2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
تهیه‌فیلم‌سیاه‌اززن‌متاهل برای اخاذی

تهیه‌فیلم‌سیاه‌اززن‌متاهل برای اخاذی

تحقیقات در مورد تهیه فیلم غیراخلاقی و اخاذی از زنی متاهل با بازداشت متهم و بررسی گفته‌های شاکی ادامه دارد.

دوات آنلاین-تحقیقات در مورد تهیه فیلم غیراخلاقی و اخاذی از زنی متاهل با بازداشت متهم و بررسی گفته‌های شاکی ادامه دارد.

 

به گزارش دوات آنلاین چندی پیش زن جوانی با مراجعه به اداره پلیس آگاهی تهران و دادسرای جنایی از اخاذی مردی که فروشگاه لوازم خانگی داشت پرده برداشت و در تشریح ماجرا گفت: من مدیر یک شرکت خصوصی هستم و وضع خوبی هم دارم، برای همین سعی می‌کنم در کارهای خیر مشارکت کنم و بخش بزرگی از کارم تهیه جهیزیه برای دخترانی است که قصد ازدواج دارند ولی توان تامین جهیزیه را ندارند.

 

در این مدت با یک مغازه‌دار آشنا شدم. بعد از مدتی که از او برای تهیه جهیزیه خرید می‌کردم به من گفت یکسری لوازم خانگی جدید برایش رسیده است و چون من مشتری خوبی هستم و در کار خیر فعالیت می‌کنم حاضر است انبارش را به من نشان دهد تا لیستی از کالاهایی را که می‌خواهم تهیه کنم.

 

به همین منظور یک روز را مشخص کردیم و قرار شد آقای فروشنده با همسرش دنبال من بیاید و به انبارش برویم. در راه آبمیوه‌ای خرید و همه خوردیم ‌اما من بعد از مدتی دیگر چیزی به یاد ندارم و وقتی به هوش آمدم در خانه‌ای بودم و آن زن و مرد بالای سر من بودند. آنها فیلم غیراخلاقی از من تهیه کرده بودند و تهدید کردند باید خواسته‌های مالی آنها را برآورده کنم و اگر این کار را نکنم فیلم را برای شوهر و اقوامم میفرستند.

 

این زن ادامه داد: من با این تصور که آن مرد پس از رسیدن به منافع مالی دست از سر من برمی‌دارد خانه‌ای را که در بالای شهر داشتم به نام فروشنده اخاذ کردم. ‌بعد هم یک چک سفید امضاء و چند برگ سفته به او دادم اما درخواست‌های مالی او همچنان ادامه داشت تا اینکه از تکرار آنها خسته شدم و با خواهرم مشورت کردم و او به من انگیزه شکایت داد.

 

این شاکی در تشریح ماجرا ادامه داد: وقتی شکایت کردم آن مرد فیلم را برای شوهرم فرستاد و شوهرم هم با حمایت از من برای شکایت همراه شد.

 

در حالی که تحقیقات برای شناسایی مرد مغازه دار ادامه داشت ماموران پی بردند او محل کسب خود را که مغازه‌ای اجاره‌ای بوده پس داده و عملا سرنخی از او در دست نیست.

 

تحقیقات بدون سرنخ ادامه داشت تا اینکه خواهر شاکی با مراجعه به مراجع قضایی شکایتی تازه مطرح کرد و گفت متهم فراری در تماس با او گفته ‌است اگر خواهرت را از ادامه رسیدگی منصرف نکنی بلایی مشابه را سرتو می‌آورم.

 

در پی این شکایت امید تازه‌ای در تحقیقات ایجاد شد و با آموزش‌هایی که ماموران پلیس آگاهی به شاکی جدید دادند موفق شدند متهم را در قراری صوری دستگیر کنند.

 

در پی آن مشخص شد زنی که با متهم در قرار با شاکی همراهش بود نسبت فامیلی با او ندارد و فقط دوستش است.

 

متهم وقتی مورد بازجویی قرار گرفت مدعی شد گفته‌های شاکی کذب است و آنها با هم مراودات مالی داشتند و زن شاکی به خاطر اینکه از عهده تعهداتش برنیامده این شکایت را مطرح کرده است.

 

در حال حاضر تحقیقات با بازداشت زن و مرد متهم  در شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.