2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
اعدام کارگری که در انتقامی کور صاحبکارش و همسر او را کشت

اعدام کارگری که در انتقامی کور صاحبکارش و همسر او را کشت

مرد جنایتکار که در انتقامی کور، صاحبکار و همسرش را به طرز هولناکی به قتل رسانده بود، ۱۹ ماه پس از جنایت در زندان به دار مجازات آویخته شد.

دوات آنلاین-مرد جنایتکار که در انتقامی کور، صاحبکار و همسرش را به طرز هولناکی به قتل رسانده بود، ۱۹ ماه پس از جنایت در زندان به دار مجازات آویخته شد.

 

به گزارش جام جم، رسیدگی به این پرونده از اوایل تیر سال گذشته و به دنبال قتل زوج جوانی در خانه شان در شهرستان طبس آغاز شد.

 

مردی در تماس با پلیس اعلام کرد: چند روز است از برادرم و همسرش خبری نیست امروز به موضوع مشكوك شدم و به خانه‌شان رفتم. از بالای دره داخل خانه را نگاه کرده و با لکه های خون روبه رو شدم.

 

پس از این تماس ماموران با حضور در محل و با دستور قضایی وارد خانه و با جسد زن ۳۲ ساله‌ای مقابل ورودی آشپزخانه رو به رو شدند.

 

در تحقیقات مشخص شد زن جوان به علت وارد آمدن ضربات متعدد چاقو و شکستگی جمجمه جان باخته است.

 

ماموران تحقیقات برای یافتن شوهر این زن را آغاز کردند و دریافتند او در ساختمان نیمه کاره‌ای در حال حفر چاه بوده است.

 

 تیم جنایی با حضور در ساختمان نیمه کاره با چاهی مواجه شدند که با بلوکه سیمانی و خاك پر شده بود.

 

در ادامه نیروهای آتش نشانی در محل حاضر و پس از برداشتن بلوك و خاك با جسد مردی ۳۵ ساله روبه رو شدند.

 

کارآگاهان در نخستین گام به شاگرد مقتول شك کردند.

 

بنابراین با هماهنگی قضایی به محل سکونت او رفتند، اما او در خانه نبود.

 

در ادامه مشخص شد او با خودروی پراید مقتول از طبس خارج شده است.

 

سرانجام متهم و همسرش در محله قلهك تهران شناسایی و دستگیر شدند.

 

مرد جنایتکار که هیچ راهی برای فرار از حقیقت نداشت در بازجویی ها گفت: مدتی بود با مقتول کار می کردم و او دستمزدم را به طور هفتگی به همسرم می‌داد اما آخرین بار و پیش از جنایت به پیشنهاد خودم دستمزد هفتگی ام را به حسابم واریز کرد تا این که همسرم با مقتول تماس گرفت که چرا پول را مثل همیشه به خودم ندادی که همین موضوع به درگیری لفظی میان آنها منجر شد. پس از آن مقتول با من تماس گرفت و حرف‌های رکیکی درباره همسرم زد و گفت اگر جای تو بودم این زن را طلاق می‌دادم.

 

وی ادامه داد: ساعت ۱۵ روز بعد آماده شدم تا سرکار بروم. به علت گرمای شدید هوا در طبس کار من بعد از ظهر آغاز می‌شد. وقتی به محل ساختمان رسیدم مقتول پایین چاه بود که همان ابتدا به خاطر حرف هایی که به همسرم نسبت داده بود درگیری لفظی میان ما آغاز شد و من هم از بالا چند بلوک سیمانی به داخل چاه انداختم و بعد از آن پاکت سیمان و گچ و مقداری خاك داخل چاه ریختم و او را زنده در چاه دفن کردم. غروب به خانه مقتول رفتم و وسایل کار را آنجا گذاشتم. همسرش به من شك کرده بود که او را هم کشتم. بعد از قتل با خودروی مقتول به شمال کشور رفته و از آنجا به تهران رفتم که ماموران رد مرا شناسایی کرده و دستگیر شدم.

 

عامل این جنایت در شعبه اول دادگاه کیفری استان خراسان جنوبی محاکمه شد.

 

در این جلسه اولیای دم برای قاتل درخواست قصاص کردند و کارگر جوان به دفاع از خود پرداخت.

 

قضات دادگاه پس از رسیدگی، عامل این جنایت را به قصاص محکوم کردند.

 

حکم مجازانش پس از تایید در دیوان عالی کشور، صبح پنجشنبه در زندان طبس اجرا شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.