2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
شناخت شخصیت افراد از روی فرم صورت

شناخت شخصیت افراد از روی فرم صورت

هیچ می‌دانستید فرم صورت افراد می‌تواند تا حدودی نشان‌دهنده نوع شخصیت آنها باشد. یعنی شما وقتی با فردی مواجه می‌شوید از شکل صورت او تا حدودی می‌توانید به بعضی خلق و خوهای او پی ببرید.

دوات آنلاین-هیچ می‌دانستید فرم صورت افراد می‌تواند تا حدودی نشان‌دهنده نوع شخصیت آنها باشد. یعنی شما وقتی با فردی مواجه می‌شوید از شکل صورت او تا حدودی می‌توانید به بعضی خلق و خوهای او پی ببرید. در این نوع تست شناخت شخصیت فرم صورت به چهار دسته زیر تقسیم می‌شود:

 

دراز و کشیده

 گرد

 مربعی

 پهن

 

صورت دراز و کشیده: افرادی که این صورت را دارند معمولا صبر و تحملی بالا دارند و توانایی حل مشکلات در آن‌ها بیشتر است. جذابیت و خوش‌ترکیب بودن افراد با چنین صورتی نشانگر این است که آن‌ها معمولا کار‌های خود را نیمه‌تمام رها نمی‌کنند و عادت به انجام امور به شکل تمام و کمال دارند.

 

صورت مربعی: سخت‌کوش، طرفدار استقلال فردی و فردگرایی، سخت‌کوشی برای دستیابی به آرزوها، زیرکی و فعال بودن از ویژگی‌های این افراد است.

 

 صورت پهن:  دانا و مهربان، این‌گونه اشخاص بردبار و مهربان هستند، معمولا افراد درس خوانده و روشنفکر به حساب می‌آیند.

 

 صورت گرد:  پرانرژی، این شکل دلالت بر امیدواری، زنده‌دلی و انرژی دارد. این افراد می‌توانند اتاقی دلگیر و ساکت را به بمبی از خنده و شادی تبدیل کنند.

 

منبع:yjc

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.