2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
خواسته بی‌شرمانه از زن متاهل

خواسته بی‌شرمانه از زن متاهل

چند وقتی بود که گوشی تلفن همراهم روشن نمی شد و آن را به یکی از مغازه های تعمیر موبایل دادم تا برایم تعمیرکند اما ...

دوات آنلاین-چند وقتی بود که گوشی تلفن همراهم روشن نمی شد و آن را به یکی از مغازه های تعمیر موبایل دادم تا برایم تعمیرکند اما ...

 

زن جوان در اتاق مرکز مشاوره آرامش پلیس استان خراسان جنوبی گفت: خانم تو را به خدا کمکم کنید، در مخمصه ای گرفتار شده ام، یک نفر مزاحم من می شود و نمی دانم چگونه از دستش خلاص شوم، آدم آبروداری هستم. همسرم آدم بسیار بدبین و شکاکی است. از همان ابتدا به دلیل این موضوع با او مشکل داشتم، کاظم دوست نداشت بیرون از خانه کار کنم و وقتی هم که راضی به این کار شد مدام مرا چک می کرد و درباره همکارانم ایراد می گرفت.

 

با این وجود من هم رفتارهای او را تحمل می کردم تا این که به آموزش یکی از رشته های ورزشی برای خانم ها روی آوردم و در همین زمان نیز اختلاف ها با همسرم بیشتر شده بود تا این که یک روز گوشی همراه من  دچار مشکل شد و آن را به یکی از مغازه‌های تعمیر موبایل بردم تا تعمیرش کند، صاحب مغازه بعد از کمی تامل گفت تعمیر گوشی شما کار زیادی می برد و باید چند روز صبر کنید.

 

یک هفته از تعمیر گوشی ام نگذشته بود که با پیامک عجیبی مواجه شدم، فردی به من پیامک زد و در آن خواستار برقراری ارتباط با من شد و تهدید کرد اگر به خواسته اش جواب مثبت ندهم عکس هایی را که از من به دست آورده است در اینترنت منتشر خواهد کرد. ابتدا فکر کردم که دروغ است و برای او پیامک زدم که هر کاری می‌خواهد انجام دهد، اما وقتی که یکی از تصاویر را برای من ارسال کرد و گفت بقیه عکس‌ها را هم دارد به او التماس کردم و گفتم که دست از سر من بردار، من متاهل هستم، اما او از حرفش منصرف نشد.با توجه به این که همسرم بسیار روی من حساس شده است و مدام به من شک می کند تا مبادا با کسی ارتباط و دوستی داشته باشم نمی دانم با وضعیتی که پیش آمده است چه کنم و چطور خودم را از این مخمصه نجات دهم، از شما می‌خواهم که به من کمک کنید.

 

پیام مشاور

یکی از آسیب ها و خطرهایی که امروزه زنان و دختران جوان را تهدید می کند ذخیره‌سازی تصاویر و فیلم های خصوصی در گوشی های تلفن همراه است. گوشی تلفن همراه صندوقچه اسرار نیست و نباید هر تصویر، فیلم یا اطلاعات محرمانه و خصوصی و خانوادگی را در آن ذخیره کرد چرا که در نتیجه یک غفلت، در اثر مفقود شدن، سرقت یا اعتماد بی جا و سپردن آن به دیگران سبب انتشار آن ها می شود و مشکلاتی برای افراد ایجاد می کند که در برخی مواقع نیز جبران آن امکان پذیر نیست.

 

منبع: خراسان جنوبی

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.