2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
شوهر،هم‌گروهی‌ناشناس تلگرامی زن

شوهر،هم‌گروهی‌ناشناس تلگرامی زن

زن جوان وقتی متوجه شد هم گروهی ناشناس در تلگرام شوهرش است، تصمیم گرفت به زندگی مشترک‌شان پایان دهد.

دوات آنلاین-زن جوان وقتی متوجه شد هم گروهی ناشناس در تلگرام شوهرش است، تصمیم گرفت به زندگی مشترک‌شان پایان دهد. شوهر این زن برای اینکه رفتارهای همسرش در فضای مجازی را کنترل کند به صورت ناشناس وا رد گروه تلگرامی شد و همین مساله زوج جوان را به دادگاه خانواده تهران کشاند تا پرونده طلاق دیگری پیش روی قاضی گشوده شود.

 

زن جوان زمانی که مقابل قاضی قرار گرفت درباره ماجرای زندگی اش چنین گفت: سه سالی می شود که با یاشار زندگی می کنم در این مدت اختلاف خاصی با هم نداشتیم فقط بعضی از رفتارهای یاشار مرا ناراحت می کرد. او طوری رفتار می کرد که انگار نسبت به من بدبین است. مرتب سوال های مشکوک از من می پرسید و سعی داشت سر از کارهای من درآورد. همیشه نسبت به این موضوع بی تفاوت بودم و با خودم فکر می کردم که رفتار شوهرم طبیعی است تصور می کردم چون مرا دوست دارد روی من حساس است برای همین اعتراض نمی کردم و تقریبا به این رفتارهایش عادت کرده بودم تا این که چند روز پیش مساله عجیبی را متوجه شدم یکی هم گروهی هایم در تلگرام که با نام و مشخصات ناشناس وارد شده بود، شوهرم بود. من در این گروه تلگرامی فعالیتی نداشتم فقط چند نفر از دوستم را در آنجا می‌شناختم.

 

هر از گاهی هم مطلبی در آن گروه می فرستادم ولی در کمال ناباوری یک بار در گوشی شوهرم دیدم که عضو همان گروه است ولی با مشخصات یک غریبه. خیلی شوکه شدم وقتی علتش را پرسیدم یاشار گفت برای این که مرا چک کند. از گوشی من به یکی از ادمین های گروه پیام داده و خواسته که وارد گروه شود. ادمین گروه هم تصور کرده که من از او چنین درخواستی دارم و با این فکر که دوست مرا به گروه اضافه می کنند، شوهرم را عضو کرده است.

 

وقتی متوجه شدم به شدت شوکه شدم. باورم نمیشد شوهرم تا این اندازه نسبت به من بی اعتماد باشد. سه سال است که داریم با هم زندگی می کنیم و او نباید تا این حد به من شک داشته باشد. بعد از این موضوع بود که فهمیدم زندگی در کنار این مرد بدبین فایده ای ندارد.

 

در ادامه شوهر این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی من همسرم را دوست دارم. چون زیادی عاشقش هستم، دلم میخواهد از تمام کارهایش سردربیاورم. وقتی از خانه خارج می شود تا برگردد فکرم به هزار جا میرود. برای همین وقتی دیدم در تلگرام و فضای مجازی فعالیت دارد تصميم گرفتم سر از کارهایش دربیاورم. برای همین به صورت ناشناس در یکی از گروه‌هایش عضو شدم تا ہبینم او چه فعالیت هایی در گروههای تلگرامی دارد. من فقط کنجکاو شده بودم و میخواستم رفتار همسرم را در فضای مجازی ببینم. من به همسرم اعتماد دارم و می‌دانم به من خیانت نمی کند. اما چون دوستش دارم دلم میخواهد همه چیز را درباره او بدانم و هیچ مساله ای از او برایم پنهان نباشد.

 

در پایان قاضی سعی کرد این زوج را از جدایی منصرف کند، ولی وقتی اصرار آنها را دید این زوج را به یک مرکز مشاوره خانواده فرستاد تا شاید با راهنمایی های یک مشاور مشکلشان حل شود.

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.