2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
جدیدترین عکس‌ها و دلنوشته‌های ملیکا شریفی نیا

جدیدترین عکس‌ها و دلنوشته‌های ملیکا شریفی نیا

در این مطلب نگاهی داریم به جدیدترین عکس‌ها و دلنوشته‌های ملیکا شریفی نیا:

دوات آنلاین-در این مطلب نگاهی داریم به جدیدترین عکس‌ها و دلنوشته‌های ملیکا شریفی نیا:

 

ملیکا شریفی‌نیا با انتشار عکس زیر نوشت: زندگی درست شبیه همین عکسه شنی که داره می‌ریزه عمرمونه که شاید اندازه‌ش دست خودمون نباشه ولی چگونه گذروندنش فقط و فقط دست خودمونه و این ماییم که تعیین می‌کنیم ریختنش با لبخند همراه باشه یا افسوس ! شما چه حسی به عمرِ رفته‌تون دارین؟ از عملکردتون راضی هستین؟ فکر کردن به گذشته‌ لبخند براتون میاره یا افسوس ؟

او برای عکس زیر هم نوشته است:گاهی هر از گاهی دلت می‌خواهد حال‌ِ خودت را بخری و بگذاری‌اش برای فروش به قیمتِ خرید آنهم! جهتِ استفاده‌ی آن بی‌حوصله‌‌ها بلکه آنان نیز یاد بگیرند و آن گاهی هر از گاهی که کِیف‌شان کمی تا قسمتی کوک است تنبلی نکنند و خریداری کنند حالِ لعنتی‌شان را با نیتِ فروختنش به « تو » ی بی‌حوصله‌ی آن یکی « گاه‌ » ها...

ملیکا شریفی نیا این متن را نوشته و عکس زیر را منتشر کرده است: می‌دانید همیشه هم چشم‌ها را نباید شست ! گاهی باید یکراست از کاسه درآورد چشم‌های مزخرف‌ِ بد را !! سوال :

شما به « شوریِ چشم » اعتقاد دارین ؟ من نداشتم ولی به شدت نظرم داره عوض میشه !

پ ن : چشمو یکی دیگه خورده غصه‌شو ، من

ملیکا عکس هم از زمان بچگی خودش در کنار مادرش آزیتا حاجیان به اشتراک گذاشته و توضیح داده مادرش در حال پاک کردن شن‌ها از صورت او است.

ملیکا شریفی نیا دو عکس هم در کنار حیوانان انداخته است:

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
1397/11/13
تشکرازدوات آنلاین

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.