2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
طرز تهیه سالاد موزارلا ؛ سالادی کاملا زمستانی

طرز تهیه سالاد موزارلا ؛ سالادی کاملا زمستانی

پرتقال را کامل پوست بکنید. سپس پره های پرتقال را به صورت فیله از آن خارج کنید و هر فیله را افقی برش دهید. انار را دانه کنید و...

دوات آنلاین-سالاد موزارلا یک سالاد کاملا زمستانی است چرا که با میوه‌های زمستانی آماده می‌شود. این سالاد زیبا می‌تواند یک پیش‌غذای خاص و بی‌نظیر در فصل زمستان باشد.

 

پرتقال را کامل پوست بکنید. سپس پره های پرتقال را به صورت فیله از آن خارج کنید و هر فیله را افقی برش دهید.انار را دانه کنید.

در صورت تمایل و دسترسی، برای سرو بر روی سالادتان برش های پنیر پکورینوی خامه ای (creamy pecorino) قرار دهید. می توانید به جای آن از پنیر پارمزان استفاده کنید.

 

برای تهیه سس آب لیمو، روغن زیتون و مقداری نمک را با هم ترکیب کنید.برگ های منداب و نعناع را به همراه برش های پرتقال خونی در سس بریزید و با هم ترکیب کنید.از این مواد در 4 بشقاب به میزان مساوی قرار دهید. پنیر موزارلا ها را از وسط باز کنید و در هر ظرف یکی بگذارید. بر روی آن ها فلفل سیاه بپاشید و از دانه های انار بر روی آن ها بریزید. همچنین بر روی آن ها اندکی روغن زیتون بریزید و در صورت تمایل برش های پنیر پارمزان بر روی آن ها قرار دهید.

 

منبع: نمناک

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.