2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل وحید آقاپور بازیگر نقش فرهاد سریال لحظه گرگ و میش

بیوگرافی کامل وحید آقاپور بازیگر نقش فرهاد سریال لحظه گرگ و میش

او در نمایش‌هایی همچون "هاپوخان"، "اتاق مراقبت‌های ویژه"، "قرار ملاقات"، "پیداد"، "هجوم"، "گربه روی شیروانی داغ"، "بنگاه شادمانی"، "مردی که سگ شد" و ...بازی کرده است.

دوات آنلاین-وحید آقاپور که در  سریال لحظه گرگ و میش در نقش فرهاد بازی کرده  متولد سال 57 است. او بازیگر، عروسک گردان و صداپیشه  اهل شهر ری است و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش را از دانشکده سینما-تئاتر دریافت کرد.

او در نمایش‌هایی همچون "هاپوخان"، "اتاق مراقبت‌های ویژه"، "قرار ملاقات"، "پیداد"، "هجوم"، "گربه روی شیروانی داغ"، "بنگاه شادمانی"، "مردی که سگ شد" بازی کرده است.

 

از دیگر فعالیت‌های هنری آقاپور میتوان به مجموعه "چک برگشتی"، تله فیلم "بال‌های خوشبختی" و فیلم سینمایی "پذیرایی ساده" اشاره کرد.

 

این هنرمند در طول مدت فعالیت هنری خود موفق به دریافت جوایزی همچون "جایزه ‏‌‌اول بازیگری مرد‌ از چهارمین جشنواره نمایشنامه‌های کوتاه ‌دانشگاه تهران"، "جایزه دوم بازیگری مرد از چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر دانشجویان"، "جایزه ‏‌‌دوم بازیگری مرد از اولین جشنواره پارودی‌"، "جایزه دوم بازیگری مرد از پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر دانشجویان کشور‌" و "دریافت جایزه ‏‌‌اول بازیگری مرد از چهارمین جشنواره تئاتر کانون‌های نمایش شهرداری تهران" شده است.

آقاپور زندگی کاملا بی‌حاشیه دارد او چند سال قبل با زنی که در عرصه سینما فعالیت ندارد و شغلش هم ربطی به سینما ندارد ازدواج کرد. وحید هرگز درباره زندگی شخصی‌اش صحبت نکرده‌ است و می‌گوید برای حفاظت از زندگی شخصی‌اش قصد ندارد هیچ مساله‌ای از زندگی شخصی‌اش را بیان کند.

 

او بیشتر وقتش را مطالعه می کند و کارهای همکاران دیگرش را پیگیری می‌کند. علاقه بسیار زیاد وحید به ادبیات باعث شده تا به عنوان مشاور فیلم‌نامه نیز از او کمک گرفته‌ شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.