2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
مرد پولدار در تله دختر ماساژور

مرد پولدار در تله دختر ماساژور

مردی که در دام یک دختر ماساژور افتاده و مجبور شده بود برای منتشر نشدن فیلم غیراخلاقی به او 350 میلیون تومان باج بدهد از این دختر و دو همدستش شکایت کرد.

دوات آنلاین-مردی که در دام یک دختر ماساژور افتاده و مجبور شده بود برای منتشر نشدن فیلم غیراخلاقی به او 350 میلیون تومان باج بدهد از این دختر و دو همدستش شکایت کرد.

 

به گزارش دوات آنلاین شاکی که مغازه میوه‌فروشی دارد در شکایتی که در دادسرای جنایی تهران مطرح کرد، گفت: من در مغازه‌ام میوه‌های لاکچری می‌فروشم و مشتریان پولدار زیادی دارم. یکی از این مشتریان دختری حدودا 30 ساله است که مرتب به مغازه‌ام می‌آمد و از میوه‌های من و کار و کسبم تعریف می‌کرد تا این‌که بالاخره یک روز گفت ماساژور است. این طور بود که قرار گذاشتیم به خانه‌اش بروم. وقتی به آن خانه رفتم ناگهان دو مرد که در گوشه‌ای پنهان شده بودند به سمتم حمله کردند. آن دو مرا کتک زدند و بعد فیلم غیراخلاقی گرفتند و رهایم کرد. روز بعد آنها به من گفتند برای این‌که فیلم را منتشر نکنند 350 میلیون تومان باج می‌خواهند. من که آبروی خودم را در خطر می‌دیدم با خودم به این نتیجه رسیدم که بهتر است پول را بدهم تا غائله تمام شود. قصد شکایت هم نداشتم اما آن دختر و دو مرد همدستش زیاده‌خواهی کردند و بعد از گرفتن 350 میلیون تومان به من گفتند باز هم باید پول بدهم. آن موقع بود که تصمیم گرفتم شکایت کنم.

 

بعد از ارجاع این پرونده به پلیس آگاهی ماموران ابتدا سراغ دختر جوان رفتند و او را دستگیر کردند.

 

دختر 30 ساله در بازجویی‌ها به جرمش اعترف کرد و گفت: من ماساژور هستم و تنها زندگی می‌کنم. مدتی قبل زنی به همراه برادرش سراغم امدند و خواستگاری کردند. من هم موافقت کردم اما خواهر خواستگارم بعد از چند روز به من گفت با شغل من مشکل دارند به همین دلیل خواستگاری منتفی است. من هم ماجرا را تمام شده فرض کردم تا این‌که خود خواستگار با من تماس گرفت و گفت به من علاقه‌مند شده است. آن پسر گفت چون وضع مالی خوبی ندارد و نمی‌تواند از عهده هزینه ازدواج بربیاید شغل مرا بهانه کرد. بعد از آن بود که ارتباط من با آن پسر شکل گرفت و او پیشنهاد داد برای این‌که بتوانیم پول به دست بیاوریم از مردان اخاذی کنیم. او این نقشه را کشید و من طبق قرار مرد میوه‌فروش را که می‌دانستم پولدار است به خانه‌ام کشاندم. سپس خواستگارم و یکی از دوستانش بقیه نقشه را اجرا کردند.

 

ماموران در ادامه خواستگار این دختر را نیز بازداشت کردند. پسر جوان در بازجویی‌ها جرمش را قبول کرد و با قرار قانونی روانه بازداشتگاه شد.

 

بنا به این گزارش در حال حاضر تحقیقات برای دستگیری آخرین متهم پرونده ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.