2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
دادگاه خانواده/ محکومیت مرد به رونویسی از کتاب آیین همسرداری

دادگاه خانواده/ محکومیت مرد به رونویسی از کتاب آیین همسرداری

مردی که با شکایت همسرش به دلیل ترک اتفاق، پایش به دادگاه کشیده شده بود، با حکم عجیب و غریب قاضی به مطالعه و رونویسی از کتاب آیین همسرداری محکوم شد.

دوات آنلاین-مردی که با شکایت همسرش به دلیل ترک اتفاق، پایش به دادگاه کشیده شده بود، با حکم عجیب و غریب قاضی به مطالعه و رونویسی از کتاب آیین همسرداری محکوم شد.

 

رسیدگی به این پرونده از چندی قبل در دادگاه کیفری ۲ شهرستان کنگان در استان بوشهر آغاز شد ماجرا از این قرار بود که زنی به دلیل ندادن نفقه و خرج زندگی از شوهرش شکایت کرد او می گفت زندگی اش را دوست دارد اما از شوهرش به دلیل اینکه به او خرجی نمی دهد شکایت دارد.

 

 با آغاز رسیدگی به این پرونده شوهر این زن به دادگاه احضار شد و به ترک نفقه اعتراف کرد.

 

در این شرایط بود که دادرس شعبه ۱۰۲ وی را به تحمل 6 ماه حبس تعزیری محکوم کرد.

 

با صدور این رأی متهم به دلیل ندادن خرجی به همسرش باید 6 ماه را پشت میله های زندان سپری می کرد اما قاضی تصمیم گرفت از حکم جایگزین استفاده کند، به همین دلیل، وی به جای رفتن به زندان به مطالعه کتاب مردی که با شکایت همسرش به دلیل ترک اتفاق، پایش به دادگاه کشیده شده بود، با حکم عجیب و غریب قاضی به مطالعه و رونویسی از کتاب آیین همسرداری محکوم شد .

 

حبیب زارع، دادرس شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری ۲ گنگان در این باره گفت: رأی جایگزین حبس برای این متهم شامل مطالعه کتب آیین همسرداری و ارائه خلاصه آن به صورت دستنویس است به طوری که کمتر از ۲۰ صفحه نباشد.

 

وی ادامه داد: این فرد به تحمل 6 ماه حبس تعزیری محکوم شده بود اما با توجه به جوان بودن وضعیت خاص وی، وجود جهات تخفیف و... حکم مجازات جایگزین برای او صادر شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.