2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
طالع‌بینی ازدواج دختران و پسران متولد شهریور ماه

طالع‌بینی ازدواج دختران و پسران متولد شهریور ماه

تاکنون به اثبات نرسیده که ماه تولد می‌تواند معیاری برای ازدواج باشد و این طالع‌بینی‌ها بیش از آن‌که جنبه علمی داشته باشند سرگرمی محسوب می‌شوند

دوات آنلاین-بعضی‌ها به طالع بینی ماه تولد خیلی باور دارند و چنین باوری ریشه در این موضوع دارد که متولدین هر ماه ویژگی‌های شخصیتی خاص خودشان را دارند اما تاکنون به اثبات نرسیده که ماه تولد می‌تواند معیاری برای ازدواج باشد و این طالع‌بینی‌ها بیش از آن‌که جنبه علمی داشته باشند سرگرمی محسوب می‌شوند. به هر حال طالع بینی ازدواج دختران و پسران متولد شهریور ماه را بخوانید:

 

شهریور با فروردین :(بد ) ازدواج متولدین شهریور و فروردین ماه پیوند ناموفقی خواهد بود زیرا یکی پاک سرشت ،انسان دوست و دیگری جسور و جاه طلب است .

 

شهریور با اردیبهشت :( خوب ) ازدواج متولدین شهریور واردیبهشت ماه پیوند موفقی خواهد بود زیرا صفات مشترک و خوب نظیر جوانمردی و نجابت با یکدیگر دارند.

 

شهریور با خرداد :(متوسط ) ازدواج متولدین شهریور و خرداد ماه متوسط خواهد بود زیرا یکی عاطفی و عاشق پیشه و دیگری با نظم و برنامه مشخص است.

 

شهریور با تیر :( بسیار خوب ) ازدواج متولدین شهریور وتیر ماه بسیار پیوند موفقی خواهد بود زیرا این زوج ها در امور مالی هماهنگ و با صفات مشترک فراوان هستند.

 

شهریور با مرداد :( متوسط ) ازدواج متولدین شهریور و مردادماه پیوند متوسطی خواهد بود زیرا هر دو نسبتا لجباز و خودرای هستند و شاید در زندگی با مشکل مواجه شوند.

 

شهریور با شهریور :( بسیار خوب ) ازدواج متولدین شهریور و ماه پیوند بسیار موفقی خواهد بود زیرا هر دو صمیمی و صادق و با محبت می باشند.

 

شهریور با مهر :( خوب ) ازدواج متولدین شهریور و ماه پیوند خوبی خواهد بود زیرا مشورت پذیر با منطق هستند و در برطرف کردن مشکلات توانا می باشند.

 

شهریور با آبان :( متوسط ) ازدواج متولدین شهریور و آبان ماه متوسط خواهد بود زیرا یکی از زوجین جسور و بی پروا وسرشار از انرژی و بلند پروازهستند.

 

شهریور با آذر :( بد ) ازدواج متولدین شهریور و ماه پیوند نا موفقی خواهد بود زیرا یکی از زوج ها در زندگی تنوع طلب ،خواهان استدلال در ایجاد نظم و انضباط هستند.

 

شهریور با دی :( خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت است.

 

شهریور با بهمن :( متوسط ) چنین پیوندی متوسط است اما با سعی و کوشش می تواند خوب باشد.

 

شهریور با اسفند :(خوب ) ازدواج متولدین شهریور و ماه پیوند موفقی خواهد بود و زوجین بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی می شود.

 

منبع: namnak.com

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.