2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
تجاوز به زنان با ادعای رمالی

تجاوز به زنان با ادعای رمالی

این دست جرایم عموما با سهل‌انگاری و زودباور خود بزه‌دیدگان رخ می‌دهد به همین دلیل است که هرگز نباید به افرادی که ادعاهای عجیب و غریب مطرح می‌کنند اعتماد کرد.

دوات آنلاین-رمالی، فالگیری، انرژی درمانی و ادعاهایی از این دست از حقه‌هایی است که شیادان برای فریب افراد زودباور استفاده می‌کنند و معمولا پول آنها را از چنگ‌شان درمی‌آورند اما در این بین برخی مدعیان دروغین انرژی درمانی و جن‌گیری اهدافی غیر از انگیزه‌های مالی دارند و با اغفال کردن زنان و دختران جوان آنها را هدف جرایم جنسی قرار می‌دهند.

 

به گزارش دوات آنلاین تعرض و آزار زنان توسط چنین مجرمانی تاکنون پرونده‌های زیادی را در دستگاه قضایی گشوده و پلیس بارها به شهروندان به ویژه دختران و زنان جوان توصیه کرده مراقب افرادی که ادعای بخت‌گشایی، حل مشکلات زناشویی از طرق غیرمتعارف و.... را دارند نخورند.

 

زنی که قربانی یکی از این مجرمان شده و شکایتش در دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفته است، می‌گوید: من با شوهرم اختلافات زیادی داشتم و شوهرم مرد وفاداری نبود، اما از آنجا که او را دوست داشتم نمی‌خواستم از او جدا شوم؛ یک نفر به من گفت مردی در تهران زندگی می‌کند که به همراه همسرش مشکلات زنان و دخترانی مانند من را با دعا و علم ماورایی که دارد حل می‌کند. من هم از آنجا که به شدت احساس تنهایی می‌کردم و حال خوبی نداشتم، تصمیم گرفتم به آنجا بروم. همسرش هم در دفتر کارش که در خیابان گاندی بود، حضور داشت. زن طوری رفتار می‌کرد که هیچ‌کس متوجه نمی‌شد او دروغ می‌گوید یا ممکن است قصد گول‌زدن داشته‌ باشد. زنان زیادی هم آنجا بودند. من هم اعتماد کردم و پول کلانی را که خواسته ‌بودند، دادم. با اینکه پرداخت این پول برایم به‌شدت سخت بود اما چون زندگی‌ام داشت از هم می‌پاشید، با خودم گفتم هر راهی را که بشود می‌روم. وقتی وارد اتاق مرد میانسال شدم، او ابتدا حرف‌هایی زد و چیزهایی به من گفت و بعد از من خواست آبی را که روی میز بود، بنوشم. او گفت هرکاری می‌کند، برای این است که بدی‌ها از بدن من خارج و زندگی‌ام دوباره روبه‌راه شود. من نیمه‌بیهوش بودم، وقتی به خودم آمدم متوجه شدم مورد تعرض قرار گرفته‌ام. حالم خیلی بد شد؛ وقتی از دفتر بیرون آمدم چندروزی در حالت عادی نبودم تا اینکه تصمیم گرفتم شکایت کنم.  این مرد با همکاری همسرش کلاس‌هایی را تشکیل و راه‌های عجیبی به زنان و دختران برای خارج‌کردن اضطراب و بدی‌ها یاد می‌دهد و تا جایی که متوجه شدم، با خیلی از کسانی که به او مراجعه کرده‌اند، رابطه برقرار کرده‌ است.

 

همچنین در یك مورد، مرد تبهكار 32 ساله‌ای به بهانه انرژی درمانی حرفه‌ای، برگزاری كلاس عرفان‌های كاذب و حتی برخی اقدامات پزشكی، اقدام به اغفال و تجاوز به 20 زن و دختر 15 تا 20 ساله كرده بود، اما بسیاری از آنان به دلیل ترس از آبرو شكایت نكردند.

 

در حادثه‌ای دیگر، مرد 45 ساله‌ای در مدت هفت سال و در پوشش برگزاری كلاس‌های عرفانی درشهرستان كرج، به 17 زن و دختر تجاوز كرد.

 

متهم برای عملی كردن نیات شیطانی خود با چهار زن همدست بود كه دو تن از آنها مادر و مادر همسر او بودند. به گفته شكات پرونده، متهم در جلسات مشاور خانواده كه در كلاس‌های مثلا عرفانی برگزار می‌شد، مدعی شده بود تنها راه درمان مشكلات مراجعانش، برقراری رابطه است و با دست زدن به اعمال منافی عفت می‌تواند مشكلات زنان و دختران را حل كند. او برای مطیع كردن شاگردان كلاسش، آنان را با لوله جارو برقی یا چوب مورد ضرب و شتم قرار می‌داد؛ به‌طوری‌ كه از شدت درد قادر به انجام هیچ كاری نبودند.

 

همچنین مدتی پیش مردی با مراجعه به دادسرا ادعا كرد همسرش به دام مردی افتاده كه می‌گوید جن‌گیر است. او گفت: زینب از مدت‌ها پیش افسرده بود و فرصت این‌كه با او درست و حسابی حرف بزنم نداشتم، تا این‌كه شنیدم او برای این‌كه محبت مرا نسبت به خودش بیشتر كند، به یك جن‌گیر مراجعه كرده و رمال نیز به بهانه این‌كه یك جن مونث عاشق من شده و زندگی‌مان را طلسم كرده است، مدعی شده تنها راه باطل شدن طلسم، رابطه برقرار كردن همسرم با یك مرد غریبه است. زینب به جن‌گیر گفته بود كه حاضر نیست چنین كاری را انجام دهد و مرد جن‌گیر نیز پاسخ داده حالا كه از آبرویش می‌ترسد، خودش می‌تواند همان مرد غریبه باشد و راز برقراری رابطه نامشروع نیز نزد كسی افشا نخواهد شد.

 

مرد جن‌گیر با همسرم رابطه برقرار كرده و بعد از آن زینب را تحت سلطه خود گرفته است. با طرح این ادعا، زینب بازجویی شد وگفت كه بارها توسط مرد جن‌گیر مورد تجاوز قرار گرفته وچند بار هم در حالت نیمه بیهوش به خانه مرد جن‌گیر رفته و با جن‌ها صحبت كرده است.

 

با فاش شدن راز تجاوز مرد جن گیر به زن جوان، تیمی از ماموران، این مرد را در حالی در مركز تهران به دام انداختند كه دو زن به‌نام‌های مهین و ناهید در خانه‌اش حضور داشتند.

 

این دو زن در اعترافات خود گفتند، وقتی طعمه‌ها با خوردن خوراكی‌های آلوده نیمه بیهوش می‌شدند، در نقش جن ظاهر شده و با حرف‌زدن آنان را می‌ترسانیدند. مرد جن‌گیر در بازجویی‌ها اعتراف كرد كه همه زنان و دختران به بهانه جلب محبت به او مراجعه می‌كردند و در این مدت به 12 زن و دخترجوان تجاوز كرده و هیچ رابطه ماورایی در میان نبوده است.

 

این دست جرایم عموما با سهل‌انگاری و زودباور خود بزه‌دیدگان رخ می‌دهد به همین دلیل است که هرگز نباید به افرادی که ادعاهای عجیب و غریب مطرح می‌کنند اعتماد کرد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/07/05
عاقبت دست بدامان غیر خداشدن وبغیراز خدا به شیادین پناه بردن آخرش همین رسوائیها میشه امیدوارم که خانومها بدونن گره ای که با دستان خداحل نشه باهیچ دست دیگری هرگز باز نمیشه مگر باخفت خواری

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.