2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
فال روزانه یکشنبه14 بهمن

فال روزانه یکشنبه14 بهمن

مطالب فال روزانه فقط جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

اين يك برنامه تازه و جديد است كه اگر موفق شوي سود خوبي نصيب تو خواهد شد. به توصيه دوستان بايد گوش سپرد و از تجارب آنان در اين راه استفاده كرد تا موفق شد.

 

اردیبهشت

احساس سرخوردگی می‌کنی. به این فکر می‌کنی که به بن بست رسیده‌ای و هر راهی را که می روی به آنچه که می‌خواهی نمی‌رسی. بر خودت مسلط باش. تمام خواسته و هدف‌هایت را روی یک کاغذ بنویس و سعی کن برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و چند مرحله‌ای انجام بدهی.

 

خرداد

یادت باشد آنهایی که از ترس نرسیدن می‌ایستند هرگز نخواهند رسید. پس تردیدها و اما و اگرها را کنار بگذار و برنامه‌ای را که در ذهن داری اجرا کن. البته بی‌گدار به آب نزن و همه جوانب را به دقت بسنج. به هر حال آنقدر توانایی و استعداد داری که بتوانی در رسیدن به این خواسته‌ات موفق شوی.

 

تیر

این طور به نظر می رسد که تعادل زندگی تان کاملا به هم ریخته است، اما امروز فرصت بسیار خوبی است تا به طور جدی به این وضعیت فکر کرده و ببینید اولویت های اصلی تان در زندگی چه چیزهایی هستند. شما باید وقت بیشتری برای خود گذاشته و زمان بیشتری را به سلامتی و ورزش اختصاص دهید.

 

مرداد

بهتر است در کار دیگران دخالت نکنید و سرتان به کار خودتان باشد و سکاندار زندگی خودتان باشید. مسائل زیادی در زمینه روابط عاطفی‌تان وجود دارند که باید مورد رسیدگی شما قرار بگیرند، پس کاری به کار دیگران نداشته باشید و تا فرصت هست با شریک زندگی‌تان به صحبت در رابطه با این مسائل بپردازید.

 

شهریور

امروز سعی کن کمتر سراغ موبایل‌ات بروی. مدت‌ها است که روزانه وقت زیادی را صرف موبال می‌کنی و وب‌گردی و گردش در اینستاگرام و تلگرام و... وقت زیادی را از تو می‌گیرد. طوری که به برنامه‌های دیگرت نمی‌رسی. باید سعی کنی کارهای دیگر را جایگزین موبایل‌بازی کنی وگرنه لطمه خواهی خورد.

 

مهر

امروز سرزنده و پرانرژی، قابل اعتماد، کارآمد و خویشتن دار هستید. با شخصیت جذاب و منحصر به فردی که دارید دیگران را به راحتی به خود جذب کرده و با آنها ارتباط برقرار می کنید. از لحاظ سلامتی خوشبختانه با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود و تنها با برخی بیماری های جزئی مثل سردرد و دندان درد مواجه خواهید شد که زودگذر هستند. با این حال باید توجه داشته باشید که نسبت به رژیم غذایی و تناسب اندام خود بی تفاوت نباشید.

 

آبان

وضعیت اقتصادی شما رو به پیشرفت خواهد بود و آنقدری پول جمع خواهید کرد که بتوانید وضعیت خود را به ثبات رسانده و به آینده ای همراه با موفقیت امیدوار باشید، فقط کافیست کمی از ولخرجی هایتان بکاهید. هر همکاری و مشارکت جدیدی که آغاز کنید و به هر عرصه ی کاری جدید که وارد شوید برای شما با موفقیت همراه خواهد بود. با این همه امروز باید زمان و انرژی کافی برای بالا بردن سطح توانایی های حرفه ای خود و یادگیری استفاده از تکنولوژی مدرن در نظر بگیرید.

 

آذر

امروز یک روز فوق العاده برای انجام فعالیت های ناتمام‌تان است. سعی کنید تا بیشتر وقت خود را با دوستانتان سپری کنید و از هیجان و اشتیاق بودن در کنار آنها لذت ببرید و آماده پذیرش هر گونه چالش فیزیکی باشید. امروز درباره روابط عاطفی و ماجرا های عاشقانه محتاط تر باشید، زیرا که همه چیز به آن زیبایی که می‌بینید نیست.

 

دی

امروز درباره بدهکاری‌هایتان چاره ای بیاندیشید و برای  حل آنها برنامه ریزی کنید تا به اعصابتان نیز کمک کرده باشید. با داشتن نگاهی سطحی به چیزها خودتان را راضی نکنید و کمی عمقی نگرتر باشید. گر قصد سفر های طولانی دارید حتما آن را بررسی کنید.

 

بهمن

متاسفانه اطرافیان‌تان زیاد با شما روراست نیستند و بعضی حرف‌ها که می‌زنند واقعیت ندارد. پس وقت خود را صرف این موضوعات نکنید و بیشتر به زندگی خودتان توجه داشته باشید. مدتی است که نسبت به خانواده کم‌توجه شده‌اید . باید بیشتر به آنها رسیدگی کنید و بدانید خانواده شما بزرگ‌ترین گنجی است که دارید.

 

اسفند

تا چند سال دیگر وقتی به گذشته نگاه می کنید از امروز به عنوان یکی از بهترین روزهای زندگی‌تان یاد خواهید کرد. روابط عاطفی‌تان خیلی پیش می رود و احساسات عمیق خود را به راحتی با شخصی که دوست دارید در میان خواهید گذاشت. آینده بسیار روشن به نظر می رسد و شما با شور و اشتیاق فراوان مشغول نقشه کشیدن برای آینده خود خواهید بود و آماده اید هر کاری که لازم باشد برای رسیدن به خواسته هایتان انجام دهید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.