2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بیوگرافی کامل پاشا رستمی بازیگر نقش حامد در سریال لحظه گرگ و میش

بیوگرافی کامل پاشا رستمی بازیگر نقش حامد در سریال لحظه گرگ و میش

پاشا رستمی اولین کارش را سال 87 انجام داد و البته خوش درخشید و در واقع سریال همه بچه‌های من به کارگردانی مرضیه برومند یک سکوی پرش بسیار خوب برای پاشا بود. استعداد این هنرپیشه جوان که در سریال همه بچه‌های من به نمایش گذاشته شد راههای زیادی را برای او باز کرد.

دوات آنلاین-پاشا رستمی بازیگر و مدرس زبان انگلیسی که در سریال لحظه گرگ و میش در نقش حامد بازی کرده است، تیر ماه سال  63 در تهران به دنیا آمد.او اصالت آذربایجانی دارد اما در تهران به دنیا آمده و بزرگ شده‌ است.

 

پاشا رستمی در رشته مهندسی کشاورزی تحصیل کرده است و همچنین تدریس زبان هم می کند.

 

پاشا اولین کارش را سال 87 انجام داد و البته خوش درخشید و در واقع سریال همه بچه‌های من به کارگردانی مرضیه برومند یک سکوی پرش بسیار خوب برای پاشا بود. استعداد این هنرپیشه جوان که در سریال همه بچه‌های من به نمایش گذاشته شد راههای زیادی را برای او باز کرد.

 

او در سال 89 که البته سال بسیار پرکاری هم برای او بود در سریال آب پریا باز هم به کارگردانی مرضیه برومند خوش درخشید و تجربه متفاوتی را پشت سرگذاشت.

پاشا رستمی سپس به کانادا مهاجرت کرد. هرچند که دوست داشت کار هنری را در کانادا هم تجربه کند اما موفق نشد.

 

او در سالهایی که کانادا زندگی کرد بیشتر تیزرهای تبلیغاتی می‌ساخت و دراین زمینه بسیار هم موفق بود. اما بعد از مدتی نتوانست غربت را تحمل کند و به ایران برگشت. او بعد از بازگشت به ایران یکبار دیگر کار هنری را شروع کرد.

 

هرچند او یک هنرپیشه حرفه‌ای است اما همه درآمدش از این راه نیست. او  مدرس زبان انگلیسی بسیار خوب است. پاشا از دوران نوجوانی آموزش زبان انگلیسی را آغاز کرد و حالا آن را تدریس می‌کند. حضور در کانادا باعث شد او به زبان فرانسه هم مسلط شود اما آن را تدریس نمی‌کند.

وی بعد از بازگشت از کانادا در سریال گمشدگان در نقش امید وطنخواه بازی کرد.

 

پاشا به ورزش اسکی بسیار علاقه مند است. او به طور روزانه پیاده‌روی و ورزش می‌کند. در روز چندین ساعت کتاب می‌خواند و اوقات فراغتش را با دوستانش می‌گذارند.

 

پاشا مجرد است و ازدواج نکرده است. او می‌گوید فعلا به ازدواج فکر نمی‌کند.

 

علاقه بسیار زیاد پاشا به پدرومادرش آنها را به محور اصلی زندگی او تبدیل کرده‌ است و می‌گوید در سالهایی که کانادا زندگی می‌کرد بیشترین دلتنگی را نسبت به آنها داشت.

این هنرپیشه جوان که علاقه زیادی هم به فوتبال دارد پیش از سریال لحظه گرگ و میش در سریال خسته دلان و فیلم سینمایی طبقه سوم حضور داشته است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
سعیده 1399/02/21
احساس اینکه او واقعا عاشق است بسیار عالی در ذهن بیننده نمود پیدا میکرد گاهی استیصال گاهی دلتنگ و گاهی بارقه ای از امیدواری اما ناامیدی او بسیار جذاب به نمایش گذاشته میشد در واقع آقای رستمی در نقشش حل شده بود
حنانه 1398/05/26
به نظر من نقش ایشان در سریال خیلی خوب بود
مریم 1397/12/23
به نظرم من کارشون عالیه وصداشون هم محشر،فک کنم تو کار دوبله خیلی موفق باشند
1397/12/22
عالی نقش خودشون و بازی کردن موفق باشن امیدواریم درسریال های جدید هم ایشون ببینیم
1397/12/20
به بهترین شکل ممکن نقش خودشون رو بازی کردن ، عالی ،،، انشالله که موفق باشن
توران 1397/12/18
عالی است مخصوصا صداشون درجه یکه
1397/12/15
عالی هست همه دوستش دارن مخصوصا تن صداش محشره
1397/12/14
بسیار عالی
1397/12/06
بازی خوبی تو سریال لحظه گرگ ومیش داشت.
محمودی 1397/11/08
بدی نیست زیاد جالب نیست

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.