌هایتان دلخور هستند.

 

دی

امروز شما بسیار رمانتیک شده اید و اگر هنوز مجرد باشید به طور ناخودآگاه حتی در میان غریبه ها به دنبال نیمه گمشده خود خواهید گشت. خوشبختانه شما هم امروز از نظر دیگران بسیار جذاب شده اید و می توانید خیلی راحت دل هرکسی که بخواهید را به دست بیاورید. اگر قصد خرید کردن را دارید امروز روز بسیار خوبی برای این کار می تواند باشد و با رضایت خاطر کامل از بازار به خانه باز خواهید گشت و از هیچ یک از خریدهایتان پشیمان نخواهید بود.

 

بهمن

خیلی از عکس‌هایی که در اینستاگرام می‌بینید فقط ژست‌های پوچ و بی‌خود است. پس زندگی خودتان را با عکس‌های دیگران مقایسه نکنید. بی‌دلیل حسرت زندگی آنها را نخورید. بدانید دیگران هم مثل شما در زندگی‌شان هزار و یک گرفتاری و مشکل دارند. به جای حسرت خوردن به فکر این باشید که چگونه می‌توانید روابط صمیمانه خود را بهتر و بیشتر کنید.

 

فال تولد

ضمن تبریک به شما که 18 بهمن به دنیا آمده‌اید: باید به ویژگی های منفی شخصیت خود از جمله حسادت، بی نظمی و بی تفاوتی نسبت به مسئولیت هایتان غلبه کنید. امسال از لحاظ مالی با توجه به میزان تلاش و کوششی که از خود نشان می دهید برای شما سال بسیار خوبی خواهد بود. شما فرصت های بسیار خوبی برای به دست آوردن پول و ثروت بیشتر در اختیار خواهید داشت، اما موفقیتتان به داشتن قدرت تصمیم گیری درست وابسته خواهد بود. امسال قرض دادن و یا قرض گرفتن پول برای شما چیزی جز دردسر و درگیری به همراه نخواهد داشت. از لحاظ حرفه ای شما سال خوب و بی دردسری را پیش رو خواهید داشت.

 

اسفند

برای سفری کوتاه برنامه‌ریزی کرده‌اید و این خیلی خوب است. حتما به شما خیلی خوش خواهد گذشت. فقط احتیاط را فراموش نکنید و اگر بچه دارید در طول سفر بیش از پیش مراقب او باشید. خیال‌تان از بابت کار و مسائل مالی راحت باشد و چند روزی را حسابی خوش بگذرانید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.