2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
محاکمه آدم ربایانی که به 2 پسرنوجوان تعرض کردند

محاکمه آدم ربایانی که به 2 پسرنوجوان تعرض کردند

متهمان مردانی افغانستانی هستند که با هدایت مردی ایرانی مرتکب این آدم‌ربایی شدند. آنها به محل تجمع کارگران رفتند و چهار نفر را برای کار با خود به ساختمانی بردند اما بعد که متوجه شدند احتمالا جای آنها لو رفته‌ است کارگران را به باغی بردند و در آنجا نگهداری کردند.

دوات آنلاین-مردانی که چهار کارگر را به گروگان گرفته و متهم هستند علاوه برآدم‌‌ربایی به دو تن از آنها تعرض کرده‌اند محاکمه شدند.

 

به گزارش دوات آنلاین متهمان مردانی افغانستانی هستند که با هدایت مردی ایرانی مرتکب این آدم‌ربایی شدند. آنها به محل تجمع کارگران رفتند و چهار نفر را برای کار با خود به ساختمانی بردند اما بعد که متوجه شدند احتمالا جای آنها لو رفته‌ است کارگران را به باغی بردند و در آنجا نگهداری کردند.

 

خانواده نوجوانی به پلیس خبردادند که فرزندشان ربوده شده‌ است. آنها گفتند: فرزند ما به عنوان کارگر روزمزد کار می‌کرد و هر روز برای کار  به محل تجمع کارگران می‌رفت تا بتواند کارپیدا کند چند روز قبل هم به همین منظور از خانه خارج شد اما خبری از او نشد تا اینکه فردای آن روز به ما خبر دادند فرزندمان را ربوده‌اند و از ما خواستند  به آنها پول بدهیم. این موضوع چند روزی است که اتفاق افتاده و قرار بود که به ما وقت بدهند تا پول را جور کنیم اما شب قبل پسرمان تماس گرفت و خبر داد که مورد تعرض قرار گرفته و از ما خواست که هرچه سریعتر پول را جور کنیم ما هم تصمیم گرفتیم موضوع را به پلیس گزارش بدهیم.  

 

با توجه به این شکایت ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند و موفق به شناسایی آدم‌رباها و بازداشت آنها شدند.

 

با توجه به شکایت انجام گرفته و تحقیقات ماموران مشخص شد علاوه بر نوجوانی که خانواده‌اش شکایت کردند یک نوجوان دیگری هم بین گروگانها بوده که مورد تعرض قرار گرفته‌ است. بنابراین تحقیقات به صورت گسترده از این دو نوجوان انجام گرفت.

 

پسر 13 ساله  گفت: من و دوستم که از همه گروگان ها جوان تر بودیم را مورد آزار قرار دادند و گفتند اگر خانواده‌تان پولی را که می‌خواهیم ندهند دوباره کارمان را تکرار می‌کنیم.

 

وقتی متهمان مورد پرسش قرار گرفتند اتهام آدم‌ربایی را قبول کردند اما اتهام تعرض را رد کردند.

 

با توجه به گفته‌های متهمان و شکات و خشونت زیادی که متهمان اعمال کرده‌ بودند وضعیت روانی متهمان مورد بررسی قرار گرفت.

 

بعد از بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد یکی از متهمان به نام عزیز که چند سال پبس به ایران آمده‌ است به دلیل مشکلات عصبی که داشته و عدم سازگاری با محیط اقدام به ارتکاب اعمال مجرمانه کرده‌ است. به گفته خانواده‌اش او در خانه نیز نسبت به افراد خانواده خشونت اعمال کرده و آنها را نیز کتک می‌زده‌ است.

 

همچنین مشخص شد یکی از متهمان دیگر این پرونده نیز به دلیل فقر شدید، اعتیاد والدینش و محیط پرتنشی که در آن زندگی می‌کرده‌ وضعیت روانی مناسبی ندارد و او نیز از افراد خشن این باند بوده‌ است.

 

با این حال پزشکی قانونی اعلام کرد متهمان قدرت برعهده گرفتن مسئولیت اعمال خود را دارند.

 

با پایان گفته‌های متهمان و صدور کیفرخواست پرونده به شعبه 7 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهمان در این شعبه پای میز محاکمه رفتند اما هیچکدام اتهام تعرض را قبول نکردند و مدعی شدند مرد ایرانی به انها گفته‌است که آدم ربایی کنند.

 

با پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.