2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
ساعت پخش و تکرار سریال لحظه گرگ و میش+ نقش بازیگران

ساعت پخش و تکرار سریال لحظه گرگ و میش+ نقش بازیگران

سریال لحظه گرگ و میش که یک سریال خانوادگی است در 50 قسمت هر شب از شبکه سوم پخش می‌شود.

دوات آنلاین-سریال لحظه گرگ و میش که یک سریال خانوادگی است در 50 قسمت هر شب از شبکه سوم پخش می‌شود.

 

ساعت پخش این سریال شب‌ها ساعت 8 و 40 دقیقه است و سه بار نیز تکرار دارد که در ساعت‌های 2 و20 دقیقه بامداد، 9و 30 دقیقه صبح و 14 بعدازظهر می توانید شاهد آن باشید.

 

سریال لحظه گرگ و میش گرچه در بستر تاریخ حركت می‌كند و دهه‌های مختلفی از تاریخ معاصر كشور را به نمایش می‌گذارد، اما رویكرد صرف آن تاریخی نیست و فضایی خانوادگی و اجتماعی، محور اصلی این سریال را می‌سازد. از این رو به نظر می‌رسد مخاطبانی از سنین مختلف بتوانند با این مجموعه ارتباط برقرار كنند؛ مخاطبانی كه می‌توانند خود، گذشته و حالشان را در این مجموعه ببینند و با شخصیت‌هایی كه در مسیر تاریخ جلو می‌آیند، ارتباط برقرار كنند.

 

شبكه سه سیما كه در نیمه دوم امسال با پخش دو مجموعه نمایشی شاخص خود یعنی «دلدادگان» و «بانوی عمارت» و نیز دو مینی‌سریال «دختر گمشده» و «گشت پلیس» توانست بخش نمایشی ساعت 20 و 45 دقیقه خود را احیا كند و حتی مجموعه‌هایش ركورد میزان بیننده در سال‌های اخیر را بشكند، حالا با لحظه گرگ‌ومیش كه تازه‌ترین مجموعه نمایشی‌اش است، می‌تواند این مسیر موفق را ادامه بدهد و برای سال آینده هم با توجه به ساخت سریال‌هایی چون «مرّ قانون»، «بهترین سال‌های زندگی ما»، «گاندو» و «سرباز» همچنان مخاطبانش را با خود همراه سازد.

 

آنچه بیشتر به تماشای لحظه گرگ‌ومیش ترغیبمان می‌كند، حضور همایون اسعدیان در مقام كارگردانی آن است؛ كارگردانی كه چه در تلویزیون و چه سینما، همیشه به دقت نظر و جزئی‌نگری‌هایش شناخته می‌شود و با توجه به همین عامل، می‌توانیم توقع تماشای مجموعه‌ای حساب شده و با كیفیت را از او داشته باشیم.

 

سریال لحظه گرگ‌ومیش با بازی هنرمندانی چون فاطمه گودرزی، شهره سلطانی، فرید سجادی حسینی، علیرضا كمالی، المیرا دهقانی، حسام محمودی، پانیذ برزعلی، ناصر سجادی حسینی، نیما نادری، پاشا رستمی، رها خدایاری، وحید آقاپور، احسان امانی، سیامك احصایی و لیلا بلوكات، مجموعه پربازیگری هم محسوب می‌شود. این مجموعه از امشب ساعت 20 و 45 دقیقه از شبكه سه سیما روی آنتن می‌رود و بر این اساس جام‌جم در گزارش پیش رو نگاهی به درونمایه این سریال خانوادگی - اجتماعی انداخته است.

 

در چه سالی روایت می‌شود؟

مجموعه تلویزیونی لحظه گرگ‌ومیش گرچه در مسیر تاریخ روایت می‌شود و جلو می‌آید، اما مجموعه‌ای تاریخی نیست و توجه و اهتمام خود را فقط به نمایش صرف تاریخ محدود نكرده است.  مونا انوری‌زاده فیلمنامه‌نویس جوان مجموعه تلویزیونی، لحظه گرگ‌ومیش گرچه خود متولد دهه 60 خورشیدی است، اما به نظر می‌رسد با راهنمایی و هدایت اسعدیان توانسته فضای قصه در آن دهه را به شكلی باورپذیر به نمایش دربیاورد و روایت كند. او با اشاره به داستان این مجموعه می‌گوید: لحظه گرگ‌ومیش، داستان یك خانواده است كه در طول سه دهه روایت می‌شود و تمركز اصلی ما روی شخصیت دختر خانواده است. سعی كرده‌ایم از رهگذر داستان این خانواده، فضای تاریخی و اجتماعی آن دوره را هم به تصویر دربیاوریم و نیم‌نگاهی به تاریخ معاصر بیندازیم. این نویسنده می‌افزاید: ما در این مجموعه قصه‌ای عاشقانه را روایت می‌كنیم و در دل این قصه، داستان خانواده و تاریخ معاصر را هم جلو می‌بریم.  اما داستانمان تاریخی نیست. شروع قصه از سال 1363 است و در آن كاری به جریانات انقلاب نداریم؛ بلكه تحولات دهه 60 جامعه را می‌بینیم.

 

 چه بازیگرانی دارد؟

به گفته انوری‌زاده، فاطمه گودرزی نقش توران مادر خانواده، شهره سلطانی نقش فرخنده عمه خانواده، فرید سجادی حسینی نقش آقای وحدت پدر بزرگ خانواده، علیرضا كمالی نقش احسان پسر بزرگ خانواده، المیرا دهقانی نقش یاسمن تنها دختر خانواده و شخصیت اصلی قصه، حسام محمودی نقش هادی پسر دوم خانواده، پانیذ برزعلی نقش حنانه دوست یاسمن، ناصر سجادی حسینی نقش یوسف پسر سوم خانواده، نیما نادری نقش سروش، پاشا رستمی نقش حامد، رها خدایاری نقش طاهره و وحید آقاپور بازیگر نقش فرهاد را در این مجموعه تلویزیونی ایفا می‌كنند.  در كنار این بازیگران اصلی، می‌توان به بازیگران دیگری چون احسان امانی، سیامك احصایی، مریم حاجی‌زاده، آیدا نامجو، لیلا بلوكات، محمدرضا مالكی، مهرنوش مسعودیان، زهره ساداتی، مهدی ملاك، رضا حجری، مهتاب اكبری، فراز مدیری و آروین گالتسیان هم اشاره كرد كه دیگر نقش‌های قصه را ایفا می‌كنند و در مقاطعی به قصه افزوده می‌شوند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.