2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
فال روزانه شنبه13 بهمن

فال روزانه شنبه13 بهمن

مطالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

اگر هر گونه ارتباطی بر اساس برنامه ریزی که قبلاً‌ انجام شده پیش نمی رود شاید زمانی است که باید مطالب را دوباره بررسی کنید. سعی کنید. دوستانه طوری توافق کنید که هر دو طرف خوشحال شوید. اما اگر این کار عملی نشد  احتمالاً شما باید یک قدم جلوتر روید و شروع به معامله ای سخت کنید.

 

اردیبهشت

امروز می‌توانید یک کمک واقعی از جانب دوستی دریافت کنید. خوشبختانه، این شایعه‌ای بی مفهوم نیست که از دوردست‌ها برای کمک به شما آمده باشد. بلکه آن پیشنهادی واقعی از طرف کسی است که شما او را می‌شناسید. کسی که می‌تواند تاثیری فوری و نشاط بخش در روز شما داشته باشد. به وضعیت فعلی قانع نباشید

 

خرداد

مراقب دارایی‌تان باشید. خیلی حساب شده پول خرج کنید. اسیر خواسته‌های غیرمنطقی دیگران نشوید. وقتی از شما چیزی می‌خواهند که مطابق میل یا سلیقه‌تان نیست خیلی محکم و قاطعانه نه بگویید. مطمئن باشید تحمل سختی نه گفتن خیلی آسان‌تر از عواقبی است که تسلیم شدن برایتان به بار می‌آورد.

 

تیر

هنگام تردد در خیابان خیلی حواس‌تان را جمع کنید. نگاه‌تان به اطراف باشد. مراقب باشید گوشی تلفن همراه‌تان را ندزدند. کیف‌تان را حتما سمت دیوار بگیرید. احتیاط شرط عقل است. شاید سارقی در کمین باشد.

 

مرداد

تا به حال چند بار برای رسیدن به هدف‌تان برنامه‌ریزی کرده‌اید اما هر دفعه خودتان این برنامه را به دلایل مختلف به هم زده‌اید. به هر حال اگر واقعا می‌خواهید به آن هدف برسید امروز وقت آن است که برنامه جدیدی را تنظیم کنید و به خودتان قول بدهید تحت هر شرایطی به آن وفادار باشید.

 

شهریور

احساسات شما امروز بسیار قوی هستند. ترس های قدیمی و نگرش های مربوط به خودتان می توانند قضاوت شما را تغییر دهند. شما ممکن است احساس قوی برای داشتن، یا بهتر شدن یک رابطه صمیمی داشته باشید. یک علاقه شدید ممکن است برایتان ناامید کننده شود. هر چه بیشتر به دنبال مرکز روحی آرام خود بگردید، بهتر با آن کنار می آیید. شما درک سریعی از حوادث خواهید داشت و این امر برای شما در بسیاری از جنبه ها مفید خواهد بود.

 

مهر

استرس ناشی از کار زیاد ممکن است باعث شود احساس کنید خیلی ضعیف تر از همیشه شده اید. شاید وسوسه شوید در خانه مانده و با کمی استراحت انرژی خود را بازیابی کنید. اگر برایتان امکان دارد حتما این کار را انجام دهید. در غیر این صورت نخواهید توانست انرژی و فکر خود را روی پروژه ای که در دست انجام دارید متمرکز کنید و در نتیجه عملکردتان در سطح انتظارتان نخواهد بود. اگر امکان این که در خانه مانده و استراحت کنید برایتان وجود ندارد تا جای ممکن از دیگران فاصله گرفته و کارهایتان را در خلوت و تنهایی خودتان انجام دهید تا بتوانید در آرامش کامل روی کارهایتان تمرکز کنید و هر چه زودتر آنها را به انجام برسانید.

 

آبان

وقت آن است که امشب برای شام به یک رستوران بروید. زندگی‌تان خیلی تکراری شده و همین روی روحیه شما تاثیر منفی گذاشته است. رفتن به رستوران تنوعی جذاب است که می‌توان انرژی شما را بالا ببرد. بد نیست یکی دو نفر از افرادی را که دوست‌شان دارید را هم دعوت کنید و کمی با آنها خوش بگذرانید.

 

آذر

امروز فضای عالی در خانواده شما وجود دارد، قدر آن را بدانید و حفظ کنید.به مشکلات و نگرانی های کوچکی که در محل کارتان اتفاق می افتد، اجازه ندهید که شما را دلسرد و ناامید کنند .روابط خوب شما با همکاران و با خانواده باعث جذب افراد به سمت شما می شود و به راحتی می توانید همه چیز را به زودی حل و فصل و مدیریت کنید.به آرامی سعی کنید که خوشبینی و مثبت نگری را در خود پرورش دهید و افکار منفی را از خودتان دور کنید.

 

دی

احتمالا امروز با پیشنهاد تازه‌ای مواجه می‌شوید یا فکری تازه به سرتان می‌زند قبل از این‌که درباره آن با کسی صحبت کنید یا برنامه‌ریزی خاصی انجام بدهید خوب فکر کنید. نباید هیجان‌زده تصمیم بگیرید. عجول بودن بعدها پشیمانی به بار خواهد آورد. نگران این نباشید که دیر می‌شود.

 

بهمن

امروز برای شما با ثباتی نسبی همراه است، اما این را خوب می دانید که این سکون موقتی و یا به عبارتی آرامش قبل از طوفان است و خیلی زود همه چیز دوباره به تلاطم و حرکت خواهد افتاد. تغییراتی بزرگ در شما به وجود می آیند که هر چند خودتان هنوز متوجه اهمیت آنها و آثاری که روی شما و زندگیتان خواهند داشت نیستید، اما باید باور داشته باشید که تا چند هفته دیگر همه چیز تغییر خواهد کرد.

 

اسفند

وقت آن رسیده است که نزد یک پزشک عمومی بروید و از او بخواهید برای شما آزمایش بنویسد. به یک چک‌آپ کلی نیاز دارید. خیلی وقت است از وضعیت سلامتی خود آن طور که باید و شاید باخبر نیستید. این آزمایش در حفظ سلامتی شما بسیار موثر خواهد بود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.