2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
بیوگرافی کامل المیرا دهقانی به بهانه بازی در نقش یاسمن در سریال لحظه گرگ و میش

بیوگرافی کامل المیرا دهقانی به بهانه بازی در نقش یاسمن در سریال لحظه گرگ و میش

المیرا دهقانی متولد شهریور سال 73 است و اولین سریالی که در آن نقش آفرینی کرد سریال ” همه چیز آنجاست ” به کارگردانی شهرام شاه حسینی بود.

دوات آنلاین-المیرا دهقانی  هنرپیشه تائتر و تلویزیون که در سریال لحظه گرگ و میش در نقش یاسمن بازی کرده دارای مدرک فوق‌ لیسانس صنایع غذایی است و بازیگری را در شیراز زیر نظر سیامک کمالی شروع کرده است. او بعد از چند اجرای تئاتر در شیراز به تهران آمد و با کارگردانانی چون امیرضا کوهستانی، محمد یعقوبی و همایون غنی‌زاده همکاری کرد.

المیرا متولد شهریور ماه سال 73 است و اولین سریالی که در آن نقش آفرینی کرد سریال ” همه چیز آنجاست ” به کارگردانی شهرام شاه حسینی بود.

 

المیـرا دهقانی همچنین در سریال ” هشت و نیم دقیقه ” شهرام شاه حسینی بازی کرده است. در سریال هشت و نیم دقیقه وی ایفاگر نقش مریم مادر احسان بود .

 

او همچنین در سریال پرستاران ایفای نقش کرده است

.

عکسی از هنرپیشه نقش مادر احسان در سریال هشت و نیم دقیقه منتشر شد که رسانه ها عنوان کردند بازیگر این نقش مهناز افشار است اما بعد از اینکه سریال پخش شد مشخص شد این نقش را المیرا دهقانی هنرپیشه جوان و تازه وارد تلویزیون بازی کرده‌است.

 

المیرا دهقانی در هشت و نیم دقیقه در نقش یک زن پیر و مبتلا به بیماری جذام ظاهر شد، شاید کمتر کسی او را به یاد آورد به ویژه که در سریال هشت و نیم دقیقه گریم بسیار متفاوتی داشت اما اگر یادتان باشد المیرا دهقانی در سریال همه چیز آنجاست در نقش یاسمن دختر مدیر شرکت (حسن اسدی) بازی کرد. این دومین همکاری المیرا دهقانی با شهرام شاه حسینی بود.

دهقانی بازیگری را از شیراز و در سال ۱۳۸۸ آغاز کرده است.  او می‌گوید: از سال ۸۸ بازیگری را شروع کردم و سال ۹۲ با نمایش «پورتره ناتمام از کلاغ سفید» در تهران وارد فضای بازیگری شدم. از زمانی که وارد تهران شدم متوجه شدم که در مسیر خیلی سخت هستم. سر و کله زدن در محیطی که هستم کار بسیار دشواری است. یک مدت که گذشت فهمیدم بهتر است سرم به کار خودم باشد و این نکته را دریافتم که اگر خوب باشی و خوب کار کنی دیده می‌شوی.

 

المیرا دهقانی در خانواده 5 نفره زندگی می کند و علاوه بر پدر و مادر دو خواهر هم دارد. رابطه صمیمی او با اعضای خانواده‌اش از عکس‌هایی که این هنرپیشه جوان منتشر کرده کاملا مشهود است.

 

المیرا بیشتر وقت خود را صرف خواندن کتاب می کند و می‌گوید این کتاب خواندن است که کمک می‌کند او بتواند هنرپیشه بهتری شود و راحت‌تر شخصیت‌ها را درک کند.

 

ورزش کردن و داشتن هیکلی روی فرم هم از اولویت‌های اوست. بازیگری تائتر باعث شده تا المیرا به داشتن بدنی منعطف و روی فرم عادت کند. تغذیه‌ گیاهی و ورزش جزئی جدا نشدنی از زندگی المیرا است.

این هنرپیشه جوان مجرد است و با خانواده‌اش زندگی می‌کند. المیرا در مصاحبه‌ای گفته‌بود فعلا قصد ازدواج ندارد و تمرکزش روی درس و کار است و پیشرفت در هنرپیشگی و طی کردن پله‌های ترقی در این کار برایش مهمترین اولویت زندگی‌اش است.

 

المیرا پیشنهادهاتی هم از سوی برندهای مطرح برای مدلینگ داشته اما قبول نکرده‌است. او این کار را برای بازیگری تئاتر مضر می‌داند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.