2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قتل؛ نتیجه رابطه‌ممنوعه زن متاهل

قتل؛ نتیجه رابطه‌ممنوعه زن متاهل

پرونده زمانی تشکیل شد که خانواده جوانی به نام امید خبر گم شدن او را به ماموران دادند و ساعاتی بعد نیز جسد این جوان حوالی منطقه ورامین کشف شد. با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد او به شدت شکنجه شده و آثار شکنجه نشان داد او قربانی یک انتقام‌گیری هولناک شده‌ است.

دوات آنلاین-رابطه ممنوعه زن متاهل با مرد جوان جرقه جنایتی را زد که طی آن مرد جوان به دست شوهر و عموی زن به قتل رسید.

 

به گزارش دوات آنلاین این پرونده زمانی تشکیل شد که خانواده جوانی به نام امید خبر گم شدن او را به ماموران دادند و ساعاتی بعد نیز جسد این جوان حوالی منطقه ورامین کشف شد.

 

با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد او به شدت شکنجه شده و آثار شکنجه نشان داد او قربانی یک انتقام‌گیری هولناک شده‌ است.

 

ماموران  متوجه شدند این مرد مدتی قبل به اتهام رابطه نامشروع به همراه زنی به نام ریحان بازداشت شده‌ بود.

 

با توجه به این مساله پلیس ریحان را شناسایی و بازداشت کرد چرا که ظن دست داشتن این زن در قتل به وجود آمده‌ بود.

 

زمانی که ریحان بازداشت شد اعتراف کرد می‌داند امید چطور به قتل رسیده‌ است. او گفت: همسر سابقم با همکاری عمویم امید را به قتل رساندند. آنها من را مجبور کردند  امید را به باغ پسرعمویم دعوت کنم و من هم این کار را کردم بعد هم امید را شکنجه کردند و به قتل رساندند.

 

زمانی که بابک همسر سابق ریحان بازداشت شد قتل را انکار کرد و گفت: شغل من طوری است که نیمه‌شب به خانه می‌آیم و اکثر شبها در خانه نبودم. زمان حادثه نیمه‌شب به خانه رفتم و وقتی وارد شدم دیدم مردی غریبه در خانه‌ است. همسرم توقع نداشت آن ساعت در خانه باشم، وقتی رسیدم همسرم تعجب کرد و زمان نداشت که همه چیز را پنهان کند. بلافاصله در خانه را بستم و موضوع را به پلیس خبر دادم و پسرعموهای ریحان را هم باخبرکردم. پلیس ریحان و امید را بازداشت کرد اما در کمال تعجب مدتی بعد هر دو آزاد و تبرئه شدند. من هم البته ریحان را طلاق دادم وتصمیم گرفتم او را از زندگی‌ام دور کنم. بعد از جدایی ما من هیچ روز آرامی نداشتم. خودم به خاطر این خیانتی که در حقم شده بود خیلی ناراحت بودم اما عموی ریحان هم مدام با من تماس می‌گرفت و می‌گفت باید همان زمان که امید و ریحان را با هم دیدم آنها را می کشتم.

 

متهم ادامه داد: روز حادثه پسرعموی ریحان با من تماس گرفت و خواست  باغش بروم من هم قبول کردم وارد باغ که شدم دیدم امید را به درختی بسته‌ و شکنجه‌اش کرده‌اند. دستهای او را با سیگار سوزانده و بعد هم با ضربات چاقو او را کشته‌ بودند. من فقط کمک کردم جسد را بیرون ببرند. میلاد عموی ریحان به من گفت ما این کار را برای اینکه انتقام تو را بگیریم انجام دادیم و باید کمک کنی. من هم جسد را همراه آنها بیرون بردم.

 

گفته‌های بابک در حالی بود که دیگر متهمان پرونده ادعا کردند او ضارب اصلی است.

 

با توجه به گفته های متهمان و شکایت اولیای‌دم کیفرخواست علیه متهمان صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهمان پای میز محاکمه رفتند.

 

در پایان جلسه به رغم انکارهای دوباره بابک و میلاد هردو به قصاص محکوم شدند و ریحان نیز به اتهام معاونت در قتل به حبس محکوم شد.

 

رای صادره مورد تایید دیوان عالی کشور قرار گرفت اما 13 سال بعد از حادثه متهم اصلی پرونده با پرداخت دیه توافق شده با اولیای‌دم موفق به جلب رضایت آنها شد.

 

متهم صبح دیروز به دلیل جنبه عمومی جرم  پای میز محاکمه رفت و درخواست بخشش کرد.

 

با پایان جلسه دادگاه قضات امید را به 15 سال حبس و دو سال کار اجباری در مرکز نگهداری از سالمندان محکوم کردند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.