2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیوگرافی کامل روزبه حصاری بازیگر  نقش امیرعلی صدرا در سریال سلام آقای مدیر و جواد جوادی در فصل 3 سریال بچه مهندس

بیوگرافی کامل روزبه حصاری بازیگر نقش امیرعلی صدرا در سریال سلام آقای مدیر و جواد جوادی در فصل 3 سریال بچه مهندس

روزبه حصاری متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۶ تهران در سال ۱۳۹۰ در دوره‌های بازیگری آموزشگاه کارنامه شرکت کرد و فعالیت هنری‌اش را در تئاتر، با نمایش «پیتزا جهان» آغاز کرد. از آثار این هنرمند می‌توان به بازی در نمایش‌های «برداشت آزاد» و «بالاخره این زندگی مال کیه؟» اشاره کرد.

دوات آنلاین-روزبه حصاری،بازیگر جوان ایرانی که در سریال روشنایی روز تاریکی شب در نقش جوانی بهنام طریقت بازی کرده بود بعد از آن در نقش امیرعلی صدرا به عنوان مدیر مدرسه در سریال سلام آقای مدیر ایفای نقش کرد و سپس در نقش جواد جوادی در فصل سوم سریال بچه مهندس ظاهر شد. او از دبیرستان تیزهوشان فارغ التحصیل شده‌ است. این هنرپیشه 29 ساله مهندس صنایع است و از سال 90 بازیگری را شروع کرده‌ است.

 

روزبه حصاری متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۶ تهران در سال ۱۳۹۰ در دوره‌های بازیگری آموزشگاه کارنامه شرکت کرد و فعالیت هنری‌اش را در تئاتر، با نمایش «پیتزا جهان» آغاز کرد.

 

از آثار این هنرمند می‌توان به بازی در نمایش‌های «برداشت آزاد» و «بالاخره این زندگی مال کیه؟» اشاره کرد.

 

او همچنین کارگردانی نمایشی را با نام «بن‌بست»، نوشته‌ ریچارد پارسونز، را بر عهده داشت.

 

همچنین بازی در تئاتر «تقدیربازان» به کارگردانی سیما تیرانداز از دیگر فعالیت‌های هنری وی بشمار می‌آید.

 

این هنرمند، نامزدی جایزه‌ بهترین کارگردانی و دریافت تندیس بهترین بازیگر مرد برای نمایش «مرگ در می‌زند»، را از جشنواره‌ی تئاتر امید در کارنامه‌‌ هنری‌اش دارد.

 

روزبه حصاری از میان تعداد زیادی متقاضی، برای ایفای نقش علی اعلایی در مجموعه‌ی «یادآوری» (۱۳۹۲) به کارگردانی حجت‌الله قاسم‌زاده اصل، انتخاب شد و پا به عرصه‌ تصویر گذاشت.

وی همچنین در فیلم «امروز» (۱۳۹۲) به نقش آفرینی پرداخت.

 

روزبه به دلیل ویژگی شخصیتی که دارد فردی به شدت احساساتی و مهربان است و گفته می‌شود بازی در نقش علی در سریال یادآوری که نقش فردی اعدامی است تا مدتها او را تحت تاثیر قرار داد.

 

روزبه حصاری برای بازی در این نقش تصمیم گرفت خود مثل یک فرد اعدامی زندگی کند.

 

او می‌گوید: اگر می‌خواستم مدام از فرد محکوم به اعدام بپرسم که چه احساسی دارد چون قطعا او زندگی سختی دارد و روبه‌رو کردن مدام او با حس‌هایش و پرسیدن اینکه چه حالی دارد حتما او را بیشتر رنج می‌دهد. بنابراین به مطالعه مصاحبه ها و گپ ها استناد کردم که در اینترنت موجود بود. تعدادی از فیلمهای مربوط به اعدام را هم از طریق اینترنت دیدم. لحظه اعدام علی برایم خیلی مهم بود چون باید آن را برای تماشاگر باورپذیر اجرا میکردم. دیدن این لحظات، حتی وقتی از طریق تلویزیون آن را تماشا کنیم، کار سختی است و خیلی به آدم فشار می آید، چه برسد به اینکه لحظه اعدام را به صورت حضوری ببینیم.

او ادامه می دهد: در مجموع تا مدتها با این فکر که قرار است اعدام شوم از خواب بیدار میشدم و سر صحنه میرفتم. دلیل اینکه این سختی را به جان خریدم به اهدافم در بازیگری برمیگردد. من به عنوان بازیگر راهی را در بازیگری انتخاب میکنم و احتمالا تعدادی هم الگوی خارجی دارم که میدانم فعلا از ما کمی جلوتر هستند. البته خوب است که بدانیم آنها چه میکنند و چگونه به این جایگاه رسیده اند. در پیگیری این راه گرچه واژه ای که میخواهم بگویم تکراری است اما واقعا هنرمندان بحق این جمله را میگویند که ما با نقش زندگی میکنیم و بخشی از وجود ما میشود. اتمسفر اعدام بسیار سنگین بود، ضمن اینکه با کارگردانی دقیق آقای قاسمزاده این فضا سنگین تر شد تا این صحنه کاملا واقعی در بیاید. چوبه دار، ماموران سیاهپوش و … فضای ترس و وحشت را ایجاد کرده بود. طبیعی است قرار گرفتن در چنین صحنه هایی کار سختی است. خانواده ام خیلی با من کنار آمدند. آنها میدیدند که برای نزدیک شدن به نقش در خودم فرو رفته ام. گرچه دیدن و تحمل این روحیات من برای خانواده سخت بود، اما آنها فضا را کاملا فراهم کردند تا به نقش نزدیک شوم.

 

بازی کردن نقش علی که فردی اعدامی است یکی از سخت‌ترین کارهایی بود که روزبه حصاری انجام داده‌ است. برآمدن از عهده این نقش یک گام بلند در زندگی هنری روزبه  بود و بعد از آن پیشنهادات زیادی برای بازی به او داده‌ شد.

 

روزبه به دلیل فرم صورت و میمیکی که دارد چهره‌ای دلنشین دارد و همین هم باعث شده تا در نقش‌های مثبت بسیار موفق باشد هرچند خودش می‌گوید همه تلاش خود را خواهد کرد تا در نقش منفی هم بازی کند و از عهده آن برآید.

روزبه جوانی خوش‌پوش است. او علاقه زیادی به تیپ کژوال دارد و معمولا از لباسهای کلاسیک یا خیلی اسپورت چندان استفاده نمی‌کند.

 

او تنها زندگی می‌کند و هنوز مجرد است. هرچند شایعاتی درباره ازدواج او با یک هنرپیشه منتشر شد اما این خبر در حد یک شایعه باقی ماند.

 

پدر و مادر روزبه بسیار دوست داشتند که او درسش را ادامه دهد و در رشته مهندسی تحصیلاتش را تکمیل و مدارج علمی را طی کند اما او دوست داشت هنرپیشه شود و تلاش می کند در این حرفه موفق شود.

 

او بسیار مورد حمایت خانواده‌اش است. روزبه از جمله بچه‌هایی بوده که مادرش بسیار از او حمایت کرده و خودش می‌گوید همه زندگی‌ام را مدیون مادرم هستم چرا که او با هر خواسته من کنار آمده و چیزی را به من تحمیل نکرده‌ است.

 

روزبه هرچند تلاش می کند تمرکزش روی فعالیتهای کاری اش باشد و خانواده‌اش از حاشیه‌هایی که خانواده هنرمندان دارند به دور باشد اما گاهی اخباری از زندگی شخصی او بیرون می‌آید.

 

او در یک خانواده کم جمعیت زندگی می‌کند که  سطح خانواده‌اش متوسط روبه بالاست.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.