2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
فال روزانه سه‌شنبه 16 بهمن+فال تولد

فال روزانه سه‌شنبه 16 بهمن+فال تولد

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

امروز همه چیز به طرز نگاه شما برمی‌گردد، ولی ظاهراً قدری کوتاه‌بین هستید. خیلی از چیز‌ها را طوری می‌بینید که دلتان می‌خواهد ببینید، ولی وقت آن است که افق دیدتان را گسترش دهید. موانعی که خودتان بر خودتان تحمیل کرده‌اید را کنار بزنید و دوستانتان را هم به این کار تشویق کنید. برای وقت‌گذرانی به جایی تازه برو، یا با کسی متفاوت صحبت کند. به خودت یادآوری کن که دنیا پر از آدم‌هایی است که تمام سعی‌شان را برای خوشحال بودن می‌کنند.

 

اردیبهشت

فکر کردن به حسرت‌های گذشته و غرق شدن در افکار منفی هیچ دردی را دوا نمی‌کند. باید هر طور که شده این افکار مزاحم را از سرت بیرون کنی و به آینده بیندیشی. اطمینان داشته باش اگر همین طور بخواهی وقتت را به مرور گذشته‌ها بگذرانی و بابت از دست دادن فرصت‌های دیروزی افسوس بخوری فرصت‌های آینده را هم از دست می‌دهی.

 

خرداد

باید به تنهایی کارتان را انجام دهید و کم‌تر نیاز به کمک بقیه داشته باشید. عشق یا دوستی نمی‌تواند بدون یک مکالمه صادقانه در مورد آنچه که نیاز دارید، رشد کند.با لبخند شروع به انجام پروژه‌های جسورانه کنید. از شایعات برحذر باشید. اگر بدون از دست دادن رویا‌های خود، خود را کاملاً وقف وظایفتان کنید، می‌توانید آن‌ها را به یک نتیجه موفق در زمان ثبت برسانید.

 

تیر

امروز روز عالی ای برای برقراری ارتباط های جدید و گسترده تر کردن آنهاست. اعتماد به نفس تان را بالا ببرید و سعی کنید در جشنهای بیشتر شرکت کنید و دورهمی ها را با دوستانتان ترتیب دهید.از امروزتان لذت ببرید.از واکنش های بیش از حد جدی جلوگیری کنید و سعی کنید که افکارتان را برای خود نگه دارید و آن را به دیگران القا نکنید.

 

مرداد

امروز ممکن است یک اتفاق رمانتیک برایتان بیفتد و می توانید کسی را که مدتهاست مد نظر دارید، به دست بیاورید و حتی می توانید برای آینده تان در کنار هم بودن برنامه ریزی کنید. ممکن است در روابط با دوستان قدیمی تان دچار تنش هایی شوید، که در این باره سعی کنید از بحث های بی مورد درباره موضوعات حساس جلوگیری کنید.بهترین زمان است که به افراد مسن و سالمند اطرافتان،  چه غریبه ها سر بزنید و از آنها حمایت کنید و دعای آنها را بدرقه راهتان قرار دهید.

 

شهریور

وقت آن رسیده است که تردیدها را کنار بگذارید. مدت زیادی است که به موضوعی فکر می‌کنید اما هنوز هیچ گام عملی برنداشته‌اید. اگر حرفی را باید به کسی بزنید امروز بهترین فرصت است اگر هم می‌خواهید کاری را شروع کنید از همین امروز دست به کار شوید.

 

مهر

امروز یکی از نزدیکانتان احساس می کند زیاد حالش خوب نیست و شما فکر می کنید که بهتر است در کنار او مانده و ار او مراقبت و نگهداری کنید. حتما این کار را انجام دهید، اما این را هم در نظر داشته باشید که احساس همدردی شما با این شخص آنقدر قوی است که گذراندن روز در کنار او باعث خواهد شد بخشی از ناخوش احوالی او به شما هم سرایت کند! حواستان باشد که اقدامات لازم را برای مراقبت از خودتان انجام داده و تمام وقتتان را هم به این کار اختصاص ندهید، در غیر این صورت تا فردا حال خودتان از او خیلی بدتر خواهد بود. شما باید برای فردایتان آماده سازی هایی را انجام دهید، حواستان باشد این کار را فراموش نکنید و حتما زمانی را به آن اختصاص دهید.

 

آبان

کمی حواس‌تان به پول خرج کردن‌تان باشد. هنوز تا آخر ماه خیلی مانده و شما پول زیادی ندارید. امروز جلوی وسوسه‌تان را برای خرید وسایل جدید بگیرید و کمی معقول‌تر خرج کنید. استفاده از وسایل نقلیه عمومی مثل اتوبوس و مترو به شما توصیه می‌شود.

 

آذر

یک نفر که برای شما ارزش و اهمیت زیادی دارد امروز از شما تقاضا خواهد کرد کاری را برای او انجام دهید که در حالت عادی حاضر به انجام آن نیستید و حتی فکر کردن به آن هم برایتان خوشایند نیست. شما هیچ تمایلی به انجام این کار ندارید، اما طرف مقابلتان به کمک شما نیاز داد. پیش از پذیرفتن و یا رد این تقاضا همه جوانب را به دقت در نظر بگیرید و به این فکر کنید که انجام دادن و یا ندادن این کار چه تأثیراتی روی شما و طرف مقابلتان خواهد گذاشت.

 

دی

امروز ارتباط با دنیای درونتان می تواند بسیار ارزشمند و مفید باشد و به نفعتان است که از فرصت استفاده کرده و کمی تمرکز کرده و به درون خود بپردازید. این نکته را به خودتان یادآوری کنید که هر گاه همه چیز را به حال خود رها کنید و دست از تلاش برای تحت کنترل داشتن همه چیز بردارید بسیار موفق تر خواهید بود.

 

بهمن

اجازه دهید کارها طبق روند عادی خود جریان داشته باشند و اینقدر نگران برنامه ریزی و جهت دادن به آنها نباشید. امروز سعی داشته باشید بیشتر از اهداف شخصی خود به اهداف دسته جمعی و گروه هایی که در آن عضو هستید اهمیت داده و در راستای رسیدن به آنها هر کاری که از دستتان برمی آید انجام دهید.

 

فال تولد

اول از همه تبریک به تمام متولدین 16 مهر. دوم این‌که یادتان باشد شما همیشه جوان و پرانرژی نیستید. پس از همان حالا باید به فکر روزهای سخت ناتوانی بیفتید. نمی‌خواهیم ته دل‌تان را خالی کنیم. ولی امروز باید بذری بکارید که در آینده بتوانید برداشت کنید. تصمیم خودتان را بگیرید و از همین حالا سرمایه‌ای را برای روزهای پیری تدارک ببینید.

 

اسفند

جرأت نمیکنید حس خود را به یکی از عزیزان بگویید، اما او منتظر این حرکت است، شجاع باشید و پیش بروید! امروز لحظه ای خواهد بود که روابط مفیدتان را در میان افرادی که با آنها ملاقات می کنید، پرورش دهید، بعضی از آنها می توانند در یکی از پروژه های بلندپروازانه شما علاقه مند باشند. همه چیز برایتان آسان تر خواهد شد. از خود در برابر سرما و باد محافظت کنید، زیرا گلودرد خواهید گرفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.