2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
فساد در سینما از زبان سلبریتی‌ها

فساد در سینما از زبان سلبریتی‌ها

لیلا بوشهری، شقایق دلشاد، صبا کمالی و لیلا اوتادی از جمله بازیگرانی هستند که ادعای فساد اخلاقی در سینما را مطرح کرده‌اند. نظرات و دلایل این بازیگران را در ادامه بخوانید.

دوات آنلاین-پیشنهاد غیراخلاقی به خانم بازیگر، «افشاگری از پشت پرده فساد اخلاقی در سینما»، «نقش‌فروشی در عوض....» این جملات، تیترهای آشنایی هستند که هرزگاهی حواشی زیادی را ایجاد می‌کنند. ماجراهایی از این دست، معمولا با ادعایی شروع می‌شود برخی به آن واکنش نشان می‌دهند و در اکثر مواقع هم بدون اینکه صحت و سقم ماجرا روشن شود، به فراموش سپرده می‌شود. در روزهای اخیر مباحث جدیدی درباره فساد اخلاقی در سینما از سوی برخی بازیگران مطرح شده است و بازتاب‌های فراوانی داشته و عده‌ای از هنرمندان نیز پاسخ این افراد را داده‌اند. در این مطلب به سایه روشن این ماجرا پرداخته‌ایم.

 

کدام بازیگران مدعی فساد اخلاقی در سینما شده‌اند؟

لیلا بوشهری، شقایق دلشاد، صبا کمالی و لیلا اوتادی از جمله بازیگرانی هستند که ادعای فساد اخلاقی در سینما را مطرح کرده‌اند. نظرات و دلایل این بازیگران را در ادامه بخوانید.

 

افشاگری دو بازیگر زن از پشت پرده فساد اخلاقی در سینما

اظهار نظر دو بازیگر زن در هفته‌های اخیر درباره فساد اخلاقی در سینما بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت طوری که با واکنش وزیر ارشاد همراه شد.

 

لیلا بوشهری و شقایق دلشاد ادعای عجیبی را مطرح کردند.

 

لیلا بوشهری درباره فساد اخلاقی گفته بود: یک هفته قبل از اینکه کار شروع بشود خودشان به من زنگ زدند که امشب ما می‌توانیم همدیگر را ببینیم گفتم: بله چرا که نه ولی الان ساعت یکِ...

 

شقایق دلشاد هم در ادامه حرف‌های لیلا بوشهری بیان کرد: کارگردان ما را کشید آن طرف و گفت: چطور می‌توانید ما را ساپورت کنید، چیزی از شما به ما نمی‌رسد بابت همین من دوست ندارم شما نقش اول را بگیرید.

 

وزیر ارشاد در واکنش به این ماجرای جنجالی بیان کرد: هر نوع تخلف که نابهنجاری حرفه‌ای و اخلاقی تلقی بشود حتما مورد پیگیری جدی ما هست البته باید توجه کرد که هر موضوعی از واقعیت برخوردار است و درصد آن مسائل در کل چه حد است.

 

صبا کمالی: فلان تهیه‌کننده‌ ساعت ۳ صبح به زور می‌خواهد وارد خانه من بشود!

صبا کمالی سال گذشته درباره فساد اخلاقی در سینمای ایران گفته بود: من یک مقدار گرفتار دشمنی‌های شخصی شدم، که به خاطر نه شنیدن از جانب من بوده است. هر «نه» ای که گفتم ۵ سال مرا به یک سمتی شوت کردند. مثلا چه بگویم... فلان تهیه کننده‌ای که خودش را منتسب به فلان وزارتخانه می‌کند، ساعت ۳ صبح به زور می خواهد وارد خانه من بشود و من با فحش ناموس بیرونش کردم. از این موارد هزاران مدل وجود دارد. آنقدر زیاد است که هفتاد من مثنوی می شود. هنرپیشه‌های ما صرفا ملعبه هستند اصلا تصمیم گیرنده نیستند. تصمیمات را آدم‌های فاسد دیگری می‌گیرند.

 

ادعای بزرگ لیلا اوتادی

لیلا اوتادی نیز در روزهای اخیر با اظهار نظراتی درباره فساد اخلاقی حاشیه‌ساز شد. لیلا اوتادی در گفت‌وگویی ادعا کرده بود یکی از بازیگران خانم سریال- مسابقه «۱۳ شمالی» با مجری و بالادستی‌ها ارتباطی خاص داشته و به همین دلیل او تصمیم گرفته از سریال جدا شود.

 

بازیگرانی هم هستند که خلاف نظر این افراد درباره فساد اخلاقی در سینما را دارند. در ادامه دیدگاه‌های این بازیگران را آورده‌ایم.

 

واکنش تند دختر رویا تیموریان به وجود فساد اخلاقی در سینما

دنیا مدنی در واکنش به ادعای فساد در سینما گفت: اول اینکه این ماجرا برای فرهنگ ما نیست دوم اینکه در آن جامعه(جوامع غربی) زنان موفقشان این بحث را راه می‌اندازند... این‌ها یکسری دغدغه‌های شخصی که به کل سینما نمی‌توانیم تعمیم بدهیم این اتفاق برای همه آدم‌ها در سینما نمی‌افتد... حالا یک سری از آدم‌ها که اصولا در سینما جایگاهشون مشخص است این مباحث را مطرح می‌کنیم.

 

پاسخ «شبنم فرشادجو» به جنجال‌های فساد

شبنم فرشادجو هم در پاسخ به سوالی درباره فساد اخلاقی در دنیای سینما اظهار داشت: نه این جوری نیست، به نظر من خیلی شخصی است. من خودم وقتی 17 ساله بودم که مادرم من را به دفترهای سینمایی می‌برد من از 17 سالگی در سینما بودم خیلی جاها هم انتخاب نشدم ولی فکر می‌کنم این به خود شخص مربوط می‌شود یعنی با رفتار خودت می‌توانی نشان بدهی که چه اتفاقی می‌افتد.

 

چرایی پیشنهادهای غیراخلاقی در سینما از زبان بازیگر «ساعت پنج عصر»

نگین معتضدی جواب بازیگرانی که ادعای فساد در سینما را دارند این‌گونه داد: وقتی که تو دست خالی وارد یک حرفه‌ای می‌شوی اون موقع مجبوری برای اینکه آدم‌ها دستت را بگیرند یک سری نه‌هایی را که دلت می‌خواسته بگویی نگویی اما وقتی با دست پُر می‌آیی یعنی برای حرفه بازیگری تحصیلاتش را داشته باشی، کلاس‌های خوب رفته باشی، تمرین کرده باشی، کتاب خونده باشی، فیلم دیده باشی، وقتی با این داشته‌ها وارد می‌شوی آدم‌ها می‌‌گویند نیازی نیست با برخی پیشنهادات نداشته‌های این را پُر کنیم...

 

اینکه واقعیت این ماجرا و ادعاها چیست هنوز مشخص نشده و باید منتظر اطلاعات دقیق‌تر و بررسی جدی‌تر در این زمینه شد.

 

منبع: آخرین خبر

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.