2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
آیا پایتخت 6 ساخته می‌شود؟

آیا پایتخت 6 ساخته می‌شود؟

این‌طور به نظر می‌رسید که ما خواهان ادامه «پایتخت» نیستیم، اما این‌طور نیست. خیلی از مسائل را نمی‌توان اینجا گفت اما مطمئن باشید این موضع، نظر تیم سازنده نیست.

دوات آنلاین-هرچه به عید نزدیک‌تر می‌شویم این سوال که آیا سری ششم سریال پایتخت ساخته می‌شود یا نه؟ بیشتر مطرح می‌شود. سیروس مقدم و مدیر شبکه یک سیما درباره پایتخت 6 توضیحاتی داده‌اند که می‌خواندی

 

سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت با بیان اینکه سریال پایتخت متعلق به مردم است، از مدیران صداوسیما گلایه کرد و گفت: ««پایتخت» متعلق به مردم است. نه متعلق به سیروس مقدم و محسن تنابنده است و نه متعلق به مدیران فرهنگی تلویزیون و هیچ ارگان دیگری. این سریال متعلق به مردم است و تا زمانی که آن‌ها بخواهند ادامه پیدا می‌کند.

 

کارگردان سریال پایتخت ادامه داد: در مصاحبه‌های کلیپی که پخش شد، این‌طور به نظر می‌رسید که ما خواهان ادامه «پایتخت» نیستیم، اما این‌طور نیست. خیلی از مسائل را نمی‌توان اینجا گفت اما مطمئن باشید این موضع، نظر تیم سازنده نیست. تا زمانی که مردم دلزده نشدند از «پایتخت»، قطعا ساخته می‌شود ولی ما هم باید سوژه‌های خوب پیدا کنیم.

 

او افزود: رکن دیگر هم مدیریت فرهنگی ما است که باید ببنیم آیا آن‌ها تمایل دارند به این خواست و مطالبه مردم پاسخ مثبت بدهند یا خیر. تا الان که با شما صحبت می‌کنم، هیچ صحبتی به صورت جدی با تیم «پایتخت» برای فصل ششم نشده است. آقای تنابنده مالامال از سوژه و قصه است، به تعداد آدم‌های این سرزمین قصه وجود دارد و می‌توان آن را روایت کرد. خواسته و مطالبه مردم حتما باید مورد خواست مدیران هم باشد تا به تولید برسد.

 

مقدم در پایان سخنانش از آمادگی تیم سریال پایتخت خبر داد و بیان کرد: با وجود این شرایط، حرفی که می‌زنم به نمایندگی از تک‌تک این عوامل است؛ اگر صدای اعتراض شما از نبودن پایتخت به گوش مسئولان برسد شاید از خواب غفلت بیدار شوند و جدی‌تر به این مجموعه بپردازند. تیم پایتخت آمادگی ادامه این راه را دارد.

 

در ادامه این مراسم مجید زین‌العابدین مدیر شبکه اول سیما پس از گلایه های مقدم با حضور روی صحنه، ضمن دعوت از مقدم برای ساخت قسمت ششم سریال پایتخت، گفت: «سیروس مقدم قاب تلویزیون را به خوبی می‌شناسند و تیم بسیار حرفه‌ای و کاربلدی هم به همراه خود دارند. تا به امروز هم مذاکرات فشرده‌ای با سرکار خانم غفوری همسر همراه و تهیه‌کننده کارهای ایشان داشته‌ایم و واقعا امیدواریم یاری کنند تا امسال از درون مجموعه «پایتخت» ‌هدیه‌ای را در نوروز ۹۸ روانه خانه‌های مردم کنیم.»

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/09/17
سلام من وفزندانم فرزنددریای خزرهستیم ازشما خواهش میکنیم سریال خیلی خیلی خوب پایتخت را ادامه بدید میدانیم کار شما سخت است اما به خاطره کسانی که عید جایی برای رفتن ندارن این سریال رو بسازید وبه خاطرهمه نقی ها... ممنون
فاطمه 1398/08/03
سلام،منوپسرم بی صبرانه منتظرپخش پایتخت۶هستیم لطفا هرچه زودترپایتخت۶رابسازید،پسرم میگه عاشق پایتختم توروخدازودتر پخشش کنین🤗🤗🤗🤗🤗🤗
ناشناس 1398/06/22
خواهش میکنم‌پایتخت‌6 رابسازید‌‌🙏😀😀 هانا‌هستم‌ازقم
امیرعلی سینایی 1398/04/12
من پایتخت رودوست دارم ومشتاق گزاشتن اون هستم لطفا پایتخت شش روبسازید.
کامران سینایی 1398/04/12
باسلام من ازآقای مقدم وتیمشون خواهش میکنم که پایتخت 6روبسازندباسپاس وتشکرکامران سینایی ازبندرعباس.
زهرا وماهان 1398/04/10
پاتخت را بسازید
کیان 1398/04/09
من که خیلی پایتخت را دوست داشتم
ناشناس 1398/03/05
خواهش میکم پایتخت 6 -7-8-9-10 وبه بالا رو بسازید من خیلی این فیلمو دوست دارم مطمعنم که مردمم خلیلی دوست دارن
ز_ن 1398/03/04
سلام من از مشهد هستم. خانواده من تاالان تمام قسمت های پایتخت رو نگاه میکنن وخیلی هم دوست دارن مخصوصا قسمت 5رو خیلی عالی بود. خواهش میکنم قسمت 6وقسمت 7-8-9-10وبه بالا روهم بسازید. دلم میخواد هرسال یک قسمت جدید از پایتخت رو ببینم. باتشکر. اگر امکانش هست. ازطریق tvاعلام کنید برای ساخت جدید پایتخت. ممنون از همه دست اندرکاران سریال.وروح اقای الوندهم شاد. اگه امکانش هست ایندفعه از گرانی. وبی مسولیت بعضی از اقایون کشور مان بسازید.
امیرمحمد 1398/02/16
سلام من سریال پایتخت را خیلی دوست دارم خواهش میکنم سری ششم راهم بسازید. ممنون.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.