2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
فیلمبرداری از تعرض به زن متاهل

فیلمبرداری از تعرض به زن متاهل

شاکی: من خودم سوار ماشین شدم. این دو مرد گفته بودند به رستوران می‌رویم اما من را به جایی خلوت بردند و به زور از ماشین پیدا کردند سعی کردم خود را نجات دهم نتوانستم به من تعرض کردند و بعد هم فیلم گرفتند.

دوات آنلاین-مردی که با همکاری دوستش زنی را به منطقه‌ای خلوت برده و مورد تعرض قرار داده و از اوفیلم‌برداری کرده‌ است محاکمه شد.

 

به گزارش دوات آنلاین این مرد ابتدا با شلیک گلوله ای زخمی و به بیمارستان منتقل شد.

 

در بازجویی‌هایی که در بیمارستان از او انجام گرفت مشخص شد این فرد از سوی پدر زنی جوان زخمی شده است.

 

مرد ضارب که خودش این فرد را به بیمارستان رسانده‌ بود گفت: وقتی فهمیدم  این مرد و دوستش دخترم را با خودشان برده و مورد آزار قرار داده و فیلم تهیه کرده‌اند خیلی عصبانی شدم و خواستم او ر ا تنبیه کنم برای همین به سمتش شلیک کردم.

 

وقتی دختر این مرد مورد بازجویی قرار گرفت گفت: مدتی قبل با مرد مسافرکشی آشنا شدم من به عنوان مسافر سوار ماشین او شدم و او شماره تماس به من داد. یک روز با من تماس گرفت و دعوت کرد که با هم بیرون برویم. وقتی که سر قرار حاضر شدم دیدم دوستش هم همراهش آمده‌ است. او به من گف  کمی صحبت می‌کنیم و بعد مرا برمی‌گرداند اما آنها مرا به جایی خلوت بردند و مورد ضرب و جرح قرار دادند و آزار و اذیتم کردند و فیلم گرفتند و تهدید کردند. آنقدر حالم بد بود که پدرم موضوع را فهمید و عصبانی شد.

 

بعد از آغاز تحقیقات ماموران و کشف فیلم پرونده برای رسیدگی به دادگاه انقلاب ارسال شد.

 

با محاکمه هردو متهم به اتهام تهیه فیلم مستهجن دو متهم به 5 سال حبس محکوم شدند.

 

با توجه به اینکه شکایت در خصوص تعرض و آدم ربایی نیز مطرح بود پرونده برای رسیدگی به شعبه 9 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 

متهمان این بار در این شعبه مورد محاکمه قرار گرفتند و به دو سال تبعید و 99 ضربه شلاق محکوم شدند اما از سوی شاکی درخواست تجدیدنظرخواهی شد و دیوان عالی کشور نیز آن را پذیرفت چرا که به اتهام آدم‌ربایی متهمان رسیدگی نشده‌ بود.

 

صبح دیروز متهمان یکبار دیگر پای میز محاکمه رفتند. در ابتدا زن جوان جزئیات را توضیح داد و گفت: من خودم سوار ماشین شدم اما این دو مرد گفته بودند به رستوران می‌رویم اما من را به جایی خلوت بردند و به زور از ماشین پیدا کردند. سعی کردم خود را نجات دهم نتوانستم به من تعرض کردند و بعد هم فیلم گرفتند. آنها من را ربودند.

 

سپس متهم ردیف او در جایگاه قرار گرفت او گفت: این زن به من نگفته بود شوهر دارد. اگر گفته بود من هرگز با او وارد رابطه نمی‌شدم.  اینکه با هم رابطه داشته باشیم با موافقت زن جوان بود اما او از فیلم خبر نداشت. ضمن این‌که دروغ می‌گوید که ما او را ربودیم.

 

سپس متهم دیگر پرونده در جایگاه قرار گرفت و از خود دفاع کرد. در پایان قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.