2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
چگونه بهترین رنگ پرده را برای خانه‌ خود انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین رنگ پرده را برای خانه‌ خود انتخاب کنیم؟

زرد مایل به نارنجی، حس دوستی به همراه دارد. اگر به دنبال یک ارتباط دوستانه هستید، اتاق نشیمن خود را با پرده های زرد تزئین کنید.

دوات آنلاین-انتخاب پرده مناسب برای قسمت‌های مختلف خانه یکی از سخت‌ترین کارها است مخصوصا با تنوع زیادی که این روزها در بازار وجود دارد خیلی از ما سرگردان می‌مانیم که کدام پرده را برای خانه‌مان سفارش بدهیم. در انتخاب پرده مهم‌ترین نکته رنگ آن است. در این مطلب درباره انواع رنگ‌های مناسب برای پرده توضیح داده شده و شما را راهنمایی کرده است:

 

رنگ قرمز، باعث افزایش اشتها، و افزایش انرژی می گردد و افراد را شاد‌تر می کند. بنابراین پرده هایی با رنگ قرمز می تواند برای آشپزخانه، نشیمن و اتاق غذاخوری مناسب باشد.

رنگ نارنجی باعث می شود که پذیرش تغییرات آسان تر باشد و احساس راحتی و انرژی را به خود به همراه دارد. از این رنگ می توان در اتاق‌ها، جایی که تمام اعضای خانواده دور هم جمع می شوند، استفاده کرد.

 

رنگ نارنجی برای آشپزخانه هم مناسب است زیرا به هضم غذا کمک می کند و به افراد احساس راحتی می دهد. پرده های نارنجی برای اتاق خواب توصیه نمی شوند زیرا که بسیار محرک بوده و در خواب اختلال ایجاد می کند.

 

زرد مایل به نارنجی، حس دوستی به همراه دارد. اگر به دنبال یک ارتباط دوستانه هستید، اتاق نشیمن خود را با پرده های زرد تزئین کنید.

 

پرده های سبز برای اتاق خواب عالی هستند چون با ایجاد احساس آرامش، خواب خوبی را سبب می شوند به علاوه، با این رنگ اتاق بزرگتر به نظر می رسد. اگرچه این رنگ برای همه افراد مناسب است ولی بعضی افراد با بیش از حد استفاده کردن از این رنگ مشکل دارند.

 

فیروزه ای به ایجاد هارمونی داخلی کمک می‌کند و باعث آرامش افراد می‌شود. بنابراین این رنگ پرده برای اتاقی مناسب است که بعد از یک روز طولانی می خواهید در آن جا استراحت کنید.

 

آبی یک رنگ صلح آمیز است که راه حل مناسبی برای بی خوابی و اضطراب محسوب می شود علاوه بر آن به داشتن تمرکز نیز کمک می کند. بنابراین پرده هایی با رنگ های آبی هم برای اتاق کار و هم اتاق خواب مناسب است.

 

استفاده از رنگ بنفش برای پرده، نور صورتی کم رنگی ایجاد می کند که بسیار آرام بخش است. این رنگ با عناصر روشن اتاق بسیار هماهنگی ایجاد می کند و اتاق را زنده تر می کند. بنابراین انرژی بیشتری را به شما می دهد.

 

صورتی و بنفش باعث تندرستی و افزایش احساسات می شود. بنفش و صورتی نیز تاثیر خوبی بر روابط دارند، بنابراین پرده های رنگی صورتی به دلایل ذکر شده و به دلیل تم فانتزی اکثرا برای اتاق خواب مناسب تر هستند و در اتاق کودک نیز کاربرد بیشتری دارند.این رنگ برای سبک دکوراسیون هایی با رنگ های پاستلی نیز زیبایی را می افزاید.

 

پرده های قهوه ای روشن خانه را برای شما دلپذیر کرده و همچنین این رنگ به داشتن تمرکز کمک می کند اما باید توجه داشت تا حتما با نور فضای داخلی ترکیب شود تا باعث خستگی و تاریکی بیش از حد نشود.

 

 

منبع : decoboom.ir

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.