2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
قتل خواهر به‌دلیل حسادت زنانه

قتل خواهر به‌دلیل حسادت زنانه

این حسادت خواهرانه زمانی اتفاق افتاد که مقتول بعد از سالها زندگی در خارج از کشور با ثروت فراوان به ایران بازگشت و این پولها حسادت خواهر ناتنی را برانگیخت.

دوات آنلاین-حسادت زن جوان به خواهر ثروتمندش انگیزه‌ای شد تا او با همدستی دو مرد نقشه قتل خواهر را طراحی کند و او را بعد از قتل درون چاهی بیندازد.

 

به گزارش دوات آنلاین این حسادت خواهرانه زمانی اتفاق افتاد که مقتول بعد از سالها زندگی در خارج از کشور با ثروت فراوان به ایران بازگشت و این پولها حسادت خواهر ناتنی را برانگیخت.

 

بر اساس گزارش اولیه‌ای که از این پرونده به پلیس داده شد خانواده زن میانسالی به نام رعنا به ماموران گفتند این زن از خانه خارج شده و دیگر برنگشته‌ است.

 

بعد از ساعتها جستجوی پلیس و تحقیق در زندگی خصوصی این زن مشخص شد که او آخرین بار با خواهرش رزیتا ارتباط داشته است.

 

رزیتا وقتی مورد پرسش پلیس قرار گرفت ادعا کرد خبری از سرنوشت خواهرش ندارد اما یافته‌های پلیس نشان می‌داد که این زن چیزی را مخفی می‌کند.

 

  بنابراین بازداشت شد و در نهایت لب به اعتراف گشود.

 

او گفت: رعنا خواهر ناتنی‌ام بود و سالها خارج از کشور زندگی کرد. زمانی که به ایران برگشت ثروت بسیار زیادی داشت و من هم به او حسادت می‌کردم رعنا خیلی فخرفروشی می‌ کرد و همه فامیل با او مشکل داشتند تا اینکه او به خواستگاری دخترم آمد. دخترم با پسر رعنا ازدواج کرد. این ازدواج وضعیت را برای ما سخت‌تر کرد. چون رعنا دخترم را خیلی اذیت می کرد و  پسر خواهرم حاضر نبود دخترم را طلاق دهد.

من که بسیار از دست رعنا عصبانی و ناراحت بودم تصمیم گرفتم او را برای همیشه از زندگی‌ام حذف کنم و نقشه قتل او را کشیدم.

به مرد افغانستانی به نام الیاس که شوهرخواهر دیگرم معرفی کرده بود مراجعه کردم و به او مقداری پول دادم و براساس نقشه خواهرم را به جایی که الیاس گفته بود بردم و او هم خواهرم را کشت و جسدش را در چاهی انداخت.

 

متهم در ادامه  گفت: به بهانه اینکه یک خانه خاص و ارزان در شهرری پیدا کرده‌ام خواهرم را به آنجا بردم و الیاس به سمت خواهرم رفت و سرش را به دیوار کوبید و او را کشت و بعد هم جسد را نابود کرد.

 

بر اساس گفته‌های این زن، شوهر خواهرش و الیاس بازداشت شدند.

 

هرچند در ابتدا هر دو منکر همه چیز بودند اما بعد الیاس قتل را قبول کرد و گفت: به خاطر نیاز مالی که داشتم قبول کردم. کاوه شوهرخواهر رزیتا ابتدا من را به عنوان بنا معرفی کرد و بعد هم  موضوع قتل را پیش کشید و من هم قبول کردم.

 

بعد از این اعترافات دادگاه تشکیل شد و قضات بر اساس خواسته اولیای‌دم الیاس را به قصاص و کاوه و رزیتا را به ترتیب به 12 و 15 سال حبس محکوم کردند.

 

رای صادره مورد تایید قرار گرفت  اما به تازگی اولیای‌دم از قصاص گذشت کردند و کاوه و رزیتا درخواست کرده‌اند تا به دلیل بخشش اولیای‌دم آنها هم مورد عفو قرار بگیرند.

 

متهمان به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.