2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
آیا عشق در نگاه اول باعث خوشبختی می‌شود؟

آیا عشق در نگاه اول باعث خوشبختی می‌شود؟

عشق در نگاه اول بر پایه هیجان است. بنابراین باید بیشتر تامل کرد و همه جوانب را خوب سنجید و پس از آن تصمیم گرفت.

دوات آنلاین-عشق در نگاه اول؛ حتما با این اصطلاح آشنا هستید. اصطلاحی هیجان‌انگیز که فقط برای فیلم‌ها و رمان‌های عاشقانه نیست بلکه هر فردی در دور و اطرافش می‌تواند اشخاصی را پیدا کند که این‌گونه عاشق شده‌اند اما آیا با گذشت زمان باز هم عاشق مانده‌‌اند؟ اصولا عشق در نگاه اول چقدر معنا دارد و چقدر درست است؟

 

نداشتن یک رابطه دوستی

هنگامی که یک زوج به سرعت بر اساس احساسات و جذابیت ظاهری وارد رابطه می شوند ، بین آنها رابطه دوستی به وجود نمی آید .

 

باید بدانید رابطه دوستی سبب می شود که طرفین در کنار یکدیگر باقی بمانند و مانند چسب یک رابطه عاطفی عمل می کند ، اگر رابطه دوستی بین طرفین وجود نداشته باشد بعد از فروکش کردن احساسات شدید جذابیت ظاهری ، رابطه حالت سطحی به خود می گیرد.

آیا عشق در نگاه اول باعث خوشبختی می‌شود؟

نادیده گرفتن مشکلات، نتیجه عشق در نگاه اول

هنگامی که در نگاه اول عاشق می شویم ، همه مشکلات را نمی بینیم و برای همه چیز بهانه می آوریم . عشق آنقدر چشممان را کور می کند که از کنار مشکلات رد می شویم و نادیده شان می گیریم تا وقتی که آنقدر مشکلاتمان روی هم تلنبار می شوند که نمی توانیم آنها را حل کنیم.

 

ارزش قائل نبودن برای ارزش ها

وقتی که در نگاه اول عاشق می شویم ؛ بسیار ساده از کنار رویاها و ارزش های خودمان عبور می کنیم اما وقتی به زندگی طبیعی خود باز می گردیم ، نمی توانیم کسی را در کنا خود تحمل کنیم که برای خواسته هایمان ارزش قائل نیست و یا کارهایی که ما انجام می دهیم برای او لذت بخش نیست.

 

شناخت ناکافی در عشق در نگاه اول

برای شناخت طرف مقابل و رابطه عاشقانه سالم گذشت زمان نیاز است و تنها نمی توان شخصیت افراد را در زمان اندک و با یک نگاه دریافت چرا که هرکسی می تواند برای مدت زمان کوتاهی نقاب بر چهره بزند و فقط شخصیت مثبت خود را نشان دهد . از راه آزمون و خطا و صرف زمان کافی می توان به شخصیت منفی فرد مقابل پی برد و در غیر اینصورت وارد موقعیتی دشوار و خطرناک می شویم.

آیا عشق در نگاه اول باعث خوشبختی می‌شود؟

عشق در نگاه اول و احساسات هیجان زده

همه افراد در آغاز رابطه هیجان زده و عاشق هستند به طوری که احساسات آنها بر عقل و منطقشان غلبه می کند و باعث می شود بدون این‌که بفهمند آیا واقعا عاشق شده‌اند، کارهای احساسی و غیر عاقلانه انجام دهند. خاصیت جادویی عشق، با همه زیبایی هایش می تواند ما را به سمت کارهای عجولانه و احمقانه هدایت کند.

 

عشقی که باعث احساس رضایتمندی دروغین می‌شود

هنگامی که به سرعت عاشق می شویم ، این حس در ما ایجاد می شود که خاص تر از بقیه هستیم و عشق ما شکست ناپذیر است. چنین احساسی در ما سبب می شود برای حفظ یک رابطه سالم و طولانی مدت تلاش نکنیم و آن را نادیده بگیریم و بدین طریق رابطه خود را نابود سازیم.

 

منبع:namnak.com

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.