2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
طرز تهیه و سرو سالاد کوینولا

طرز تهیه و سرو سالاد کوینولا

کوینولا به دلیل خواصی که دارد می‌تواند جای برنج را برای شما بگیرید اگر چاق شدن ناشی از خوردن زیاد برنج شما را آزار می‌دهد می‌توانید از این سالاد خاص استفاده کنید و برنج هم نخورید.

دوات آنلاین-سالاد کوینولا ،سالادی معمول برای میز غذای خانواده‌های ایرانی نیست هرچند این سالاد لذیذ یکی از بهترین مغذی‌ها برای بدن است، این سالاد به دلیل عطر خاص و البته طعم فوق العاده‌ای که دارد و راحتی و سرعت در آماده شدن یکی از بهترین گزینه ها برای یک پیش غذای خاص و عالی سر میز شما است.

 

سارا جعفری متخصص تشریفات در توضیح نحوه تهیه این سالاد خاص به دوات آنلاین می گوید:

 

برای تهیه این سالاد به مواد زیر نیاز دارید:

 

ذرت بلالی یا کنسروی 4 عدد، پوست لیموی رنده شده به اندازه یک قاشق غذاخوری، آب لیمو به میزان لازم و بر اساس ذائقه، کره ذوب شده یک چهارم فنجان،  عسل یک قاشق غذاخوری (اگر طعم ترش غالب در این  سالاد را دوست ندارید از عسل استفاده کنید ) نمک و فلفل به میزان لازم ، کوینولا نپخته دو فنجان، پیازچه خرد شده سه ساقه .

ذرت ها را در یک قابلمه  بزرگ بریزید و روی آن را با آب بپوشانید توجه داشته باشید که آب نباید زیاد باشد به اندازه‌ای که روی آن را بپوشاند کافی است.

 

ذرت‌ها باید روی شعله ملایم بجوشند. البته می‌توانید تا زمان جوش آمدن آب شعله را زیاد کنید و بعد از اینکه آب جوشید آن را کم کنید و درقابلمه را بگذارید و اجازه دهید ذرت ها به مدت 5 دقیقه در آب جوش بمانند.

 

می‌توانید دانه‌ها را درشت و دست نخورده در سالاد قرار دهید و می توانید آن را برش بزند تا طعم آن در سالاد بیشتر چشیده شود. اما اگر دانه‌ها را درشت در سالاد قرار دهید بسیار زیبا خواهد شد.

 

در ادامه بعد از اینکه ذرت‌ها را از  آب جدا کردید، پوست لیموی رنده شده ، آب لیمو ، کره ذوب شده ، عسل ، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید و روی هم بریزید.

 

حالا کوینولا را مطابق آنچه روی بسته آن نوشته شده‌ا ست آماده کنید. کوینولا را باید با آب جوش و نمک ملایم بجوشانید تا پخته شود اما همانطور که گفتم بهترین دستور پخت را روی جعبه آن نوشته است.

 

بعد از آماده کردن کوینولا می‌توانید پیازچه‌ها را ریز خرد کنید و کوینولا و پیاز و ذرت را با هم مخلوط کنید

 

کوینولا به دلیل خواصی که دارد می‌تواند جای برنج را برای شما بگیرید اگر چاق شدن ناشی از خوردن زیاد برنج شما را ازار می‌دهد می‌توانید از این سالاد خاص استفاده کنید و برنج هم نخورید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.